** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Mijn weekend duurde zelfs een dag langer dan normaal. Maar dat heeft denk ik geleid tot een misplaatst vakantiegevoel.

Plannen qua lange termijn? Ik ben aan het regelen.

Op tv is nu een programma van bnn, ramptoerisme ofzo. Patrick Lodiers is in Libanon. Toch jammer dat dat tripje niet meer door gaat. Het lijkt me toch een bijzonder land.

Maar goed, ik ga mijn chagrijnige reet ergens anders planten.
Fille

Ben benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat doen op de lange termijn (hoe lang is dat eigenlijk, we hebben het over 2 maanden....?)

Isiss, haha, cup C+, daar sta je niet bij stil nee als je kleine borsten hebt maar ik hoor van vriendinnen dat het heel moeilijk is wat moois te vinden.

Ik baal ook, ik was vandaag maar weer eens naar het strand geweest en had de bus van tien over half acht gepakt om rond half negen thuis te zijn en dan nog even wat te kunnen doen voor morgen. Er zijn nog wat dingen blijven liggen vorige week en het zou wel fijn zijn als die af zijn vóór morgen zodat ik relaxed de werkweek kan beginnen.

Wat denk je?! Ik ben net pas thuis.

Afrika begint echt in de Pyreneeën.

Wat een ^&*^&*)land.

En dus ook vandaag alleen een zakje chips en een broodje op, en net een doosje tonijn want ik heb nu helemáál geen zin meer om te koken, mar ik zal toch nog wat meer moeten eten. Denk dat het pannenkoek wordt, als ik zo mijn lazy ass overeind krijg. Blegh, gewoon dat vooruitzicht da tik nu nog wel een paar uur bezig ben.

Oh ik heb trouwens wel nog een andere baan aangeboden gekregen (ook als weekendbaantje), hou jullie op de hoogte.

Het is nu trouwens 32 graden.
chagrijnige reet. lazy ass, gaat lekker hier.

Ik ga voor beiden, mag dat ook?

Marg, heb je geen vriezer waar je gewoon voor noodgevallen 'n simpel maaltje in kan zetten? En 32 graden is net te trekken maar wel klotsende oksels.

Fille, ga jij je chagrijnige reet maar lekker verwennen met 'n lekkere douche en dan vroeg naar bed. Plannen?

BH's? Geen moeite mee, koop gewoon wat ik leuk vind maar Marlies nog niet want die ligt 'n beetje buiten budget.

Ine, troeliewoelie, drinken is leuk maar nog leuker is het dat je precies weet wanneer je moet stoppen. Kan je 'n klein beetje helpen met treinen? Openbaar vervoer en ik zijn niet de beste vrienden, mijn computer slaat al op tilt du moment dat ik het woord "trein"' in tik.

Hmmm nu even 'n spooky reportage kijken.
Ik wil toch ook wel eens iets wits aan.

Hey, er staat ineens een klein icoontje waar ik m'n Voltige had geplaatst. Oh als je erop drukt zie je het ook.

En dan heb ik nog een modern ajour:

en een blauw streepie uit de Girls collectie. Ook uitverkopie.

Sja... C+ ... zeg maar E.

Mijn weekend duurde ook langer dan normaal. Vanwege ontstoken ogen afgelopen vrijdag niet gewerkt. Erg lekker, en Chip kwam helemaal bij. Wat een leuk wijf is ze zeg! En wat heb ik veel gemist onder werktijden.

Ik heb erg huisgehouden. Van plafonds van rag ontdaan tot aaan alle knuffelbeessies gewassen. Zelfs het gras was vanmorgen om half 10 al gemaaid.

Volgens mij ben ik ziek.Zou ik de mexgriep hebben ofzo? Ohnee, het is bijna volle maan...
Ik had nog nooit Marlies Dekkers bhs gezien. Ik heb ze altijd van de Hema of hunkemöller. Wel mooi zo.

Jammer dat je ziek was Kjong, maar wel ook weer mooi dat je tijd had met Chipita. Gaat wel snel met die kleintjes. Net uitgebreid mijn moeder aan de telefoon gehad. Die heeft net een week bij mijn zus geholpen. En die kleine daar is nu vandaag vier weken en natuurlijk ook al heel anders dan toen ik haar zag. Afgezien van het feit dat zij natuurlijk sowieso een wonderkind is Over drie weken gaan wij er weer heen. En dan komt mijn zus mee naar Nederland voor een dag. Ze vond het wel tijd dat haar dochter voor het eerst patat en frikandel te eten kreeg

Cadi, ik ben wat treinen betreft erg fan van de www.bahn.de dus de duitse spoorwegen. De NS site kent geloof ik niet alle plaatsen. Al zul je wellicht wel bij ND international het beste een kaartje kunnen kopen, want online boeken zal sowieso wel niet lukken.

Ik wilde naar bed geloof ik.....
Ik moet écht naar bed.
anoniem_6978 wijzigde dit bericht op 05-07-2009 23:14
Reden: dubbel
% gewijzigd
Kjong, ik vind ze prachtig. De Voltige vind ik het mooist.

En juist Marlies heeft voor de grotere buste toch spannende houders (hier was het tot voor kort een D en eigenlijk moet ik een maat groter, maar ik zit nog in de ontkenning).

Deze vind ik zo mooi:

Hey, mijn plaatje doet het ook niet. Ik bedoel Triangle, met die metalen driehoekjes.

Cadi, tuurlijk wil ik helpen treinen! Alleen ben ik ook treindebiel en haal ik mijn kaartjes hier op het station. Maar goed, hier werkt alles nog zoals het 20 jaar terug in NL was, dus kun je alles bij het loket halen. Volgens mij is dat loket zelfs dag en nacht bezet, want als de trein aankomt, moeten ze buiten checken dat niemand op de rails staat.

Maar omdat het een internationale reis is, kun je misschien beter even langs het station of bellen met die NS hulplijn.

Ik zal morgen even op internet kijken of ik iets kan vinden!!

Qua tijd maakt het niet zoveel uit. Ik heb nu gasten waarvan de helft met de auto is gekomen en de andere helft met de trein. Ze hebben er even lang over gedaan, de trein is sneller, maar door je overstaptijd ben je lang onderweg.

Ik mail je als ik wat gevonden heb!

En tja, dat op tijd stoppen met drinken, kan ik niet. Ik stop als het niet meer gaat. Als ik 'vol' zit. Nu ben ik gestopt omdat ik niet meer normaal mijn drank in mijn glas kon houden toen we stonden te dansen.. Het ging zoooo snel, had niet goed gegeten van te voren en we zouden zuipen. Ja, dat was wel gelukt .

Het was wel een topavond.
Leuk Kjong! Die bovenste van 23 uur vind ik het leukst. Waarom heet die witte dan voltige? (voltige heb ik jaaaaarenlang gedaan vandaar dat het mijn aandacht trekt).

Dat soort bandjes staat bij mij denk ik niet zo mooi want ik heb daar geen vol genoege borsten voor. Ik draag het liefst lage balconettes, en ik draag het liefst kant, in allerlei kleuren. Nu ben ik een sul geweest met ieniemieniebehaatjes kopen want ik heb nu ook beha's waar mijn tepels bovenuit piepen

Ik heb laatst trouwens een supergeinige onderbroek gekocht, een heel ouwerwetse, grote die de hele billen bedekt, in hardblauw, helemaal met ruches, voor onder mijn heel korte blauwe rokje voor het geval er iets misgaat

Ine, oh ik word al misselijk als ik er aan denk! Ik ben eigenlijk maar één keer echt heel dronken geweest (zo dronken dat ik delen van de avond miste) en dat is gelukkig al bijna tien jaar geleden Later nog weleens aangeschoten en zelfs nog eens een keer of wat gekotst, maar ik was meteen genezen!

Cadi, ja 32 graden, het is in elk geval verreweg te prefereren boven de 43 graden in de schaduw die ik achterliet toen ik naar het strand vertrok vandaag Ik zit weer te zweten, in mijn huis is het natuurlijk een stuk warmer dan buiten. Maar ik wil de ventilator niet recht op me zetten want ik heb een beetje keelpijn.

Ik heb nu de taak af, er ligt nog wel wat voor morgen maar dat komt morgen. Ik ben in elk geval wel goed voorbereid nu haha. Welterusten ladies!
Ik vind Marlies Dekker ook mooi en nog beter sinds ik weet niet wanneer gaat ze tot F Daarvoor altijd maar tot E. Dus nu kan ik ook meedoen: joehoe Ze zijn alleen zo duur das dan weer minder. Maar had gisteren een site ontdekt met een heleboel marliesjes in de aanbieding. Dus wie weet hou ik die site in de gaten...

Ik moet gaan schoonmaken, maar echt dringend. Als er nu iemand van maatschappelijk werk in mijn huis zou komen dan zouden ze denken dat ik hulp nodig heb.Echt. Door die stomme kozijnen die vernieuwd moesten worden en de trap denk ik al weken (wat zeg ik: maanden!); ik wacht even met schoonmaken. Met als gevolg dat ik dus niet schoonmaak, het vies is en ik ook maar een troep maak want het is toch al vies. Onderhand kan ik niks meer vinden in de bende en de bende strekt zich uit van de keuken naar de woon kamer en naar boven Word er helemaal moedeloos van, maar moet echt beginnen vandaag. Ook al is het hier lekker weer.

Als ik op orde ben zal ik eens wat foto's in de AK doen.

Vriendin heeft trouwens gisteren besloten om bij haar man te blijven ondanks de leugens. Ze denkt dat hij nu overal de waarheid over heeft verteld (ik denk het niet, maar dat maakt niet uit) en ze wil het opnieuw proberen. Ik snap het ook wel ergens, je bent niet zomaar weg met 2 kindjes van anderhalf en 3. Ze wil er nu verder ook niks meer over horen nu ze die keus heeft gemaakt, maar: als hij het nu weer zou doen dan wilt ze het wel weten en is ze weg.

Van de vriendin, eigenlijk mijn echt goeie, die vreemdging met de man van de ander heb ik niks meer gehoord. Dat is echt einde vriendschap. Zucht, Ik mis haar nu al en de kindjes van haar ook!
En die Italiaan is ook stom (hoewel ik dat eigenlijk al wist). Ik hem dus nog gezien voordat ie ging vorige week maandag (volgens mij had ik dat ook al verteld). Wel weer in zijn bed beland (hij vroeg zelf of ik wilde blijven slapen). Hij was heel de avond al weer handtastelijk waar zijn zus gewoon bij was! Volgende dag heb ik hem nog speciaal naar het station gebracht om dag te zeggen enz. Meteen ook op Skype toen hij terug kwam om even met me te kletsen en sindsdien: radiostilte! Hij reageerde niet op smsjes, niks.

Nu was hij net online en hij begon met praten. Maar het enige waar hij het over kon hebben was of ik eventueel zwanger kon zijn. Ja, ik heb wat stoms gedaan. Normaal gezien laat ik vriendjes altijd eerst testen (echt waar, ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest voordat ie getest was ook niet met condoom) en nu ga ik gewoon, omdat er geen condooms waren, met hem naar bed terwijl ik de pil ben vergeten (wat ik ook wist). Voor het zingen de kerk uit gaan. Lekker stom natuurlijk.

Maar daar gaat ie nu over zeiken, wanneer ik ongesteld enzo moet worden. Kon geen aardig woord vanaf. Komt ie nu mee. Had ie eerder moeten bedenken hoor! Nou ja, de kans in nihil heb ik ook gezegd, maar hij blijft erover door zagen.

Uiteindelijk zei ik: zie je me als probleem ofzo, want dan kan ik je wel van Skype, facebook, hotmail, msn en uit mijn telefoon halen (hoezo veel communicatiemiddelen). Dat vond ie dan wel een goed idee. De sukkel.

Dus de Italiaan is nu exit. Maar nu echt.

Voorgoed exit.

Sukkel. (oh dat had ik al gezegd)
Nemo, het zit even tegen!

Erg jammer dat je je vriendin kwijt bent, het voelt net zo als een relatie kwijtraken denk ik, zeker als het op zo'n abrupte manier gebeurt.

En laat je jezelf nu wel even testen (op soa's)? Je weet van hem al dat hij het niet zo nauw neemt met trouw noch met safe sex dus....
Waarom heb je geen morning afterpil gehaald? Misschien kan dat nog? Better safe than sorry!
Rianne, ik kijk het liefste series (Desperate Housewives, Gossip Girl, The OC, bijvoorbeeld), maar films die ik hier heb zijn:

Madagascar, No Country for Old Men, el Huerfanato, Spion van Oranje, Motorcycle Diaries, Slumdog Millionaire, The Reader, the Wind that Shakes the Barley, 1408, 300, Wall-E, the Last Emperor, The Wrestler, There Will be Blood, Roger and Me, The Hunting Party, the Life of David Gale, the Last King of Scotland, There Will Be Blood, Team America World Police, SuperTroopers, Sweeney Todd the Demon Barberer, St Elmo's Fire, the Big One, the Da Vinci Code, the Curious Case of Benjamin Button, Revolutionary Road.

De meeste heb ik nog niet eens gezien.

Waar ik hard om heb zitten lachen is: Super Troopers, echt een grappige film!!!!

En nu zit ik BBC Earth the kijken , echt een super aanrader!!!!!!! Eén van de beste series ooit. Ik heb al deze films van mijn broertjes gekregen (je ziet wel dat er nul meidenfilms bijstaan), en hoewel mijn broertje niet houdt van alternatief ofzo vond hij BBC Earth echt geweldig. Ik ook!!!!

The march of the penguins vond ik ook leuk. Caramel, heel leuke film, en de mooiste film die ik ooit gezien heb is denk ik: Lust Caution (met mooi bedoel ik dus, esthetisch mooi).

Ook héél mooi: the house of the flying daggers.
De Sex and the City film vond ik ook heeeeeeerlijk (en hij duurt superlang) echt een chickflick.
En TR/RP: House! Is die te downloaden of online te kijken? House is geweldig. Voordeel is ook dat 't losse afleveringen zijn (de verhaallijnen die doorlopen zijn wel 't leukst, maar 't is wel makkelijk los te kijken).

En Wie is de Mol is via hun eigen site ook nog 'n aantal seizoenen terug te kijken. Die waar Marc Marie Huijbrechts in meedoet (met Yvon Jaspers, ik geloof in Thailand) is hilarisch.

Ik vond the March of the Penguins echt zo zielig! Kan zijn dat ik 'm in een labiele periode heb gekeken, maar ik heb er echt bij zitten sniffen, heel erg. Alhoewel, ik was niet de enige in de zaal.

Nemo: die Italiaan is zeker stom. Geen aandacht meer aan besteden, alleen maar indirect in de vorm van 'n soatestje voor de zekerheid.

Ik vind die modern ajour van Marlies 't mooist van de plaatjes hier. Nemo: waar heb je die site met aanbiedingen gezien? En: heb jij cup F???!

Marg: de Hema heeft ook van die grappige hipsters, model gebaseerd op van die ouderwetse opa-onderbroeken, compleet met gulp. En dan in allerlei kleurtjes en streepjes.

Nemo: ik kan dat ook wel begrijpen, dat je vriendin 't nog 'n keer wil proberen, zeker i.v.m. de kindjes. Maar gaat hij dan ook echt kappen met die ander? Anders heeft dat ook niet heel veel nut. Wat 'n klotesituatie zeg.

Wie vroeg er ook alweer wanneer we naar griekenland vertrekken om een hele week met onze luie kont op 't strand te gaan hangen, af en toe achterop 'n scootertje wat rondrijden naar 'n ander leuk strand, heel veel te gaan eten en heel veel wijn te gaan drinken (R. bier) en tussendoor zoveel mogelijk aan R's lekkere lijf te zitten en samen te gaan zweten?

Nou, vandaag over 3 weken dus. Nog 21 nachtjes, al slaan we de laatste over i.v.m. om half 6 's ochtends vliegen (wie verzint dat?!)
Nemo, met recht, het zit je even tegen. Idd, even testjes laten doen en dan nooit meer doen. En zo balen dat je door zulke stommiteiten 'n vriendin kwijtraakt. Als je rondneukt (even plat gezegd) dan moet je het niet met iemand uit de vriendenkring doen want dat brengt alleen maar gelazer. voor jou want kan me voorstellen dat je het even hebt gehad. Goed schoonmaken en afreageren!

Marg, zo hee, jij kan 'n hoop films oplepelen. Ik lees ook eigenlijk meer dan dat ik tv kijk. Dus weinig toe te voegen aan je lijst.
poeh Isiss, ik ben soms bang dat ik teveel pik in relaties, maar ik kan dat gelukkig echt níet begrijpen, ook niet met kindjes. Sorry dat ik op deze manier over andermans verdriet praat (stiekem denk ik dat dit de shock is maar dat ze nog wel van gedachten zal veranderen als ze bij zinnen komt).

March of the Penguins vond ik ook best wel aangrijpend, dat dat ei dan kapot valt, of dat zo'n jong opgevreten wordt. Maar dat vind ik sowieso wel van natuurfilms, het zit zo ingenieus in elkaar eigenlijk, de natuur, daar kan ik me echt over verwonderen.

BBC Earth is daarom écht een aanrader.
Cadi, ik heb er bijna nog geen één gezien, maar elke keer als ik naar Nederland ga dan neem ik mijn externe harde schijf mee en geven mijn broertjes films en series aan me, ook downloaden ze een hoop dingen speciaal voor mij. Ik vond the OC super en nu Gossip Girl ook erg leuk. Alle America's Next Top Model afleveringen downloaden ze.

Big Love zijn ze aan het downloaden en zo nog een hoop meer meiden-series.

Ik wil graag naar de film van Stieg Larsson, ik heb het boek gelezen en ben benieuwd naar de film. We wilden afgelopen weekend gaan maar waren te laat.
Hoe gaat het met je man?
Mijn man? Is hard aan het werk, ergens hoog boven in de bergen waar hij 'n bereik van -10 heeft dus erg gezellig weer de laatste tijd. Hij zou binnenkort wel weer eens naar beneden komen om te chatten.....we wachten af.

En wat heerlijk om zoveel films klaar te hebben staan. Ik ben echt 'n nitwit met downloaden. Ik wacht wel tot dochterlief groot genoeg is om het te snappen haha.
Nou RP: genoeg te kijken zo te lezen

Isiss: je vakantie klinkt perfect! Zo'n vakantie zou ik wel weer eens willen. De site heb ik net even opgezocht: Marlies for sale

Iedereen reageert trouwens zo op mijn maat, zelfs in de winkel. Hoe vaak ze me in de winkel ook niet wat anders proberen wat anders aan te meten, want niet werkt. Ik heb een 65F en dat is eigenlijk hetzelfde als een 70E of een 75DD of een 80D. En een 80D klinkt toch alweer anders dan en 65F, toch?

Marg: ik dacht vroeger precies hetzelfde als jij.Maar nu ik ouder ben geworden (ja klinkt super suf en zo oud ben ik niet), ben ik er genunanceerder in geworden. Het is gewoon niet makkelijk om weg te gaan bij een man waar je nog steeds zielsveel van houd (ook als is ie een L*L), in een koophuis waar je uit moet omdat je het niet alleen kan betalen, naar een huurhuis in een andere wijk terwijl je kinderen daar vriendinnetjes hebben, fulltime moet gaan werken en dus je kinderen weg moet brengen terwijl je dacht dat je samen oud zou worden en nooit een 1 ouder gezin enz enz. En ik weet het eigenlijk moet je kiezen voor je eigen geluk, maar zij zegt dat ze alleen sowieso niet gelukkig is. Zij wacht al jaren op hem (er is al een hoop gezeik vooraf gegaan met zijn familie, een gedwongen huwelijk met een Turkse enz).

Maar: ik mag hopen dat als ik in haar situatie zat dat ik wél weg zou gaan. Want ook al gelooft zij nu dat hij alleen sex met haar heeft gehad 5 jaar geleden en dat de afgelopen jaren het een "emotionele" relatie was: bullshit! Ik geloof er weinig van. En of hij er mee kan stoppen... ik weet het niet. Ik weet wel dat mijn ex-vriendin alles zal doen om hem te blijven zien (ik denk inmiddels dat ze ook niet helemaal spoort als ik de nu de verhalen heb gehoord) ook als dat betekent dat ze er met niemand over kan praten...

Ik heb tegenwoordig de hipsters van pieces (verkopen ze o.a. bij Only, Vero Moda, maar ook sommige drogisten) alle kleuren van de regenboog en helemaal leuk!

En hoe ik nu zo stom kon zijn met de Italiaan snap ik zelf nu ook even niet (nou ja, wel, geil). Als jullie dan over testen beginnen denk ik: wat een mongool ben ik. Ben al honderduuzend keer getest want standaard na een vriendje ga ik toch even voor de zekerheid. Ik ben dus echt miep voorzichtig en dan doe ik zoiets. Stom.
Oh en horen jullie nog weleens iets van Etosha? ZOu ze hier nog meelezen?

Ik heb op alles gereageerd op Hyves sinds B er is. Maar ik krijg nooit reactie (alleen in het begin nog weleens, maar dat was voor hij er was). Vind het nu niet meer leuk dat 1 richtingsverkeer.
Ik had een vriendin met 65F, dat was echt een hel om beha's te kopen!

Ik hoor ook nooit meer iets van Etosha, heb een paar keer gereageerd, maar krijg ook geen respons. Jammer!

Ik vind mezelf juist te genuanceerd bij relaties, ik zou niet zo snel weg zijn en ik snap best dat mensen nog tijden aanmodderen. Zeker als je getrouwd bent en kinderen hebt moet je, in mijn ogen, als er nog iets van liefde is, er alles aan doen om de relatie weer goed te krijgen. Vaak schrik ik van mijn eigen reacties (in mijn hoofd), Als andere mensen zeggen 'sjonge, nou daar snap ik niks van, als ik hem was had ik haar al láng de deur gewezen', denk ik vaak dat ik het best wel snap. In mijn eigen relatie stel ik soms grenzen, meer omdat ik vind dat het nodig is, dan om dat ik anders weg zou zijn / het niet zou trekken. Maar in het geval van je vriendin lijkt het me zó overduidelijk dat hij niet van haar houdt, volgens mij is dat absoluut niet mogelijk dat het ooit nog goed wordt. Ik zeg niet 'weer goedkomt' want, op jouw verhaal gebaseerd, is het gewoon nooit goed geweest. Iemand die jou zo respectloos behandelt, voor wie jij gewoon een hond bent, daar zou zelfs ik niets meer mee te maken hoeven te hebben.
Ik ga altijd naar een speciaalzaak in Breda: Bh's en daar kan ik perfect inslaan! Heb ook zo'n een leuke bikini: Bikini met de short erbij als broekje. Helemaal leuk! (heb alleen die strik eruit gehaald want dat vond ik niks)

Het is de enige zaak waar ik echt goed kan slagen. Overigens ben ik pas overgestapt naar 65F daarvoor had ik 70F (had ook n beetje af van het model) ik wist uberhaupt niet dat 65 bestond!

En om nog maar even door te gaan om die relatie. Het gekke is dus dat ik denk dat hij wél van haar houdt. van zijn vrouw dus. Maar ook van zijn minnares. Maar dan anders. Hun huwelijk ging echt goed. Er was sex, lol het ging goed met de kindjes. Ze deden dingen samen enz enz. Hij is alleen van iemand anders gaan houden. Het probleem is dat hij het zolang verzwegen heeft dat ik zo iemand helemaal niet meer zou vertrouwen plus hij hield óók van die ander.. En dat is toch ook niet zomaar over?

Ik weet het gewoon niet. Ik hoop dat als ik ooit in zo'n situatie terecht kom dat ik wegga. Want als buitenstaander, ondanks dat ik geloof dat hij van haar houdt, zie ik het somber in. H. hield ook echt van mij. Maar ja, daar heb je dan gewoon niks aan.
Het is voor een buitenstaander ook wel moeilijk te beoordelen en ik probeer niet te hard te oordelen.

Wat jij zegt kan wel zo zijn, maar hoezo is hij ook van een ander gaan houden? Hij hield al van een ander voor hij überhaupt het ja-woord gaf aan zijn vrouw! Ben je dan wel ooit 'samen' geweest?Hoe denk je een huwelijk op te bouwen of een gezin op zo'n fundament? En daarmee bedoel ik dat ik me dan af zou vragen waar mijn huwelijk op gebaseerd zou zijn. Ik vind dat vooral eigenliefde eerlijk gezegd. En ik vind dat ook nog véél en véél ernstiger dan dat je samen een huwelijk, een gezin, een leven opbouwt en dan na een x aantal jaar maakt één van de twee een slippertje. Want voor hem was zijn relatie blijkbaar nooit genoeg, hij heeft vanaf het begin iets gemist, en vanaf het begin heeft hij niet dat op proberen te lossen in de relatie, of gewoon de relatie verbroken, hij is bewust achter haar rug omgegaan voor zijn eigen plezier en heeft haar misleid en wat anders laten geloven.

Als je sowieso alleen niet gelukkig bent, dan zou ik daar sowieso wat aan doen, dat is niet echt gezond denk ik. En dat je zolang op elkaar gewacht hebt vind ik ook een flutargument. Het zou mij misschien ook wel door mijn hoofd schieten, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Wat voor voorbeeld geef je aan je kinderen?

Ik maak me er nogal druk om zie ik . Sorry!

Bikini is echt super!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven