Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, die MP, meldt ze dat zo even tussen de regels door!!!

Meid, klinkt heerlijk! Je hoeft nu toch ook (nog) niets te voelen? Gewoon lekker genieten van het moment!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
MT, jij werkt dus thuis? Ik ook... moet eigenlijk nu ook werken, maar ben stiekem bezig met tas inpakken enzo. Kan me zo dit laatste dagje echt niet goed zetten tot werk.

Ben benieuwd hoe het verloopt met je date!

Zesp, ik vind het maar vaag hoor, van jouw date. Dat ie stiekem toch nog op RP zit, en dan wel weer wel leuk smsen... hm.
Crossposts...!

MP toch, 3 mannen... toe maar!

Lekkere nacht gehad dus met vroeger-crush... wie weet bloeit de verliefdheid weer op! Hoop alleen niet dat het zo'n soort GL verhaal wordt.
MP : hows life ? Hebboe gemist
Nee dat denk ik niet hoor Mozz, 't was toen leuk en fijn maar ik denk niet dat dat nog terugkomt, dat gevoel.

6 ik was gewoon op msn hoor...leven gaat goed, druk en en leuk en fijn, allemaal gezellige dingen om me heen. Leuk dat je er wer bent meisjie!!
Mozz, leuk dat jij ook thuis werkt! Maar inpakken is vast veel leuker

Op dit moment stroomt het werk bij mij opeens weer binnen, dus ik moet hier echt weggaan!!!
MP: wow; lekker zo''n nacht. Laat ons weten hoe het verder met je/jullie gaat. Wat zei hij er nog over dan?

MT: kleine update van mij voor jou:

23 jaar, wonende in Limburg, sterrebeeld Tweeling (net als bijna iedereen hier), geen onderwijzeres maar werkende in de zorg. Na een jaar single nu een prille relatie met Mr Piano (hij speelt toetsen, vandaar de naam).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Pff. heb zo'n gek gevoel in mijn buik!
Ach MP..... zijn het vlinders of wordt je ongesteld ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Kweenie Ingel. Ongesteld word ik niet (Hoera voor de Mirena) en vlinders zijn het ook niet echt. Ik ben een beetje verward denk ik.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 07 juli 2009 @ 10:15:

)

Reiz: wat klote dat die collega nog steeds zo moeilijk doet. Heb je hem er al eens (of vaker) op aan gesproken? Wat zeggen andere collega's ervan?

Lig/zit in bed chocolade te eten > auw. Kreeg vant weekeind nog een aantal complimentjes over dat ik zoveel afgevallen was.......

Hij doet nu jaloers tegen de andere collega's zo van zit ze weer bij die of die ipv te werken? Andere collega's vragen zich af waar hij zich mee bemoeit voorlopig niets meer gelukkig! Maar baas ingelicht voor het geval dit uit de hand loopt!!

Met hem praten gaat niet daar is hij te simpel voor!!

He zo een keertje mag je toch wel eens lekker snoepen he
quote:Zespri79 schreef op 07 juli 2009 @ 12:06:

Reizen heb je gemist heur jij met je tractor verhalen enzow.. Zie je echt zo rond tuffen op dat ding. Kom je keertje naar Drenthe met je tractor hier val je niet zo erg op als in hartje Amsterdam met je tractor

Als ik eens vééél tijd heb bol ik tot daar
MP klinkt geweldige nacht

Mischien toch rupsjes in je buik?

Indiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hoe wast in de trein???
Hallo..het was goed in de trein..maar we zaten zo'n 10m uit elkaar..ik vond het een beetje vreemd om "goeimoggel"door de trein te schreeuwen..morgen poging 64567889

Verder ben ik blij voor Mozz en MP! Vind ik het erg gezellie dat Zespri hier weer is, Wens ik Thang veel plezier op haar date vanavond, wil ik ook chocola net als Ingel, duim ik voor Reiz dat ze gauw af ik van die vervelende collega en hoop ik dat er goed nieuws is over de oma van WM..

Ik wil vakantie! Ik ben moe...en de kinderen op school ook!
hellooooow!

MP: wat een nacht! En niet heel raar dat je een gek gevoel hebt in je buik. Lijkt me raar dat het nu opeens 'mag'. Gewoon van genieten en kijken waar het schip strandt?

Reizzz: Kom je op de tractor ook langs Den Haag? Die collega van jou is wel erg vervelend... Maare als ie zo simpel is... dan weet ie gewoon niet beter. Is gewoon niet wijs!

Indi: Morgen écht he!!! En je hebt bijna vakantie! JOEHOE!!!

Ingel: Wat kom je heerlijk hyper en happy over! Word echt helemaal vrolijk van je!

MT: Al zenuwachtig voor je date vanavond???

Zespri: Vage gast hoor die date... Maar als het nu weer gezellig is, zou ik em gewoon een kans geven. Misverstand kan voorkomen toch? Houdt ie wel van hondjes?

WM: Hoe is het met oma?

Mozz: Al helemaal klaar voor je vakantie?? Of nog hard aan het werk afronden?

Miran: Hi!! En neeeeee, niet de schuld bij jezelf leggen wb GL! Jij toonde je gevoel, hij was bot (omdat ie er waarschijnlijk geen raad mee wist op dat moment)... Geen van beiden fout. Echt niet. Hij komt nog wel in de lucht meis! (en leuk dat ze je al aan t koppelen zijn )

Morgen voor mij laatste dagje werken... Dikke vette JIPPIE! Vandaag enorme rel over de overdracht van mijn werk... Mijn manager had dus geen vervanging geregeld, dus heb em met zijn kloten voor het blok gezet (heel vuil en vals, maar dit is al het zoveelste kunstje dat ie me flikt).

Nu ff boodschapjes doen... Volgens mij proberen mijn onderburen een BBQ met spiritus aan te steken... damn wat een stank!!
Lieve indi je hebt woensdag en donderdag nog voor je poging dus ik zeg morgen ACTIE!!!!!!! want anders moet je zolang wachten tot na je vakantie...

Morgen actie = donderdag lekker babbelen in de trein en zaterdag date

en als hij toch negatief doet morgen (wat ik helemaal niet geloof) duurt het eeuwen voor je hem weer ziet!! Dus je kan er niet meer onderuit

ok en nu stop ik met indi te pushen want ik vind mezelf al aant overdrijven

Olive nog 1 dagje whoeeeeeeeeeeehoeeeeeeeee

wat een ### jou baas zeg!!

Ja hoor dan passeer ik ook bij jou
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 07-07-2009 18:19
Reden: tractor vergeten
% gewijzigd
Olive.. hij houd wel van hondjes ! .. Als hij zaterdag komt vraag ik hem gewoon of tie gezellig mee gaat zondag naar de pup kijken

Eh hoe heb je dat gedaan je baas met kloten voor t blok gezet.. (ziet opeens rare beelden in haar hoofd van zoiets)

Reizen je overdrijft niet . Bovendien als ze het morgen zo aanpakt zoals jij zegt.. En hij zegt NEE , ach dan hoeft ze hem de komende 8 weken niet tegen te komen dusse dan zijn ze elkaar beide weer vergeten .. Heeeull Slim van je dus eigenlijk Reiz !!
Reiz als je deze borden volgt kom je vanzelf bij mijn huis

Dan kun je onderweg wel koffie komen doen bij mij, Reiz! Ik ben toch 6 weken thuis en het ligt op de route
Whahaha... Niet van die enge dingen zeggen Zes!

Ik heb al mijn werkzaamheden en statussen van de 9 projecten die ik doe op papier gezet. Tijdens een overleg heb ik dat voor hem neer gelegd en gezegd: Alsjeblieft, dit is mijn werk, en aangezien je geen vervanging hebt geregeld, neem ik aan dat jij dit oppakt.

't Is een naar en vervelend vies mannetje die er een complete chaos van heeft gemaakt. Ik heb wel 9 projecten á een ton of 5 per stuk. Een van de andere managers lag onder de tafel van het lachen om mijn actie, en de andere coördinatoren hebben er in de loop van de middag nog wat schepjes bovenop gedaan.

Nu moet ik er bij zeggen dat dit best vals van me was. Ik heb namelijk de afgelopen dagen alles regelt. Maar puur om de reden dat anders mijn collega's hier de dupe van gaan worden, die net als ik, al veel te veel werk hebben...

Duidelijke routebeschrijving voor Reiz

Jullie ook MJ Memorial aan het kijken?
hey dames!

Indi, ik sluit me aan bij het advies van Reiz wb stationman! daarbij vind ik dit echt wel een soort van filmverhaal, dus uitwerken dat script!

Olive, dat klinkt nog eens als een stoer wijf, die actie bij je baas!

MP, misschien zijn het inderdaad rupsjes, en worden het toch nog vlinders (of zijn wij hier allemaal hopeloos romantisch? - oh nee, dat ben ik juist niet).

Ik ben nog niet zenuwachtig voor mijn date, maar heb er stiekem best een beetje zin in
Met een scheef oog, Olive..

En je hebt je baas goed aangepakt! Eikel!
, Thang..

Niet zenuwachtig zijn, het wordt vast heel erg gezellig!
quote:Zespri79 schreef op 07 juli 2009 @ 19:11:

Reiz als je deze borden volgt kom je vanzelf bij mijn huis

[afbeelding]

[afbeelding]

en bij indi op de koffie
Nee thang geen zenuwen gewoon op je af laten komen

Olive zalig jou actie tov je baas (wel lief dat je ook aan je collega's hebt gedacht)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven