Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 6 juli 2009 om 21:21
maandag 6 juli 2009 om 21:24
maandag 6 juli 2009 om 21:24
Hallo lieve meiden,
Ik ben ook weer boven water....gister weer duik gemaakt in Zeeland met de collega's. Was erg gezellig!
Net wezen sporten en ik ben 1 kilo afgevallen....jiehoeee en dat na tig weken sporten. Hahahaha ik merk dat ik langzaamaan beetje in shape kom.
Ik heb totaal nog niet teruggelezen. Wat zijn is er allemaal gebeurd? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Hee Appeltiee.....girlfriend!
Ik ben ook weer boven water....gister weer duik gemaakt in Zeeland met de collega's. Was erg gezellig!
Net wezen sporten en ik ben 1 kilo afgevallen....jiehoeee en dat na tig weken sporten. Hahahaha ik merk dat ik langzaamaan beetje in shape kom.
Ik heb totaal nog niet teruggelezen. Wat zijn is er allemaal gebeurd? Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Hee Appeltiee.....girlfriend!
maandag 6 juli 2009 om 21:35
maandag 6 juli 2009 om 21:47
Aaah wat lief van Appeltie....heb haar ook gemist hoor heeej!
Zespri....ben jij nou nieuw hier? Of heb je hier vaker geschreven...your name doesn't ring a bell!
Olive...ja die laatste loodjes he? Wanneer ga je nu precies op vakantie?
WM....wat fijn dat het al ietsjes beter met je oma gaat.
MT...het was dus gezellig met je SV. En morgen je tweede date he? Wat als dit nou weer zo leuk is...wat doe je dan met je SV?
Zespri....ben jij nou nieuw hier? Of heb je hier vaker geschreven...your name doesn't ring a bell!
Olive...ja die laatste loodjes he? Wanneer ga je nu precies op vakantie?
WM....wat fijn dat het al ietsjes beter met je oma gaat.
MT...het was dus gezellig met je SV. En morgen je tweede date he? Wat als dit nou weer zo leuk is...wat doe je dan met je SV?
maandag 6 juli 2009 om 21:49