Saai topic
woensdag 8 juli 2009 om 11:53
´k Moet ook saai aan het werk (moet een rolstoel opsporen die ik voor een patient besteld heb, patient in middels overleden maar stoel is niet teruggestuurd (en dan ben ík verantwoordelijk voor die stoel * zucht nogmaals)). O ja, er komt ook nog een patient naar de oefenzaal over 5 minuten.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 8 juli 2009 om 13:17
quote:snjokorn schreef op 08 juli 2009 @ 13:07:
Klink gaaf saai desteny die kleuren.
dankje,Snjo.ben dr zelf ook wel blij mee.
mn hele huis is zo een beetje ingericht,veel houtsoorten,met lila en paars en warme geel-tinten gecombineerd.
allemaal 2handszooi die wonderbaarlijk goed bij elkaar en bij mij passen
Klink gaaf saai desteny die kleuren.
dankje,Snjo.ben dr zelf ook wel blij mee.
mn hele huis is zo een beetje ingericht,veel houtsoorten,met lila en paars en warme geel-tinten gecombineerd.
allemaal 2handszooi die wonderbaarlijk goed bij elkaar en bij mij passen
woensdag 8 juli 2009 om 14:22
woensdag 8 juli 2009 om 14:26
quote:MissMara schreef op 08 juli 2009 @ 14:20:
2. Ga op het plaatje staan, druk op je rechtermuisknop en selecteer de optie "Copy image address' of iets dergelijks
kijk hier ging ut al mis,ik had de monitor op zn kant gezet en ben dr op gaan staan.pletterde dr vanaf toen ik de muis wilde pakken,
nu heb ik aauwwwwwieeee van mn voet en hoofd!!!!
2. Ga op het plaatje staan, druk op je rechtermuisknop en selecteer de optie "Copy image address' of iets dergelijks
kijk hier ging ut al mis,ik had de monitor op zn kant gezet en ben dr op gaan staan.pletterde dr vanaf toen ik de muis wilde pakken,
nu heb ik aauwwwwwieeee van mn voet en hoofd!!!!