Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Kijk ondertussen naar de herdenking MJ
Je gaat het druk krijgen Reiz! Ook op de koffie bij Indi. Gezellig!!!

MT: Ben heel benieuwd hoe je date gaat zijn!!

Tja, en mijn manager... t is een eikel. Ik ben de enige vrouw in onze 'cel', dus moet me altijd staande houden tussen al die mannen en bijbehorend haantjes gedrag. Maar da's wel aan mij besteed geloof ik, hihihi. Op mijn strepen gaan staan hoort er af en toe bij, anders lopen ze allemaal over je heen. Vind het fijn werken over het algemeen. Heb ondertussen aardig wat respect afgedwongen bij al die mannen. Het geeft mij wel de energie en motivatie hard te werken (strebertje op z'n tijd ghehehehe)
Oooh..ik ben in slaap gevallen...En ik moet nog afwassen..*geen zin*

Wat een slecht geluid/gezang bij die memorial..of ligt het aan mij?
Ben klaar met werken, ga me klaarmaken voor mijn date!

Laat jullie morgen weten hoe het was.

(En ga ook even met een scheef oog naar die MJ-toestanden kijken)

Fijne avond, allemaal!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dag miss Thang! Veel plezier!!!
veel plezier MT!!

Dames onder jullie zitten ook mac dames he?

Ik heb last met mijn internet laptop geeft volle ontvangst aan en toch valt msn uit en nieuwe pagina laden lukt dan ook niet :(

Vorige week update gedaan en ook safari kreeg toen update iemand van jullie zelfde probleem?
quote:Indi schreef op 07 juli 2009 @ 20:11:

Oooh..ik ben in slaap gevallen...En ik moet nog afwassen..*geen zin*

Wat een slecht geluid/gezang bij die memorial..of ligt het aan mij?

oh t lag dus niet aan mijn tv ?

Ik vond dat nl ook al , eerst ook een hele lange irritante piep gehoord. Vind geluid idd erg slecht , MJ zou zich omdraaien in zijn kist
MJ draait zich sowieso om in zn kist zo gek was hij wel
Reiz, ik heb ook af en toe ineens dat internet eruit vliegt. Moet ik naar mijn modem lopen en die even herstarten... best irritant. Sinds de algehele laptopcrash geen last meer van gehad, maar dat wil niks zeggen natuurlijk. Is gewoon omdat alles er nu vers op staat waarschijnlijk.

Olive goeie actie naar je baas!

MP, ik zeg: rupsen!

Indi zou wel toffe actie zijn, goeiemoggel schreeuwen door de trein, haha! Morgen maar weer naast hem gaan zitten, of hij naast jou

Heb net mijn katten naar mijn ouders gebracht... ik mis ze nu al! Stil in huis... werd bijna emotioneel toen ik ze gedag zei, wat een muts ben ik ook

Nu nog even laatste dingen in tas pleuren en lijstje nalopen.

Oja, en nog wat dingen inscannen en mailen. Opdrachtgever vroeg vanmiddag of ik het niet nog alsjeblieft voordat ik weg ging kon mailen. Kan ze ernaar kijken in mijn vakantie. Zucht. 40 pagina's scannen ofzo.. Bah... Nou ja. Doen we dan maar. Is zo'n lieve opdrachtgeefster...
Keek ook scheef naar MJ, maar wat vaag georganiseerd. Commentatoren weten ook niets te zeggen enzo... Denk dat ie zich straks zowat met kist en al omdraait, wat een afgang.

En toch ook wel scheef. Al jaren hoor je niemand over MJ, familie niet, vrienden niet... alleen maar rare verhalen en roddels. En dan nu ineens had ie zo'n goede band met die, met die en ooo wat was het een lieve man... Beetje scheef.

Neemt niet weg dat ik het ook enorm jammer vindt dattie dood is. Nou ja, dattie al jaren niet meer de MJ was die ik nu mis...
Mozzzzzzaaaaaa bijna wegggggg...ben jaloers hoor!

heb net gesport, jeetje, leek of ik al klaar was met douchen toen ik de zaal uitkwam, zo kledderdoorweekt was ik!

Nu effe lekker forummen en dan bedje in, tis genoeg laat geweest de laatste dagen!
Ik zit nog steeds te wachten tot hij uit zijn kist komt... Gek genoeg vind ik het echt onwerkelijk hoor! Ondanks alle rare verhalen rondom MJ, blijf ik em geniaal vinden... Of deze Memorial nou echt MJ- waardig was... daar ben ik nog niet uit.

MT: Is je date er nog niet?

Mozz; Het zit er bijna op meid!!! Snel scannen en genieten van je vakantie! Je hebt het verdiend! Oww... en wat heerlijk dat je weer helemaal blij bent met PD!

Ik duik mijn bedje in. Morgen laatste dagje... JIEEEEEEEHOEEEEEEE!!!!
ooooh Mozzje..bijna op vakantie?? Lekker hoor! Gelukkig weten we nu waar je uithangt!

@Zespri: Ik ben blij dat er even iets anders op tv is dan Michael.. Hoe is het met Yengo? Groeit ie goed???

Ik heb afgewassen!! Hahah...hoeft dat morgen niet meer
@MP: Heb jij eigenlijk al vakantie??

@Olive: Weltrusten!! Nog 1 dagje..heeeeeeeeerlijk!!
Nee nog geen vakantie Indi, mag nog tot de 17e met kinderen en dan nog twee dagen voorbereiden. Maar ik doe niet heel veel meer hoor, we doen low-impact-onderwijs nu.
Dan komt het voor jou ook al dichterbij..Ik heb de vorige week ook al niet veel gedaan..het lukt ook gewoon niet meer, ze nemen niets meer op.
Ik ga lekker slapen! Weltrusten allemaal!
quote:Olive01 schreef op 07 juli 2009 @ 21:53:

Ik zit nog steeds te wachten tot hij uit zijn kist komt... Gek genoeg vind ik het echt onwerkelijk hoor! Ondanks alle rare verhalen rondom MJ, blijf ik em geniaal vinden... Of deze Memorial nou echt MJ- waardig was... daar ben ik nog niet uit.

Eensch!quote:Mozz; Het zit er bijna op meid!!! Snel scannen en genieten van je vakantie! Je hebt het verdiend! Oww... en wat heerlijk dat je weer helemaal blij bent met PD!

Jaaaaaaaaa ik heb er zo'n zin in! En mijn PD piek komt precies op het goede moment! Of misschien komt 'ie juist door deze vakantie... Heb helemaal zin om lekker een week saampjes met hem te zijn!

Juffen, hoe lang duurt het nog voordat jullie vakantie hebben? Kan me voorstellen dat de laatste weken zwaar vallen!
Truste Indi!
Goede avond allemaal!

Ik word steeds opgewekter!

Vanmorgen heb ik eerst gewerkt, klasje alvast ingericht voor volgend jaar want de vloer was al gedaan en daarna post it briefjes opgehangen voor de klusjesman.

Toen moeders opgehaald om naar oma te gaan, ik stond te trappelen na het nieuws van gister. Nou ze herkende ons, was even emotioneel bij het zien van ons. Tante was ook mee. Dus ik heb een half uur aan bed gezeten, hand vast gehouden, gepraat en haar mond nat gemaakt. Oh ja en tranen langs mijn wangen laten glijden...was zo blij.

Vanmiddag om 13u is ze verhuisd van de Intensive Care naar de hartbewaking. Dus om 16u waren we er weer en heb ik weer 45 min aan haar bed gezeten.

Ze is nog wel warrig, snapte er niets van dat ze in het ziekenhuis lag, kan nog heel slecht praten maar af en toe verstaan we woordjes. Stapje bij stapje gaan we in de goede richting. Het is alleen nu wel heel moeilijk om afscheid te nemen, want je wil haar gewoon niet alleen laten. Maar rust is ook nog steeds belangrijk! Morgenavond ben ik weer....even gezellig bij mijn oma!
Verder....

Mozz...Heerlijk gevoel met PD...straks lekker samen op vakantie! Lekker genieten! Ik zie de foto's wel bij onze nieuwe borrel

MP....Kijk dat is nog eens een goede dag 3 smsjes van 3 verschillende aantrekkelijke mannen! En dan nog met 1 man het heel gezellig gehad. Lekker gevoel voor je! Verdien je ook wel...Nog iets van hem gehoord?

Indi....Morgen horen we het SUCCESverhaal hoor! Geeft denkbeelige schop onder haar kont!

Olive...Nog 1 dagje werken!!! Succes zo het laatste dagje!

Voor de anderen:
Verder nr. 2:

Lees maar op de group!
WM : Leuk !!!

Mijn date gut hoe zal ik hem toch es noemen .. MrAapje (omdat t over bananen ging waarom t fout ging haha)

MrAap en ik zijn weer op goede leuke voet , zaterdag gaan we elkaar zien weer bij mij thuis omdat zijn huis een bende is ivm verbouwing.

En tja kan een man op de 2e date blijven slapen of is dat not done ?
WM: top van je oma !! die komt er wel weer bovenop (met medicatie fysio etc.)
En ik heb zitten janken als een klein kind toen Paris Jackson op het podium kwam en woorden uitsprak die echt van een kind komen. Zo mooi zo puur zo waar zo verdrietig..

Dat vond ik het enige ECHTE en PURE aan de hele avond.

(tja eigenlijk best triest om te zien dat een kind zoveel verdriet heeft van het overlijden van haar daddy) maar echt zo mooi en zo waardig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven