ex plotseling voor mijn neus................
donderdag 9 juli 2009 om 05:56
Gistermiddag stond hij daar ineens voor mijn neus, met twee vrienden. Mijn ex... Man wat schrok ik .
Had hem ruim een jaar niet gezien. Hij keek erg blij, zijn vrienden erg nieuwsgierig. Ik heb hem maar gewoon een hand gegeven en me voorgesteld aan zijn vrienden. Hij zocht meteen weer lichamelijk contact dmv me aanraken op schouder en rug en ik werd met de minuut nerveuzer. Gelukkig heb ik gewoon een normaal gesprek met hem kunnen voeren over dagelijkse dingen en nog even met die vrienden gekletst.Hij gaf me ter afscheid drie zoenen en hield me lang vast. Wreef me nog evenlangs mijn wang etc..Ik probeerde cool te doen maar toen ik alleen was trilden mijn benen gigantisch.Wat n gedoe , ik merk da tik nog erg gevoelig voor hem ben en of dat nou komt omdat mijn relatie niet zo goed loopt of dat het komt dat ik hem nog leuk vind....geen idee....Maar wat moet ik ermee...........
Had hem ruim een jaar niet gezien. Hij keek erg blij, zijn vrienden erg nieuwsgierig. Ik heb hem maar gewoon een hand gegeven en me voorgesteld aan zijn vrienden. Hij zocht meteen weer lichamelijk contact dmv me aanraken op schouder en rug en ik werd met de minuut nerveuzer. Gelukkig heb ik gewoon een normaal gesprek met hem kunnen voeren over dagelijkse dingen en nog even met die vrienden gekletst.Hij gaf me ter afscheid drie zoenen en hield me lang vast. Wreef me nog evenlangs mijn wang etc..Ik probeerde cool te doen maar toen ik alleen was trilden mijn benen gigantisch.Wat n gedoe , ik merk da tik nog erg gevoelig voor hem ben en of dat nou komt omdat mijn relatie niet zo goed loopt of dat het komt dat ik hem nog leuk vind....geen idee....Maar wat moet ik ermee...........
donderdag 9 juli 2009 om 07:38
Tja Mootje....
Het is je ex, je hebt een bepaalde periode lief en leed met hem gedeeld. Hij wist alles van je, jij wist alles van hem. Uiteindelijk bleek dat het niet werkte tussen jullie, maar die band die je had, die blijft toch een beetje hangen. Helemaal als je op redelijke voet uit elkaar bent gegaan.
Het is redelijk normaal dat je een zwak voor hem hebt, hij voelt waarschijnlijk ook nog vertrouwd.
Niks van aantrekken, ga gewoon door met je leven.
Het is je ex, je hebt een bepaalde periode lief en leed met hem gedeeld. Hij wist alles van je, jij wist alles van hem. Uiteindelijk bleek dat het niet werkte tussen jullie, maar die band die je had, die blijft toch een beetje hangen. Helemaal als je op redelijke voet uit elkaar bent gegaan.
Het is redelijk normaal dat je een zwak voor hem hebt, hij voelt waarschijnlijk ook nog vertrouwd.
Niks van aantrekken, ga gewoon door met je leven.
donderdag 9 juli 2009 om 08:40
donderdag 9 juli 2009 om 11:37
zondag 9 augustus 2009 om 21:36
Ik kan me je reactie goed voorstellen, onverwachts word je toch weer met iets heftigs uit het verleden geconfronteerd, namelijk je relatiebreuk. Een soort terugwerping in de tijd incl emoties die weer boven komen. Ik denk eigenlijk dat zowel jij als je ex goed gereageerd hebben. Je bent en blijft toch speciaal voor elkaar door je gezamenlijke verleden. Blijkbaar geven jullie dus toch nog om elkaar en onderstreept deze situatie dat . Ik zou het koesteren als een mooie herinnering en de hele zaak laten rusten, je zult de emoties vanzelf wel weer weg voelen ebben in de loop van de tijd. Wees blij dat jullie iig niet als kemphanen (meer) tegen over elkaar staan, maar dat jullie op een normale manier met elkaar kunnen omgaan als jullie elkaar treffen.