Theehuis!
vrijdag 3 juli 2009 om 16:10
Oooh wat een dilemma, ik ga eten bij vrienden. Nu kan ik op de fiets gaan maar dan moeten we vanavond laat en ik enigszins beschonken lopend naar huis met kind in zitje. Of we gaan heen en terug lopend met de buggy of we gaan met de auto en dan drink ik dus niet zoals altijd.
Wie helpt me met dit probleem?
Wie helpt me met dit probleem?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 3 juli 2009 om 16:38
zondag 5 juli 2009 om 22:14
OHH Kess, klinkt goed! Ik ga in NS kijken
Herenigd met Ier inderdaad en daardoor, ehm, wat afgeleid ende weinig aanwezig
En ik heb ook nog wat opgeruimd in huis
Vish, wat heb je gedaan uiteindelijk en was je erg beschonken?
Knoflookcocaine
Warmte zuigt he, Star, had er ook last van. Luchtvochtigheid is 74% deze dagen (Ier googelde net even) dus dat maakt het heel benauwd. Ik denk dat je dans vannacht de hemels laat openbarsten, houd vol
En verder ben ik vergeten hoe & wat, maar ik vond dit al best knap zelf
Herenigd met Ier inderdaad en daardoor, ehm, wat afgeleid ende weinig aanwezig
En ik heb ook nog wat opgeruimd in huis
Vish, wat heb je gedaan uiteindelijk en was je erg beschonken?
Knoflookcocaine
Warmte zuigt he, Star, had er ook last van. Luchtvochtigheid is 74% deze dagen (Ier googelde net even) dus dat maakt het heel benauwd. Ik denk dat je dans vannacht de hemels laat openbarsten, houd vol
En verder ben ik vergeten hoe & wat, maar ik vond dit al best knap zelf
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 6 juli 2009 om 09:39
Whoehahahahaha die Ieren, mijne had ook al gegoogled op luchtvochtigheid. Hysterica's
Ik denk dat mijn verlof in gegaan is. Woensdag dus naar huis gegaan halverwege de dag omdat ik het niet meer trok qua harde buiken en misselijkheid is ook weer terug. Is nog steeds niet minder helaas en op werk geen goede plek om tussendoor even wat te rusten. Vanmorgen VK gebeld en zo even naar dokter om urine te laten testen.
Ik denk dat mijn verlof in gegaan is. Woensdag dus naar huis gegaan halverwege de dag omdat ik het niet meer trok qua harde buiken en misselijkheid is ook weer terug. Is nog steeds niet minder helaas en op werk geen goede plek om tussendoor even wat te rusten. Vanmorgen VK gebeld en zo even naar dokter om urine te laten testen.