Hoeveel uur per week zien jullie je wondertje ?

08-07-2009 09:49 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik drop de mijnes 7 dagen per week 14 uur per dag op het kdv.

De rest van de tijd slapen ze. Dus ik zie ze elke dag ongeveer 10 minuten, das het heen en weer bregen.

Lijkt mij voldoende , en jullie ? Hoe vaak zien jullie je kind ?

Ik zie mijn kind

Totaal aantal stemmen: 47

24\7 wel (4%)
24\7 niet (4%)
parttime (17%)
liever niet (38%)
liever wel (13%)
wat ? (23%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik kwam er van de week achter - uiteraard pas nadat jongste van de creche af is - dat er hier in de buurt een creche is waar je kinderen zelfs dagen én nachten achter elkaar kan brengen. Damn. Vier jaar te laat.
quote:wiekje schreef op 08 juli 2009 @ 10:03:

De mijne gaat maar 2 dagen in de week naar de bso (voorheen het asiel). Ben ik nou ge-aard of iets dergelijks?!?BSO.... anagram voor bos...
Known to cause insanity in laboratory mice
Alleen om die nick begin ik er al maar niet aan Misschicken!
Ik zie ze veel te vaak maar ik denk erover ergens een nieuw leven te beginnen zonder mijn handenbindertjes. Ik heb de wereld al een dienst bewezen door mijn genen door te geven, mag ik mijn leven nu terug?!
Ik wil ze ook gewoon niet in huis, dan staan ze maar een beetje in de weg als ik naar mijn flatscreen zit te kijken en kom nou, dáár werk ik toch zeker hard voor.
Nooit
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En áls ze dan mee moeten hang ik zo'n fietskarretje achter de auto, ik wil niet dat ze de auto vies maken.
quote:Solomio schreef op 08 juli 2009 @ 10:04:

[...]

Ooooooo, wat ben jij een lieve moeder. Jamaar, waarom wil ze nou niet mee naar huis als ik haar kom bevrijden halen? Ze kruipt altijd onder een tafel als ze me ziet.
quote:Dhelia schreef op 08 juli 2009 @ 10:04:

Ik kwam er van de week achter - uiteraard pas nadat jongste van de creche af is - dat er hier in de buurt een creche is waar je kinderen zelfs dagen én nachten achter elkaar kan brengen. Damn. Vier jaar te laat.Per september gaan mijn kids naar zo´n creche! Hij is open van 06.00 tot 00.00. Hoeven ze alleen nog thuis te slapen. Ideaal. Kan niet wachten!
anoniem_56122 wijzigde dit bericht op 08-07-2009 10:08
Reden: bedoelde tot 00.00
% gewijzigd
Sjeeeeees, boro, niet nog een topic openen hè, zo kom ik nooit aan mijn tweede bak koffie toe.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Lys schreef op 08 juli 2009 @ 10:05:

[...]

BSO.... anagram voor bos...
quote:mamaelle schreef op 08 juli 2009 @ 10:07:

[...]

Per september gaan mijn kids naar zo´n creche! Hij is open van 06.00 tot 00.00. Hoeven ze alleen nog thuis te slapen. Ideaal. Kan niet wachten!Ik zou ze even mailen of ze dat kleine stukje extra service dan ookn iet kunnen bieden voor een kleine meerprijs...
.
.
Jeetje, hoe krijgen jullie dat voor elkaar? En die opname... wát een idee! Ben alleen bang dat oudste niet genoeg afwijkingen heeft. Jongste (ik vergeet z'n naam steeds, maar oudste luistert ook prima naar 'He, jij daar!' dus dat zal bij jongste ook wel goedkomen) is pas vier weken, dus daar kan ik nog aan werken om die dusdanige trauma's etc te bezorgen (moet lukken in tien minuten per dag, toch?) dat opname vanaf een jaartje of drie verzekerd is. Hm... toch fijn, zo'n forum, met welgemeende adviezen en tips!
Om een kort verhaal lang te maken...
mijn wondertjes vinden mij al zo oud dat ze mij naar het oudemensenassiel willen sturen...

Ik zie mijn wonders weinig,of ze liggen nog in bed,of ze hangen in de kroeg.Tja ze zijn ook niet gewent om thuis te zijn.Zij moesten al vanaf 6 weken 5 dagen naar het kinderassiel.En op zaterdag een meisje in huis,want ik moet toch wel tijd hebben om mijn dure hippe kleding te scoren.En op zaterdag avond naar opa en oma, een mens moet toch eens kunnen uitslapen vin je niet?

Ja wij hadden het prima voor elkaar. En nu nog natuurlijk.
quote:Solomio schreef op 08 juli 2009 @ 10:07:

Sjeeeeees, boro, niet nog een topic openen hè, zo kom ik nooit aan mijn tweede bak koffie toe.Nou, dat is fijn voor me opgelost. Mijn Senseo-apparaat is er mee gestopt.

David Dunning
Ik baal er een beetje van dat er op zondag geen asiel open is.. hoe doen jullie dat? Ik denk erover een meisje te laten komen voor de zondag, zodat summerman rustig kunnen genieten van een filmpje op de flatscreen.
Computer says nooooo
Die jongste kan je nog een hechtingsstoornisje geven hoor. Gewoon geen aandacht meer geven. Veel alleen thuis laten , het liefst als hij wakker is en jij even wil shoppen in je eentje. En je zelf heel onvoorspelbaar opstellen. Het ene moment kroeriekoerie spelen, en het volgende moment boos uitvallen.

Et voilla, na een paar jaar heb je een pracht van een hechtingsstoornis te pakken. Met een beetje geluk zo erg dat de jongste nooit meer thuis kan en mag wonen.

Succes :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Huh? Uur per week? Een keer in het jaar op zijn verjaardag is wel genoeg hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=LXXjfFhm ... re=related
Na jarenlange verwaarlozing en weigering boekjes voor te lezen ter bevordering van haar spraak of haar zindelijk te maken, heb ik ze zo ver dat ze denken dat ze gehandicapt is. Want ze praat niet, en ze eet met haar handen. Vooral het poepsmeren, daar heeft wat uren training in gezeten, gaf de doorslag. Het was ff afzien de laatste 5,5 jaar....maar ik heb het dan toch echt voor elkaar dat anderen voor mijn jongste gaan zorgen. Ja, je moet wat investeren om wat terug te krijgen he? En als ik het zo bereken tot haar 18e heb ik toch minstens 3 jaar winst geboekt hiermee.

Bij de oudste ben ik te laat begonnen dus het ziet er verdorie naar uit dat ze minstens tot haar 18e thuis blijft... Tja, het is misschien een zwak excuus, maar ik was 17 toen ze geboren werd en dacht toen nog dat je voor je kinderen diende te zorgen. Geen idee waarom eigenlijk, want dat deden mijn ouders ook niet (die hadden het begrepen!).... Ik geef de schuld aan de media met hun pedagogisch verantwoorde propaganda!
quote:summer73 schreef op 08 juli 2009 @ 10:16:

Ik baal er een beetje van dat er op zondag geen asiel open is.. hoe doen jullie dat? Ik denk erover een meisje te laten komen voor de zondag, zodat summerman rustig kunnen genieten van een filmpje op de flatscreen.Ik ben gelovig geworden. Zondagsschool, kindernevendienst, scheelt toch weer een paar uur op zondag.

David Dunning
quote:borodini schreef op 08 juli 2009 @ 10:16:

Die jongste kan je nog een hechtingsstoornisje geven hoor. Gewoon geen aandacht meer geven. Veel alleen thuis laten , het liefst als hij wakker is en jij even wil shoppen in je eentje. En je zelf heel onvoorspelbaar opstellen. Het ene moment kroeriekoerie spelen, en het volgende moment boos uitvallen.

Et voilla, na een paar jaar heb je een pracht van een hechtingsstoornis te pakken. Met een beetje geluk zo erg dat de jongste nooit meer thuis kan en mag wonen.

Succes :-)Maar dan had oudste dat toch ook moeten hebben? Dan is tien minuten per dag per kind dus écht te veel... maar dat onvoorspelbare gedrag, daar kan ik inderdaad nog wél veel winst behalen. Dank je!
Om een kort verhaal lang te maken...

Ik heb geen wondertjes, dus die zie ik al niet!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven