Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Hier druuuuukkkk. Ben weer begonnen met werken vorige week. En nu alweer voor de tweede dag tot 22.00 uur. Zie leuk nieuw speelgoed voorbij komen in de Sintfolder waar we mee bezig zijn.

En Thijmen komt er ook leuk in. Wel grappig om je eigen kind in de opmaak te moeten verwerken.

Gisteren naar Cb geweest en Lars is alweer 61.5cm en 6115 gr en weer twee prikken rijker. Hij is weer helemaal goed gekeurd. Is wel leuk om te vergelijken, hij is nu 3 maanden en Thijmen had die lengte met 2.5mnd en dat gewicht met 4 mnd.

Verder leuke dingen gedaan, bootje varen, BBQ, zusje weer in NL, zwemmen (onderwaterfotograaf), uhm...verjaardagen, Studio 100 festival (waar Bam ook was) en ga zo maar door.

Oh en Thijmen is helemaal van de speen af, door dat boek, we hebben leuke sleutelhangers geknutseld(of had ik dat allang verteld)

Nou nu even eten en dan zo weer verder werken, tot later en knuffels voor jullie allmaal!
Enka, wat ben je lekker vrolijk. Heerlijk. Fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg. Hoe vindt je zusje het weer in Nederland? Het was een eiland waar we waren ja.

Star, hoef je nu helemaal niet meer te werken? Hoe is het met de buik? Wanneer weer naar de vk? Ga je weer in het kraamhotel bevallen?

Naatie, hoe gaat het met jou? En hoe bevalt manlief zijn nieuwe functie?

Mal, heeft Jonathan al op de trampoline gesprongen? Heb je nog met Man kunnen praten?
Goedemorgen, ik heb mijn neefje als oppas. Wat doe je de hele dag met een 12-jarige? Gelukkig heeft hij zijn DS bij zich
Stressed is just desserts spelled backwards
ehhh... laten DS...en ?

Goedemorgen
Idd, wat klink je Happy Enka, leuk om te lezen.

Keeltje helemaal als vanouds ;)

Wat een kerel al zeg. Leuk hoor Thijmen in het sinterklaasboek, ben benieuwd.
Morgen!

Ja DS inderdaad. Of andere spelletjes (kaartspelletjes) Voetballen?

Gaat het goed met hem?

Hai Enka! Klinkt lekker inderdaad, gezellig! Ben benieuwd naar de folders! Zijn dat de folders die wij ook gewoon krijgen? ja toch?

Fijn dat je keel weer top is Bam! Scheelt weer!
Zo... Flinke echo hier zeg...
Zo is het al weken. Komkommertijd
Maar ik kan je wel even meedelen wat mij bezighoud, ha ha.

Laurens is lekker bij mijn zus spelen en Berend ligt op bed. In deze heerlijke tijd voor mezelf heb ik eindelijk een fotoboek bij de Hema gemaakt online van het 2e half jaar van Berend. Ik loop dus erg achter

Ik heb van het 1e half jaar en 2e half jaar een boek van de jongens en dan komt er een boek van 1 tot 2 jaar. Berend wordt bijna 2 dus met hem ben ik bij maar Laurens is al ruim 3 en ik moet van 2 tot 3 nog maken.. schiet lekker op. En ik moet nog een pocketboekje NY maken. Rome heb ik al wel gedaan.

Wat moet ik toch veel... van mezelf.

Ben alleen niet supertevreden over de Hema. Wie weet er een goeie om dit te maken (behalve Mac, want ik heb geen Mac helaas. Mijn vader wel en die maakt belachelijk mooie fotoboeken). Ik pakte de vorige fotoboeken erbij en vind ze naar kots stinken, bah.

Kruidvat?
Ik gebruik webprint. Die hebben ook een link via wijfotoservice geloof ik. Bevalt mij prima. Goede kwaliteit, snelle levering... Moet wel zeggen dat ik nog geen digitale albums heb gemaakt (ik ben nog een traditionele plakker )

Verder heb ik vandaag tentje gekocht (voor als we op vakantie toch maar niet met zijn vieren in de caravan gaan slapen) en een luchtbed. Regenlaarzen voor Ties en nog voetbalschoentjes (goedkope van Bristol, maar goed...) Oh ja en gisteren heb ik een te leuke te dure tas voor mezelf gekocht. Zat niet in de planning, maar vind hem zo mooi! En verder ligt meisje nog te slapen en Ties hangt hier naast me. En ga zo thee drinken bij mijn vriendinnetje.

Zo. Nu jullie weer!
Ik zeg.. appie happie.

En wat ik heb gedaan vandaag: NIKS!
quote:bambino schreef op 09 juli 2009 @ 15:50:

Ik zeg.. appie happie.

En wat ik heb gedaan vandaag: NIKS!Je neus groeit Bammie...
haha, nee hoor, die blijft mooi op zijn plek
Amalia e.a., Ik gebruik altijd deze. Kan je heel veel mee, met de foto's dan. En de kwaliteit is ook erg goed vind ik.

Nog een kwartier en dan zit mijn tweede werkweek er alweer op. Pff is toch wel zwaar, gelijk ook twee dagen tot 22.00 uur en dan zo'n kleine smurf die het 's nachts veel te gezellig vind om te slapen. Dus vanmorgen hadden we ons collectief tot 8.00 uur verslapen
Lars kan 's nachts ook al heel goed nep huilen, een soort van huilen en dan kom je bij hem en dan...SMILE!!! En ja dan smelt je weer, zelfs om 04.00 uur haha
Prietpraat:

Thijmen "wat is dit?" (Terwijl we laatst kersen aten)

Ik "Een kers"

Thijmen "Oh die groeien aan de kerstboom, toch?"
Bridges, mag toch wel eens, zo'n (te) dure tas. Als je alles opteld wat we voor onze kids uitgeven. En wie ga je in het tentje stoppen dan?

Bam, jij niets gedaan?????

Mal, gaat het nog goed met je neefje? En met jou?
Amalia, toch een schouderklopje hoor!

Bij mij staan de fotoalbums ook al heel lang op de planning.

O.a. album van het huis, trouwen, Thijmen van 1-2 en 2-3 , Lars en diverse albums wilde ik ook maken met allerlei dingen van 2007 en van 2008 etc, een soort jaarboeken
Jahaaa! Mijn weekend is weer begonnen

Weer lekker naar mijn mannetjes
Lekker weekend Enka!

Neefje is nu net weg. We zijn naar Ballorig geweest, en ze vonden het allebei leuk. Hij vroeg zelfs of hij nog een keer mee mocht . Leuk dat ze ook zo samen spelen met 9 jaar leeftijdsverschil. Jonathan is helemaal gek op hem. Gelukkig ook best rustig daar vanmorgen (is fijner voor Jonathan). En daarna heeft hij op mijn comp spelletjes gedaan, en was de dag zo om.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt leuk en gezellig Mal!

Bedankt voor de fotoboektips! Ik ga het eens bekijken. Maar aangezien jullie er toch zoveel van weten : ik zoek eigenlijk een programma waarmee je makkelijk foto's kan verslepen naar een andere blz bijvoorbeeld. Of dat alles logisch doorschuift. Ik heb nl aan het eind nog 15 foto's maar 1blz te vullen. Dan kan ik bijkopen, maar dan heb ik liever wat foto's van het begin weg. En bij de Hema moet je dan dus alles handmatig doorschuiven. Heel irritant. Kan dat bij bv AH makkelijker? Is deze vraag een beetje te begrijpen?

Ik loop dus goed op schema Enka

Eigenlijk is het ook maar 2 avondjes werk, maar ik moet er wel even voor zitten. En ik ben echt een tv junkie in de avond; als ik zit te kijken dan verplaats ik liever niet veel meer dan mijn vinger op de afstandsbediening.

Oooh vanavond Lipstick Jungle. Vorige week voor het eerst gezien en ik ben al verslaafd! Nu maar hopen dat lief het ook leuk vindt..... Mss kan ik het ompraten door naar de herkenbare plekjes in NY te zoeken tijdens het kijken Ik denk niet dat het lukt.

Plaatje van de tas Bridges!!! Een tas voor jezelf of een grote zodat je alle kinderspullen erin kan doen? Ik wil ook wel een nieuwe, heb al een leuke gezien maar heb het zo niet nodig... Daarnaast wil ik ook nog een zonnebril (dure) en dan kan ik niet met een tas én bril aankomen. Al is dat natuurlijk wel erg bijpassend.... :-)
Fijn weekend Enka! Ik ben wel benieuwd naar de folder hoor.

Amalia, en een forumjunk . Wat voor soort zonnebril wil je? Ik bestel fotoalbums bij Albelli. Die worden erg mooi, al zeg ik het zelf. Ik heb gisteren een boek besteld. Van de afgelopen twee jaar voor de mensen die weggaan hier. Ik heb zestig pagina´s met foto´s gemaakt in chronologische volgorde per maand van alles wat we hebben gedaan samen. Als afscheidscadeautje boehoe.

Mal, leuk naar Ballorig. Was het druk? Leuke tante heb je dus gespeeld vandaag.

Bridges, wat voor tas heb je gekocht? Heb je al vakantie?

Ik ga me schrap zetten. Hele schoonfamilie komt morgen, het hele weekend...
Wat lief dat je dat gemaakt hebt!

Oei, vind je mij een forumjunk... dat lijkt nu zo omdat ik de enige muts ben die de hele dag thuiszit en ik dus af en toe even post.

Maar ik zal hem morgen niet aandoen, kom ik niet langs!

Ik heb idd zojuist Albelli geïnstalleerd (die link gaf Enka ook) en daar ga ik eens een beetje mee stoeien. Ben benieuwd of dat lekker werkt.

Sterkte dit weekend.... Wel leuk toch? Allemaal bij jullie in huis?
Ja maar Amalia, je moet ook niet posten! Alleen honderdduizend keer kijken

Jin: oei sterkte ermee... Blijven ze tot zondag of maandag? En is dat alleen schoonouders of nog meer? Wat een lief cadeautje heb je gemaakt zeg!

Enka: oehoe! Lekker weekend! geniet ervan!!!

Foto's van tas heb ik nog niet. Wel van tafeltent. Die staan nu op de hyves...
Maar Bridges, dan ga jij klagen dat het hier een echoput is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven