Good Luck 2
dinsdag 7 juli 2009 om 19:35
dinsdag 7 juli 2009 om 20:17
Na lange tijd afwezigheid, toch maar even weer een berichtje.
Ik zit eigenlijk bijna niet meer achter de pc, 's avonds gewoon te moe of het is alweer te laat en moet ik nog tig andere dingen doen.
Kevin slaapt weer erg moeilijk in sinds een aantal weken, dus erg vermoeiend.
Verder druk met huis en dingen uitzoeken enzo. Keuken is besteld, vloertegels en badkamer worden betegeld deze aankomende 2 weken.
Vanmorgen is de fotograaf geweest om ons huis te fotograferen voor de makelaar. Dan komt ie echt te koop te staan! Ik zet wel een linkje op hyves dan, voor de geinteresseerden/nieuwschierigen onder ons
Ik zit eigenlijk bijna niet meer achter de pc, 's avonds gewoon te moe of het is alweer te laat en moet ik nog tig andere dingen doen.
Kevin slaapt weer erg moeilijk in sinds een aantal weken, dus erg vermoeiend.
Verder druk met huis en dingen uitzoeken enzo. Keuken is besteld, vloertegels en badkamer worden betegeld deze aankomende 2 weken.
Vanmorgen is de fotograaf geweest om ons huis te fotograferen voor de makelaar. Dan komt ie echt te koop te staan! Ik zet wel een linkje op hyves dan, voor de geinteresseerden/nieuwschierigen onder ons
dinsdag 7 juli 2009 om 21:11
Nog een prietje van the Bosma-residence:
Diego (neef) en Gijs spelen baby en baby.
Maarja, een baby moet wel een moeder hebben dus vroegen ze Sam om mee te
spelen. Die had geen zin. ('Ik wil even ALLEEN zijn, hoor)
Zegt ze:
'Speel maar dat je papa en mama dood zijn'
Ik vanuit de keuken: 'HEEJ! Dat vind ik niet leuk hoor! Verzin eens iets
anders!'
Het is even stil .....
'Ok, speel dan maar dat je papa en mama op vakantie zijn gegaan en dat ze
jullie zijn vergeten.'
Ja, VEEL beter, Sam. Echt, VEEL beter.
Diego (neef) en Gijs spelen baby en baby.
Maarja, een baby moet wel een moeder hebben dus vroegen ze Sam om mee te
spelen. Die had geen zin. ('Ik wil even ALLEEN zijn, hoor)
Zegt ze:
'Speel maar dat je papa en mama dood zijn'
Ik vanuit de keuken: 'HEEJ! Dat vind ik niet leuk hoor! Verzin eens iets
anders!'
Het is even stil .....
'Ok, speel dan maar dat je papa en mama op vakantie zijn gegaan en dat ze
jullie zijn vergeten.'
Ja, VEEL beter, Sam. Echt, VEEL beter.
woensdag 8 juli 2009 om 10:37
woensdag 8 juli 2009 om 10:51
woensdag 8 juli 2009 om 13:35
Tuurlijk hoop je dat Mal. En daarnaast is iets verwachten en het ook daadwerkelijk horen een wereld van verschil.
was Jonathan blij met zijn kadootjes?
Ik zou je graag wat zon sturen, maar hier niets anders dan regen. Ik ga een zon voor je opzoeken....
Nou, het beste wat ik kon vinden. Hoop dat er een beetje een glimlach op je mond verschijnt.
was Jonathan blij met zijn kadootjes?
Ik zou je graag wat zon sturen, maar hier niets anders dan regen. Ik ga een zon voor je opzoeken....
Nou, het beste wat ik kon vinden. Hoop dat er een beetje een glimlach op je mond verschijnt.
woensdag 8 juli 2009 om 17:21
woensdag 8 juli 2009 om 17:41
Suus, nog lekker aan het genieten?
Hel, is het nog gelukt met je apartement? Nu weer een zorgje minder?
Bridges, geweldige opmerking van Ties! Zijn de nieuwe buren er al? En heb je een foto van je tafeltent? hoor ik moet nog steeds beginnen
Kokos, jullie dus gezellige dagen in het dorp, leuk hoor.
Jinny, die paar dagen weg zijn dus wel bevallen. Was dat nu ook zo'n eiland?
Bam, alles kits? Is je keel nu wel wat beter?
Juud, spannend zeg van die (.)(.) verkleining. ik ken ook iemand die het heeft laten doen en er ook erg blij mee is. En nu bij Cas dus al een groot verschil te zien. Fijn.
Naatie, hoe gaat het met het praten van Tobias, heeft de logopedie goed geholpen? En is er al weer werk in het vooruitzicht voor man?
Cin, wat een geweldige prietpraat. Hoe verzint ze het! En bij jou is de vakantie dus ook bijna begonnen, lekker hoor!
Hel, is het nog gelukt met je apartement? Nu weer een zorgje minder?
Bridges, geweldige opmerking van Ties! Zijn de nieuwe buren er al? En heb je een foto van je tafeltent? hoor ik moet nog steeds beginnen
Kokos, jullie dus gezellige dagen in het dorp, leuk hoor.
Jinny, die paar dagen weg zijn dus wel bevallen. Was dat nu ook zo'n eiland?
Bam, alles kits? Is je keel nu wel wat beter?
Juud, spannend zeg van die (.)(.) verkleining. ik ken ook iemand die het heeft laten doen en er ook erg blij mee is. En nu bij Cas dus al een groot verschil te zien. Fijn.
Naatie, hoe gaat het met het praten van Tobias, heeft de logopedie goed geholpen? En is er al weer werk in het vooruitzicht voor man?
Cin, wat een geweldige prietpraat. Hoe verzint ze het! En bij jou is de vakantie dus ook bijna begonnen, lekker hoor!