Werk & Studie alle pijlers

Saai werk

06-03-2023 12:29 570 berichten
Ik wil vooral even van mij afschrijven
Ik ben zo moe van mijn werk ,iedere dag is het zelfde geen uitdaging ik moet de laaste tijd moeite doen om niet in slaap te vallen.Het is ingewikkeld want door mijn arbeids handicap,kan ik niet zomaar andere werk gaan doen ,
Ik mis aan de ene kant uitdaging maar aan de andere kant heb ik scrutuur nodig .Ook heb ik met maar 3 collega.s een goede band, veel mensen bij ons praten alleen over het weer of over het werk, in de pauze ik heb veel moeite met niet zeggende gesprekken (voor mij dan)
Ik ben huishoudelijk hulp 35 procent en 75 procent productie medewerker ,
In een bakkerij .
Ik ben het ook zo zat iedere keer met ik zeggen jongens ruim je rommel op ,
Hou het sanitair netjes,enzo
Ik vind het normaal dat je eigen rommel opruimt maar er word vaak gezegd daar ben jj voor ,ik vind van niet ,je eigen Bekker opruimen en een wc netjes achter laten ,zijn fatsoens normen.
Ben gewoon zo moe van alles ,
Wil vooral van mij afschrijven en misschien herkent iemand zich erin .

Ps ik heb een hersen afwijking en maak daarom wat spelfouten
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 11:20
Mag niet
Wij mogen zelf geen afspraak maken
Ik heb aangeven dat ik weer voel afglijden naar burn out en ze gaan overleggen nu wat de beste oplossing is
Wie zijn ‘ze’?
Wat eten we vanavond?
En natuurlijk mag je zelf een afspraak maken met een bedrijfsarts. Ze zijn er ook voor preventieve vraagstukken.
Flipflop schreef:
14-11-2023 11:41
En natuurlijk mag je zelf een afspraak maken met een bedrijfsarts. Ze zijn er ook voor preventieve vraagstukken.
Dat moet via leiding gevende die moet aan verzuim administratie doorgeven dat je afspraak wil
Wij mogen niet zelf bellen hebben er ook geen nummer van
makreel schreef:
14-11-2023 11:38
Wie zijn ‘ze’?
De leidinggevende gaat overleggen
Met bedrijfs arts
Maar ik hoop gewoon heel erg dat ik naar de kantine mag
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 11:43
Dat moet via leiding gevende die moet aan verzuim administratie doorgeven dat je afspraak wil
Dus de leidinggevende waar je zo'n goede verstandhouding mee hebt, weigert jou zorg?

Klinkt niet als een goede verstandhouding.
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 11:45
De leidinggevende gaat overleggen
Met bedrijfs arts

Maar ik hoop gewoon heel erg dat ik naar de kantine mag
Dus er gaat wél contact gelegd worden?
Flipflop schreef:
14-11-2023 11:57
Dus de leidinggevende waar je zo'n goede verstandhouding mee hebt, weigert jou zorg?

Klinkt niet als een goede verstandhouding.
Wie zegt dat ?
Ik schrijf dat hij in gesprek is met de bedrijfsarts en ze zijn op zoek naar een oplossing, dat gaat niet van vandaag op morgen...

En echte zorg krijg ik vanuit ggmd die gaan helpen met de grote vraagstukken

Bedrijf arts is alleen om te kijken of ik naar een plek kan waar ik gewaardeerd word en waar ik meer Rust krijg ik krijg vanzelf een oproep.
En jah mijn lg doet zijn best ,maar hij is ook gebonden aan regels .
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 12:00
Wie zegt dat ?
Ik schrijf dat hij in gesprek is met de bedrijfsarts en ze zijn op zoek naar een oplossing, dat gaat niet van vandaag op morgen...

Bedrijf arts is alleen om te kijken of ik naar een plek kan waar ik gewaardeerd word en waar ik meer Rust krijg ik krijg vanzelf een oproep.
De regels in Nederland zijn dat je als werknemer ten alle tijde contact op mag nemen met de arbodienst of bedrijfsarts.
Kunnen ze je dus helemaal niet weigeren.

Jij zet nu een ziekmelding in om je zin te krijgen met betrekking tot ander werk. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt, maar de uitkomsten van deze ziekmelding zouden ook heel anders kunnen zijn.
Sta je daar wel bij stil?
Heb je dit al bespreekbaar gemaakt met iemand hogerop ?
Blauweelf41 schreef:
Je hebt nog niet eens een intake bij de ggmd gehad dus je kunt werkelijk niet beweren dat zij jou kunnen helpen. Dat is voorbarig.
Bovendien is de ggmd er voor problematiek rondom de doofheid van je man en niet voor neurodiversiteitsissues of problemen op het werk.
Je rekent nu al op iets wat waarschijnlijk helemaal niet passend en geschikt is voor jouw problematiek.

Verder schrik ik gewoon van de minachting en walging die spreekt uit je posts over je collega's. Eigenlijk heb je je daarmee bij voorbaat al gediskwalificeerd voor een baan als voorvrouw. Goed beschouwd haat je de mensen die je leiding zou moeten gaan geven. Ik kan me voorstellen dat ze misschien daarom op het hoofdkantoor ook ernstige bedenkingen hebben of ze jou deze taak wel willen laten vervullen.
*sikkepit* wijzigde dit bericht op 14-11-2023 13:26
0.38% gewijzigd
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
debuurvrouw schreef:
14-11-2023 13:12
Jij zet nu een ziekmelding in om je zin te krijgen met betrekking tot ander werk. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt, maar de uitkomsten van deze ziekmelding zouden ook heel anders kunnen zijn.
En dit is niet de eerste keer dat ik lees dat BE er een enorm drama van maakt als ze haar zin niet krijgt en dingen niet snel genoeg gaan naar haar idee. :sarcastic:
Blauweelf41 schreef:
Dat is natuurlijk niet waar. Een bedrijfsarts is er om te zorgen dat je niet uitvalt op je werk. Als jij dreigt overbelast te raken of serieus afglijdt richting burn out, dan is de bedrijfsarts het eerste aanspreekpunt en zal niemand je daarvan weerhouden.
Maar ik vermoed dat de soep in dit geval waarschijnlijk niet zo heet is als hij gegeten wordt en dat je LG dat (door ervaring) ook wel weet. :)
*Sikkepit* schreef:
14-11-2023 13:18
Je hebt nog niet eens een intake bij de ggmd gehad dus je kunt werkelijk niet beweren dat zij jou kunnen helpen. Dat is voorbarig.
Bovendien is de ggmd er voor problematiek rondom de doofheid van je man en niet voor neurodiversiteitsissues of problemen op het werk.
Je rekent nu al op iets wat waarschijnlijk helemaal niet passend en geschikt is voor jouw problematiek.

Verder schrik ik gewoon van de minachting en walging die spreekt uit je posts over je collega's. Eigenlijk heb je je daarmee bij voorbaat al gediskwalificeerd voor een baan als voorvrouw. Goed beschouwd haat je de mensen die je leiding zou moeten gaan geven. Ik kan me voorstellen dat ze misschien daarom op het hoofdkantoor ook ernstige bedenkingen hebben of ze jou deze taak wel willen laten vervullen.

Oo
Even dimmen ik haat mijn collegas niet
Ik heb meer in mijn mars
Dat ik persoonlijk niks met hun heb is iets anders ,
Bijna alle voormannen praten ook zo bij ons en zonderen zich ook af .
Je doet alsof je alles weet je weet niks je weet niet hoe het bij ons op de vloer werkt
Kan ik niks aan doen dat ik niks heb met praatjes over het weer en ook voor dat ik ga werken , hoef ik geen relas van iemand over oxecondon.
En meer voormannen bij ons zijn ook klaar met die gast omdat hij bezig blijft.
Je mag als meewerkend voorman/vrouw ook zeggen nu is het genoeg .
Ik ben in ieder geval veel geschikt daarvoor dan wat ik nu doe
Ik ben niet ziek voor de lol ik ben ziek omdat ik richting een burn out ga .
Maar dat kan natuurlijk niet want ik.weet niet waar ik het over heb .
Ik heb gebeld met ggmd en zei hebben gezegd we gaan de intake plannen en kijken wat jullie nodig hebben .
Neuro diversiteit gaat bedrijf arts ook niet mee helpen trouwens
Ik moet meer uitdaging hebben en dit werk bied dat niet .
Ik ben op , en toe aan iets nieuws
En daar werk ik nu naar toe
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 11:43
Weet je de naam van de organisatie? Je kan wellicht wel per mail contact met ze opnemen.
debuurvrouw schreef:
14-11-2023 13:12
De regels in Nederland zijn dat je als werknemer ten alle tijde contact op mag nemen met de arbodienst of bedrijfsarts.
Kunnen ze je dus helemaal niet weigeren.

Zeker maar in de Wsw wat jullie blijkbaar niet snappen ligt het anders
Ik ben ziek gemeld met overspannen
En ik kan niet ontslagen worden ,om die redenen als je dat soms bedoeld
Als het niet meer gaat het niet meer
Ik kom huilend mijn bed uit en ga huilend naar bed .
ik ben moe doodmoe ik wil dit niet meer het gaat niet
Het valt me steeds weer op dat jij wilt dat iedereen rekening houdt met jouw neurodiversiteit en NAH en zo'n beetje begrip daarvoor eist, maar andersom toon je geen greintje inlevingsvermogen of maar een spoortje van begrip voor je collega's die allemaal op hun manier ook hun beperkingen hebben en daar mee moeten dealen. Daar ben je keihard en veroordelend op het denigrerende af. Ik zei het al eens eerder: iets met pot en ketel. :-[
Star⁴ schreef:
14-11-2023 13:43
Weet je de naam van de organisatie? Je kan wellicht wel per mail contact met ze opnemen.
Mijn lg heeft contact gehad met hem
Had ik ook al geschreven trouwens
Ik word opgeroepen
Blauweelf41 schreef:
Wie zegt dat ?

Staar je daar niet blind op, die zijn er voor je man, niet voor jouw persoonlijke problemen.
*Sikkepit* schreef:
14-11-2023 13:25
Dat is natuurlijk niet waar. Een bedrijfsarts is er om te zorgen dat je niet uitvalt op je werk. Als jij dreigt overbelast te raken of serieus afglijdt richting burn out, dan is de bedrijfsarts het eerste aanspreekpunt en zal niemand je daarvan weerhouden.
Maar ik vermoed dat de soep in dit geval waarschijnlijk niet zo heet is als hij gegeten wordt en dat je LG dat (door ervaring) ook wel weet. :)
Dus jj vind 3 maanden wachten normaal .
En bloed opruinen en kots is ook normaal ?.
Ik heb geschreven dat mijn lg contact heeft gehad met de bedrijfsarts en ik vanzelf een oproep krijg .
Ik ben ziek omdat het niet meer gaat
Nogmaals denk jj dat het een keuze is ?
Om iedere dag overprikkeling te hebben
Ik wilde dat ik kon praten met collega.s ik wilde dat ik niet had
Wat ik heb ,maar ik kan het gewoon niet,
Ik wilde dat ik niet zo veel pijn had en dat ik geen 10000 gedachte had .
Ik trek het niet meer
En als niet gaat
Gaat het niet meer ik ben op
En ik heb even rust tijd nodig
Ik heb dus nu voor mijzelf gekozen
Mijn lg heeft ook aangegeven dat het oke is als ik even rust neem .
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 13:42
Je doet alsof je alles weet je weet niks je weet niet hoe het bij ons op de vloer werkt
Ik baseer me op wat jij schrijft en dat je je constant op een hele nare manier over je collega's en je werk uitlaat.
Ik ben het eens met degene die schreef dat je makkelijk herkenbaar kunt zijn in wat je schrijft en daar nog wel eens problemen mee zou kunnen krijgen. Ik denk niet dat jouw werkgever het op prijs stelt als hij/zij weet dat je zo negatief uit de school klapt. Dat is bepaald geen reclame, zeg maar. :roll:
E ik heb zeker begrip
Maar iedere ochtend zelfde verhalen en gerodeld heb ik geen zin in nee .
Dat heeft niks met begrip te maken
Voor rodelen heb ik geen begrip en jah dan zonder ik mij af jah
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 13:44
Zeker maar in de Wsw wat jullie blijkbaar niet snappen ligt het anders
Ik ben ziek gemeld met overspannen
En ik kan niet ontslagen worden ,om die redenen als je dat soms bedoeld
Als het niet meer gaat het niet meer
Ik kom huilend mijn bed uit en ga huilend naar bed .
ik ben moe doodmoe ik wil dit niet meer het gaat niet
Nee, ontslag is in jouw geval niet mogelijk. Maar denk jij echt dat deze ziekmelding bij gaat dragen aan een functie in de kantine of als voorvrouw?
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 13:51
Dus jj vind 3 maanden wachten normaal .
En bloed opruinen en kots is ook normaal ?.
Ik heb geschreven dat mijn lg contact heeft gehad met de bedrijfsarts en ik vanzelf een oproep krijg .
Ik ben ziek omdat het niet meer gaat
Nogmaals denk jj dat het een keuze is ?
Om iedere dag overprikkeling te hebben
Ik wilde dat ik kon praten met collega.s ik wilde dat ik niet had
Wat ik heb ,maar ik kan het gewoon niet,
Ik wilde dat ik niet zo veel pijn had en dat ik geen 10000 gedachte had .
Ik trek het niet meer
En als niet gaat
Gaat het niet meer ik ben op
En ik heb even rust tijd nodig
Ik heb dus nu voor mijzelf gekozen
Mijn lg heeft ook aangegeven dat het oke is als ik even rust neem .
Ik vind het echt vervelend voor je dat je je zo voelt, maar ik zie ook dat je voornamelijk zelf het drama maakt en het véél groter maakt dan het in feite is. Je maakt jezelf helemaal gek. Daar kan jouw werk(gever) niks aan doen, dat doe je zelf en hier zou echt ondersteuning in moeten hebben, want ik voorzie nu al dat het op jouw volgende werkplek precies zo zal gaan.
debuurvrouw schreef:
14-11-2023 13:57
Nee, ontslag is in jouw geval niet mogelijk. Maar denk jij echt dat deze ziekmelding bij gaat dragen aan een functie in de kantine of als voorvrouw?
Ja dat denk ik wel jah
Blauweelf41 schreef:
14-11-2023 13:54
E ik heb zeker begrip
Maar iedere ochtend zelfde verhalen en gerodeld heb ik geen zin in nee .
Dat heeft niks met begrip te maken
Voor rodelen heb ik geen begrip en jah dan zonder ik mij af jah
Misschien moet je even nalezen wat je allemaal hebt geschreven over je collega's.
Daar lusten de honden geen brood van. :nope:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven