Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Forum meligheid Mamz
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Meestal is er een aanleiding voor zulke meligheid. Aartsnieuwsgierig probeer ik daar achter te komen, maar liever lui dan moe enzo..
Iemand opende een serieus topic over de zonnebrillen van de Jackson's, da's vragen om moeilijkheden natuurlijk
Ghe, ik ga 'm eens even opzoeken..
He, waarom jumpt mijn jump-smiley niet?
Dames!

Nou, vandaag had ik het bezemtopic niet zo nodig want na een kortwerkdagje was ik redelijk productief in huis. Toch wel lekker als je huis een beetje aan kant is als je na drie weken weer thuis komt!

Nog één dag werken en dan zaterdag eerst een week op kamp en dan twee weken op vakantie. Ik ben voor jullie allemaal blij met de verschillende goed-nieuws-berichten, ik heb verder eigenlijk weinig spannends te vertellen...
Alvast heel veel plezier gewenst de komende drie weken, Tammetuk. Wat voor een kamp ga je doen?

Goldie, bij mij jumpt hij zich te pletter.
He, nou doet ie het weer wel?

Leuk hoor al die mensen die er naar uitkijken om op vakantie te gaan.

Wij blijven dit jaar lekker thuis.

Daar keek ik eigenlijk ook best naar uit, maar met dit hoer'nweer word ik al een stuk minder enthousiast...
In augustus wordt het stralend zomerweer, Goldie, okee?

(heb echt geen zin in een kletsnatte week op de camping).
Tammetuk, ga je met Scouting op kamp

Verdikkeme, ik heb dit weekend (zondag en maandag) de leiding over 60 mensen die op Bospop (Weert) werken. Die geven zich op bij mij om het veld 's morgens schoon te harken en die dirigeer ik dus (ik hark niet mee ) en zij krijgen daar dan een toegansgbandje voor. Heb ik verdikkeme in mijn zogenaamde borstkanker weken 2 mails niet gezien met updates van lijsten van medewerkers. Kom ik vanavond dus opeens 8 toegangsbandjes te kort. Ik snapte er de ballen niet van. Tot ik eens in mijn mailbox op zoek ging naar die laatste mailings. Dat was balen. Nou ja 't is al opgelost. morgen kan ik die bandjes bijhalen. Maar dat is me nog nooit gebeurt. En ik doe dit toch al 10 jaar. Dat gezeur ook met steeds updates sturen. Dat ze me gewoon de originele lijst sturen als alles rond is.

(Ben dus niet geschikt voor een leidinggevende functie, als het nu al mis gaat).
Jonna gefeliciteerd met je nieuwe opdracht. Is het weer een bruiloft?

Succes
Oh en manlief en ik hebben2 backstage bandjes gekregen. Dat wordt zaterdag dus Guus Meeuwis en Rowan Heze ontmoeten.

Gaaaaaf
Zoeb denk je nu echt dat een leidinggevende alles perfect doet? Dus niet!

En van die lijsten, dat regel je nu meteen voor volgend jaar. Géén updates, alleen de volledige lijst. Klaar.
Goedemorgen!

Hopelijk is er vandaag nog wat zon in het echt ook. Hier dreigt het vooral. Nou ja, moet toch in huis aan de slag, dat scheelt.

Vandaag:

- speelgoed van Zoon uitzoeken

- nog iets opruimen

- boek lezen

- vanavond naar het huis, maten nemen

Ik blijf het spannend vinden hoor, hoop zo dat de hypotheek gewoon doorgaat. Anders kan ik alles weer uitpakken

Morgen maar eens naar de meubelboulevard, kijken voor een nieuwe bank en gordijnen enzo.

Verhuizen wordt nog een fijn plan. Als we de sleutel 'laat' krijgen hebben we 3 dagen voor we over gaan. Ach ja, komt ook wel weer goed.
Goed idee, Fuss!

-konijnenkooi

-afwas

-wasje draaien

-was opvouwen Het was allemaal even doorzetten, maar gebeurd!

-gesprek hulpverleenster

-naar bieb om brief te printen en die versturen

-zwemles Muis

-kinderen ophalen bij BSO
Mamz, je mag ook hier je brief uitprinten, dat ligt op de route van de BSO, toch?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 juli 2009 @ 06:32:

Zoeb denk je nu echt dat een leidinggevende alles perfect doet? Dus niet!

En van die lijsten, dat regel je nu meteen voor volgend jaar. Géén updates, alleen de volledige lijst. Klaar.Ja dat had ik me dus ook al voorgenomen. Overigens stonden er zelfs in die lijsten die zij gestuurd hadden fouten. En normaal controleer ik alles drie keer. Och de man van Bospop die over de bandjes gaat, zei al dat ik me er niet druk over moest maken. Maar ik ben zo'n perfectionist, dus baalde ik er een beetje veel van.
Dan moet ik uitstappen, Fuss, en dat is niet handig. Ook te krap tussen zwemles en ophaaltijd.

Wat ik je wel graag wil aanbieden is een paar sjouwhanden tijdens je verhuis. Als ik het tijdig weet wanneer je echt overgaat kan ik een of twee plekken in mijn agenda vrijmaken/vrijhouden, kinderloos is ook mogelijk op ma/di/wo of do in de zomervakantie.

Laat maar weten..
Da's lief van je Mamz!

Maar de verhuis gaat wel lukken, als jij tijd daarvoor gaat maken heb ik liever dat je als het klaar is een bakkie komt doen! Stop je energie maar even in jezelf, of in je kinders. Doe net of je mij komt helpen bij het plannen van je dingen en ga lekker op je bank zitten en lees een boek Daar maak je me ook blij mee, want je moet gewoon even lekker aan jezelf denken! Hoe lief ik je aanbod ook vind!
Doen we lekker een bakske leut afspreken in de zomervakantie, okee?

(ben ietwat autistisch wat betekent dat ik mensen snel uit het oog verlies, maar niet uit het hart).
Da's prima! Leuk Misschien komt Coebergh dan ook wel aanwaaien. Kinderen in de speeltuin en de moeders aan een bakkie

Ik heb net alle lego van Zoon in een grote plastic bak gedaan. Dacht ik alles erin te kunnen houden, liggen de twee vliegtuigen er nog en is het even kijken of ze er nog in passen. Luxeproblemen heet dat

Nu duik ik maar e ven verder de speelgoedkist in. Eens kijken wat er aan zooi inzit en wat meemag.
quote:mamzelle schreef op 10 juli 2009 @ 09:09:

Goed idee, Fuss!

-konijnenkooi

-afwas

-wasje draaien

-was opvouwen Het was allemaal even doorzetten, maar gebeurd!

-gesprek hulpverleenster

-naar bieb om brief te printen en die versturen

-zwemles Muis

-kinderen ophalen bij BSOPff, zit ik te wijzigen in plaats van te quoten en aanpassen. Was mijn quotezooi al kwijt.. Dat goed idee, Fuss! hoort natuurlijk bij de speel- en koffieafspraak met zijn drieen..
Oei, Zoebie, wat een geregel allemaal! Hopelijk hebben jullie goed weer dit weekend. Ik ken Bospop wel, ik kwam er vroeger, toen het nog op de Lichtenberg werd gehouden.

Fuss, dus het is nog niet helemaal zeker of de verhuizing doorgaat? Met de financiering enzo? Of is dat maar een formaliteit?

James en ik gaan zo meteen even naar het stadhuis, het kind erkennen. En dan even lekker lunchen.
Dat is een goede reden om samen te lunchen MissM Na gisteren zitten jullie vast een stuk lekkerder aan tafel!

Zoeb, kom zeg, een foutje maken kan toch gewoon? En het is nog ruim op tijd opgelost, dus tis goed zo hoor.

Je bent al goed bezig Mamz!

Ik wilde met Zoon even door het speelgoed heen, maar die is met een vriendje mee eten. Leuk voor hem. En na school speelt hij er ook dus dat is dubbel leuk Dan zoek ik alle zooi maar even uit en scheidt het kaf van het koren. Wat hebben kinderen toch al snel veel zooi he? Al die macdonaldsspeeltjes en supermarktrommeltjes bah bah.

Wb verhuizing is het wachten op goedkeuring van de hypotheek. Maar dat zal wel loslopen. Zo niet heb ik alles eens lekker uitgezocht

Eerst maar eens lekker eten. Kaastosti denk ik zo.
Da's allemaal mooi rommelmarktspul Fuss, dat MD spul bedoel ik.

Hallo allemaal trouwens!

Klinkt als een leuke middag MissM.

Geniet!

Ik heb vanmorgen alweer aan de taart gezeten.

De zoveelste jarige....

Ook wel getennist, dus een stukje goedgemaakt

Straks:

Wasje draaien en drogen.

Stofzuigen

Overhemden strijken

De zolder op om de zakken met knuffelbeesten te zoeken.

(Ik hoorde vanmorgen dat ik die zakken kwijt kan aan iemand die een container met spullen naar Afrika stuurt.)

Zakken afgeven bij die persoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven