Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ga je naar NY?????

Oooh, ik heb Wit Licht gehuurd, zielig.
Die had je hier wel kunnen halen, heb ik van de week gekocht.

Geen film voor mij. Heb er 3 nachten van gedroomd....
Boehoeoeoeoe, ben nu in tranen.

wat een kutfilm... veel te zielig...
die film raakt je gewoon. Als dat niet zo is, dan ben je wel een ijskoude..
quote:amalia schreef op 04 juli 2009 @ 21:09:

Ga je naar NY?????

Ground Zero, dancefestival! Maar ben nu thuis hoor. Ik vond het lang zat zo. Ik ben ook de jongste niet meer het was wel leuk hoor. Nu lekker slapen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ooooh ha ha Mal, dat is wel wat anders. Ik vond het al zo apart om alleen daarvoor naar NY te gaan!

Nou, half 4, mijn vind je dan echt niet meer in een of andere kroeg danwel feest. Vind dat je het nog behoorlijk lang volgehouden hebt!

Ja idd Bam, je moet wel een ijskoude zijn raakt het je niet. Maar ik vond Blooddiament indrukwekkender. Misschien komt dat ook door Leo di Caprio hoor

Nouja, de film is op zich niet zo goed, WL, maar het verhaal is natuurlijk erg aangrijpend.
Ik kijk zelden zulke films, die film ken ik niet.

Ik vind de film niet echt slecht te noemen, heb bar slechtere films gezien. Vond overigens ook niet dat MB het zo slecht deed.

Hij kan het alleen beter bij zingen laten ;) Al zijn daar de meningen ook over verdeeld he Mal ;)
Zo, ik ben nu weer wakker ik heb zelfs gisteren nog in een politie-auto gezeten haha . Ik kon met een meisje uit het groepje van mijn vriendin meerijden naar huis, en haar vriend stond bij een andere ingang. Dus wij moesten door het donker met zijn tweetjes over een weggetje teruglopen (oh, ik scheet echt in mijn broek) toen kwam er ineens een auto zachtjes achter ons rijden, dus ik dacht daar heb je het al. Was het politie en die zeiden dat het niet veilig was om daar te lopen. Hebben ze ons een lift gegeven. En toen vonden we ook snel haar vriend.
Wat een verhaal Mal!

Moet je ook niet doen als moeder hè, een beetje midden in de nacht op donkere weggetjes lopen....

Bam, ik zei niet dat de film slecht was! Ik vind hem niet zo goed. Het ging een beetje van de hak op de tak en ik miste emotie. Bijvoorbeeld nadat die jongen op een mijn was gestapt en hij later in de armen van MB stierf, kon ik niet echt sympathie oproepen voor die jongen. Terwijl het natuurlijk in en in triest is.

Nee hoor, helemaal niet slecht alleen het had wat strakker in elkaar gezet kunnen worden.
Hey Mal, je bent geweest, leuk! Wij hoorde er helemaal niks van thuis, stond de wind voor ons vast de goede kant op. Veel bekende tegengekomen?

Star Mart slaapt ook pas als het donker is. Hij komt 's nachts ook altijd bij ons in bed liggen. Laatst zei ik tegen hem dat hij pas mij ons bed mocht komen als het licht was. Ik weer naar beneden. Hoor ik hem boven stommelen, was hij op weg naar ons bed. '' het is al licht mama, ik ga in jouw bed slapen. " Logisch toch

Ik ben er helemaal uit maar heb je al verlof?

Kokos wat zjin nautische produchten, daar heb ik nog nooit van gehoord??? Of zijn het gewoon natuurproducten? Hier geen schade gehad, mijn broertje aan de andere kant van de stad wel. Daar ging het echt heel hard.

Hel ik heb ook zo'n buurjongetje. Hij is eigenlijk veel te lomp en te groot voor Mart maar toch staat hij iedere keer weer voor de deur. Ze spelen ook helemaal niet leuk. Gelukkig is het nu buiten mooi weer dus kunnen ze mooi samen fietsen, daar maken ze tenminste geen ruzie over.
Mamax hoe is het met Max? Is zijn urine nu op kweek gezet?

Bridge alweer opgeknapt? Niet leuk ziek zijn met die hitte. Jij hebt al vakantie he? Lekker hoor!

Hel van de glijbaan, gaaaaf!!! Had je wel je badpak tussen je billen dan ga je extra hard .

Mal volgende week daten? Dan heb ik eindelijk vakantieeeeeeeeeeee!

De jongens liggen hier allebei te pitten, Mart lag gister erg laat in bed en viel net in de auto in slaap. Vent is aan het werk dus ik heb het hier rustig, heerlijk!
Amaal nu Cas weer op zijn koemelk- en sojavrije dieet zit gaat het weer goed met hem. Hij slaapt de nachten door, zijn eczeem trekt weer weg en hij huilt niet meer zo veel, gaat dus heel goed!

Ik heb een verwijzing gevraagd voor een plastisch chirurg, ik wil een (.)(.) verkleining. Ik ben die rug- en nekpijn zo zat. Spannend he!

Bam een nieuwe oppas, waar heb je die opgedoken? Was het fietstochtje goed bevallen? Komt zij dan in huis als je boven aan het werk bent?

Hel heel herkenbaar met Mare. Het is een fase, het gaat voorbij, het is een fase, het gaat voorbij, het is een fase, het gaat voorbij . Mart heeft het ook gehad en ik moest er ook weleens van huilen, zo'n enorme strijd wat je dan iedere dag hebt. Hier ging het vanzelf over, hij kreeg twee waarschuwingen en daarna moest hij op de trap. Hij heeft heel wat op de trap gezeten en ik voelde me dan zo slecht! Maar uiteindelijk zal het wel geholpen hebben want nu gaat het weer goed.

Ooh Star ik lees het al, nog 2 weken. Mogen ze bij jullie ontbijten op de creche? Ik zie ze bij ons nooit eten. Als Mart treuzelt gaat hij zonder ontbijt. Om half tien krijgen ze fruit en als we thuis zijn eten we ook pas na negenen. Dus dat houdt hij wel even vol.
Jeetje Jin wat een streng dieet voor S. Wat krijgt hij dan de hele dag door, want er blijft niet zoveel over toch? Zie je al verbetering?

Balen van de sleutels, zou ik ook niet boos om kunnen worden.
Jee spannend Juud, die verkleining. Knap van je. Ik zou er ook niet goed van worden als ik er echt last van zou hebben. Wanneer ga je een afspraak maken?

Fijn dat het nu weer goed gaat met Cas!
Hoi, hoi,

Het feestgedruis is weer voorbij, wel drie dagen gezellige boel hier. Ik ging met mijn moeder naar een band, zij zongen top 40 hits en mijn moeder staat gewoon op een medley van Anouk te dansen

Star, die Ceetje, maar geef haar eens ongelijk.

Trek je het nog een beetje met de warmte?

Mal, ha, ha, ik dacht ook gelijk aan NY (jij stiekemerd ). Lekker eruit geweest, altijd goed.

Juud, nautisch heeft met scheepsvaart te maken, simpelweg: boten en alles wat er bij hoort.

Lang nagedacht over borstverkleining? Inderdaad spannend, rugklachten zijn niet prettig.

anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 06-07-2009 09:39
Reden: Ik vroeg me af waar Jin en Compu zijn... op vakantie dus....:-)
% gewijzigd
Hai

Zo, ik weer opgeknapt. Vanmorgen begon Ties, maar gelukkig is die er ook alweer! Hij is fijn!

Juud: fijn dat hij alweer opknapt! Hopelijk blijft hij goed reageren op dit dieet! En wat dapper dat je verwijzing hebt gevraagd. Weet je al meer? Logisch hoor als je last hebt!

Mal: jij nachtbraker! Hoe is het nu met j. en die plekjes?

Helpt die AB? En hoe gaat het met de aanvallen?

Ties trouwens gisteren: "mama, je moet mijn rits (van broek0 dicht doen, anders waait mijn piemel weg! Wat een zelfkennis hè, die jongen...
Anders waait mijn piemel weg? Whahaha! Geweldig. Was het serieus of maakte hij een grapje? In beide gevallen erg leuk.

Jeetje Juud, een (.)(.) verkleining, spannend. Twee kennisjes hebben het laten doen, zijn er heel erg blij & tevreden mee. Was mij trouwens niet opgevallen dat je zo fors bent (niet dat ik er speciaal op gelet heb )? Fijn dat de kleine man beter gaat!

Amalia en Bridges, nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over Cito (Jenaplan doet geen Cito). Heb er op de voorlichtingsavond naar gevraagd en ze doen wel een andere eindtoets (ben de naam weer kwijt), plus verschillende methodespecifieke toetsen. Heb ook het inspectierapport op internet bekeken, en dat was ook allemaal positief.

Mal, door de politie opgepikt langs donker landweggetje: goed verhaal voor op verjaardagen (niet die van je schoonfamilie )! Wel lol gehad?

Ha, nou, meer "vervelende" buurjongetjes e.d. dus! Ligt gelukkig niet aan mij, haha. Er zijn best andere kinderen die ik leuk vind (die van jullie bijvoorbeeld ), maar man, wat zijn er een hoop vervelende kotertjes. Neem die kinderen zelf meestal niks kwalijk hoor; als je de ouders ziet, snap je 9 van de 10 keer meteen waar het vandaan komt...

Mmm, Mare slaapt tussen kwart over 8 en kwart voor 9. 's Morgens meldt ze zich tussen 7 en half 8. Ik vind dat ze erg weinig slaapt - meestal iets meer dan 10 uur. De meeste nachten is ze nog wel een of twee keer wakker ook (en ik dus ook). Vermoehoehoeiend.
Hoi!

Bridges, die opmerking van Ties

Fijn dat je weer bent opgeknapt.

Hel, tien uur slaap is toch redelijk, met deze warme dagen?

Ga wat doen, het is nu niet zo heel warm, dus geen excuus meer om het huishouden te laten liggen.
Wat is het hier rustig!

Kokos, ik ben net als jou maar was gaan opvouwen enzo. Er lag al een flinke stapel!
Zeker rustig!

Hel: hoop dat hij de opmerking niet meende! Nee hoor wij zeggen wel eens, gulp dicht anders loopt je konijntje eruit! Denk dat het daarvan komt...
Gelukkig was Amalia weer helemaal present, had ik nog iets om bij te lezen .

Weekend was echt zo verschrikkelijk leuk, enorm genoten van alle kindjes. Vrienden (dat zijn het nu wel ) gaan over twee weken weer terug naar Nederland . Ik mis ze nu al.
quote:Juud_ schreef op 05 juli 2009 @ 14:56:

Jeetje Jin wat een streng dieet voor S. Wat krijgt hij dan de hele dag door, want er blijft niet zoveel over toch? Zie je al verbetering?

Balen van de sleutels, zou ik ook niet boos om kunnen worden.Het is maar tijdelijk hoor, zo streng. Nog een week. Dan weer naar de Kinderarzt en dan denk ik naar een dietist. Ik denk zelf dat het (net als jouw jongste) zowel melk als soja is waar hij slecht op reageert.
Morgen!

grrr vanmorgen kinderen wegbrengen naar kdv met auto want flinke regenbui... stopte de auto ermee. Of eigenlijk begon hij niet eens, starttte niet. Bah. Nu wordt hij vanmiddag opgehaald en dan maar afwachten wat het gaat kosten.

Net poppenbedje in elkaar gezet voor Fieke. had ze voor haar verjaardag gehad. Zuurstokroze met lila... Oei... Moet maar erg veel mee gespeeld worden tot aan de komende feestdagen en haar verjaardag...

Jin: fijn dat het weekend zo leuk was! Jammer dat ze verhuizen zeg, balen... Wel mensen om contact mee te blijven onderhouden begrijp ik?
Zo, ik ben thuis en blijf thuis. Vorige week woensdag halverwege de dag naar huis gegaan vanwege veel harde buiken en is nog steeds niet over, dus blijf in overleg met de vk en ha mooi thuis.
Kijk eens aan Star! Dus mogen we voorzichtig zeggen dat je mag gaan genieten van je verlof? Lekker voor je! Pas maar goed op jezelf en die dame in je buik!!!

Wanneer afspreken voor cosi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven