Ervaring Easy Walker Sky
donderdag 12 februari 2009 om 15:42

zondag 5 juli 2009 om 17:33
even up,
wij denken er ook over deze (via de postbank) te gaan bestellen.
We wonen wel 3 hoog zonder lift, twijfel ook over een bugaboo (is toch meer een echte stads kinderwagen voor mijn gevoel). We willen sowieso een keer gaan kijken en testrijden/inklappen maar wie heeft er nog tips aanraders voor als je 3 hoog woont?
wij denken er ook over deze (via de postbank) te gaan bestellen.
We wonen wel 3 hoog zonder lift, twijfel ook over een bugaboo (is toch meer een echte stads kinderwagen voor mijn gevoel). We willen sowieso een keer gaan kijken en testrijden/inklappen maar wie heeft er nog tips aanraders voor als je 3 hoog woont?
zondag 5 juli 2009 om 19:02
Hier een tevreden Easy Walker Sky-gebruiker. Wij wonen sinds kort niet meer 1-hoog. De ESW is licht, maar ik moest toch altijd de wagen in het (open) portiek beneden laten staan en dochter eerst naar boven brengen (of eerst de wagen beneden zetten en dan dochter halen) als ik alleen was. Vriend kon wel de wagen recht houden, hij legde haar er dus in en bracht de wagen omhoog/ naar beneden. Of dit met andere wagens wel zou kunnen weet ik niet, bij mij lag het niet zo aan het gewicht maar meer de lengte van m'n armen en lijf waardoor ik de bak niet recht kon houden. De optie om de bak er af te halen en haar dan daar in te laten liggen vond ik geen goede omdat ze dan net zo goed wakker zou worden en ik net zo goed het onderstel nog moest brengen/ halen.
Groot voordeel van deze wagen: grote reiswieg! M.n. de Quinny is veel kleiner, sommige kindjes passen daar met 4 maanden nog maar net in en dan kunnen ze echt nog niet goed genoeg zitten voor de buggy-stand. Ik geloof dat alleen de Bugaboo net zo'n grote bak heeft.
Klein nadeel: het netje onderop kan heel veel boodschappen aan maar dan moeten ze wel door de opening passen. Je leert heel snel wat wel en niet past.
Regenhoes is prima te doen, stabiliteit prima, zwenkwiel prima, goed te rijden door rul zand, vering prima. Inklappen onderstel een eitje.
Wat een nadeel zou kunnen zijn: buggy-stand is van je af. Dus als jij een heel groot kind krijgt dat met, zeg, 6 maanden niet meer in de reiswieg kan (zelfs niet in deze) dan heb je wel een ukkie dat nauwelijks kan zitten 'van je af' rijden in de buggystand. Wij hebben een heel klein ukje, ik denk zelfs dat zij straks eerder kan zitten en overeind komt dan dat ze niet meer in de bak past.
Germanwings: laat je in de winkel ook goed voorlichten over hoe de reiswieg van de wagen af moet. Is even een handigheidje namelijk.
Groot voordeel van deze wagen: grote reiswieg! M.n. de Quinny is veel kleiner, sommige kindjes passen daar met 4 maanden nog maar net in en dan kunnen ze echt nog niet goed genoeg zitten voor de buggy-stand. Ik geloof dat alleen de Bugaboo net zo'n grote bak heeft.
Klein nadeel: het netje onderop kan heel veel boodschappen aan maar dan moeten ze wel door de opening passen. Je leert heel snel wat wel en niet past.
Regenhoes is prima te doen, stabiliteit prima, zwenkwiel prima, goed te rijden door rul zand, vering prima. Inklappen onderstel een eitje.
Wat een nadeel zou kunnen zijn: buggy-stand is van je af. Dus als jij een heel groot kind krijgt dat met, zeg, 6 maanden niet meer in de reiswieg kan (zelfs niet in deze) dan heb je wel een ukkie dat nauwelijks kan zitten 'van je af' rijden in de buggystand. Wij hebben een heel klein ukje, ik denk zelfs dat zij straks eerder kan zitten en overeind komt dan dat ze niet meer in de bak past.
Germanwings: laat je in de winkel ook goed voorlichten over hoe de reiswieg van de wagen af moet. Is even een handigheidje namelijk.
zondag 5 juli 2009 om 21:29
De Easy Walker was vorig jaar de beste koop volgens de Consumentenbond, dus dat zegt wel wat. De Urban Jungle kwam in dezelfde test als beste uit de bus, maar is wel duurder. Wij hebben vorig jaar herfst een UJaangeschaft in chocoladebruin. Die kleur was zoooooooooooo 2008 dat we er 300 euro korting op kregen bij de Prenatal. Geen seconde spijt gehad!
zondag 5 juli 2009 om 21:36
Wij hebben de DuoWalker.
Ik ben er erg tevreden over; makkelijk in te klappen, rijdt heel soepel en veel ruimte onderin.
Wat ik eerder las over de rugsteun van de buggyzit; wat mij betreft had die ook wel wat rechter op gemogen.
Aan de andere kant; kindjes van 1,5 zorgen nu zelf wel dat ze rechtop zitten. Je eisen stellen zich dus vrij snel bij.
Ik ben er erg tevreden over; makkelijk in te klappen, rijdt heel soepel en veel ruimte onderin.
Wat ik eerder las over de rugsteun van de buggyzit; wat mij betreft had die ook wel wat rechter op gemogen.
Aan de andere kant; kindjes van 1,5 zorgen nu zelf wel dat ze rechtop zitten. Je eisen stellen zich dus vrij snel bij.
maandag 6 juli 2009 om 00:02
Ik ben ook heel tevreden over mijn EasyWalker. Fijn ding, klapt reuzemakkelijk in en uit, en inderdaad een mooie grote reiswieg. Mijn dochter is 5,5 maand en ik denk dat ze er nog wel een tijdje in past. Nou ja, en wat Lou verder allemaal zegt.
Maar bij 3 hoog zonder lift wonen vind ik een goede draagdoek of ergonomische drager ook absoluut een aanrader (in elke situatie overigens )
Maar bij 3 hoog zonder lift wonen vind ik een goede draagdoek of ergonomische drager ook absoluut een aanrader (in elke situatie overigens )
donderdag 9 juli 2009 om 09:31
Toen wij nog 1 hoog woonden heb ik de draagdoek veel meer gebruikt dan nu we verhuisd zijn, vooral voor als je maar even weg hoeft. Dat gezeul was ik zo zat op het laatst dat ik de laatste weken voor de verhuizing de kinderwagen helemaal niet meer gebruikt heb, haha. Nu geniet ik er juist van als uk slaapt en ik haar zo de hal in kan rijden, waar ze verder slaapt.