Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Meeten bij Ikea met ontbijt??
Die eindafrekening kan niet goed zijn, Coebergh.

Of je moet een weetplantage op zolder hebben staan

Zoebie, veel plezier op Bospop!

Hier hebben we uitgeslapen, we hadden gisteravond een bbq van een collega van James. James had er zin in en was amper naar huis te krijgen, het gevolg is dat we veel te laat in bed lagen en dat 'ie vandaag behoorlijk brak is.

Vandaag:

- wassen, drogen, opruimen

- stofzuigen

- boodschappen doen
Haha MissM...dan had ik het waarschijnlijk ook niet zo raar gevonden...of er knetterstoned enorm om moeten lachen..
Coubergh dat kan echt niet. En bij een eindafrekening hoort wel een specificatie te zitten. Als je die niet hebt kunnen ze wel van alles zeggen en willen. Kan het mogelijk iets te maken hebben met alle troubles van de muur? En als ze het automatisch van je rekening houden, meteen de bank bellen dat ze het terug storten. Of ben je niet zo rijk? Want als het niet op je rekening staat kunnen ze ook geen automatische incasso afhouden.

Zet anders een gedeelte op je spaarrekening zodat je in ieder geval onder dat bedrag blijft,

(Toch handig dat ik bij een bekende bank werk.

Sterkte en succes ermee. Ik zou er ook doodziek van zijn.
Oh en Bospop zit er niet aan. Manlief voelt zijn eigen hondsberoerd.

En ik durf niet weg te gaan nu. Hoe graag ik ook zou willen.

En ik had me er zoveel van voorgesteld.
Meeten bij BredaLive gaat het voor mij niet worden. Wel een leuke dag op de speeltuin gehad met vriendinnen, jammer dat ik hierbij een zeer forse aanvaring met Oudste had.

Die nu nog steeds in de lawaaistand staat, zeg maar. Niet letterlijk, maar figuurlijk.

Nog boodschappen te doen, een wasje op te hangen en een afwas te doen. Koken spreekt vanzelf. Lijkt me weer leuk geweest als dat klaar is.
Coebergh, die energierekening is om te huilen. En dat moeten ze dan perse op zaterdag in de bus laten vallen.

Zoebie, jouw nieuwe bericht is helemaal om te huilen. Daar helpt geen dikke knuf meer tegen, he?

Mogu Dames.

Zoeb wat vind ik dit ontzettend jammer voor je!Je had er zoveel zin in..Had het je zo graag gegund!!

Ja Mamz die rekeningen komen altijd op zaterdag...Morgen eerst maar even bellen.Het klopt gewoon niet.

Ik ben ook niet meer naar BredaLive geweest.Vriend wel maar nog niet gesproken dus weet niet hoe het geweest is.Middelste kreeg gistermiddag ineens koorts en moest overgeven.Ik kon hem wel bij mijn moeder laten slapen maar dat wilde ik zelf liever niet.Uiteindelijk is het maar goed dat ik niet weg gegaan ben want ukkie begon gisteravond laat met koorts en spugen.Nu liggen er dus 2 mannen op de bank ziek te zijn.

Ik ga vandaag dus maar even met bezem zwaaien hier:

keuken opruimen

wc poetsen

wassen en vouwen

vanmiddag dutje..

En de hele benedenverdieping gestofzuigt
Zoeb

Hier

Veel was wegwerken

Sporten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh...

Wat enorm vervelend (understatement) voor je Zoeb.

Een beetje laat maar daarom niet minder gemeend:

Jammer dat een leuke dag dan toch een naar randje krijgt Mamz.

Ik hoop oprecht dat de hulp die je krijgt en de energie die jij er in stopt snel resultaat mag hebben.

Voor jou ook een

Coebergh, Dat is zielig, twee zieke kindjes.

Balen ook dat jou avondje uit niet door ging.

En die rekening: dat kan niet nooit kloppen. Maandagochtend meteen aan de telefoon hangen!

Hoi Pips! (zwaaismiley)

Hier was het gisteren wel een leuke dag.

Twee leuke feestjes gehad, leuk mensen gesproken, niet en teveel gedronken en gegeten.

Half 1 lagen we plat en nu zit ik als enige al beneden achter een bakkie . De rest ligt nog op een oor.

Kleintje slaapt gelukkig ook eens lekker uit, dat komt weinig voor, maar nu is het kennelijk toch even nodig.

Vandaag weinig bezem-plannen:

Stofzuigen

Croissantjes uit blik bakken (Moet want gaat overdatum vandaag)

Wellicht weer een wasje of 2 wegwerken.

Verder weet ik het nog niet. Eerst even in alle rust forum en zondagkrant lezen.

Grouphug:
He Zoeb, das vervelend voor je, je had je er zo op verheugd! En Coebergh ook al zieken.....sterkte!

Mamz, hoe is het nu met oudste?

Pip, er speelt al een tijdje een vraag door mijn hoofd, maar ik twijfel of ik die hier zal neer zetten. Gaat over het topic plaatsgenoot.

Wij zijn gisteren de hele dag de hort op geweest en dus gisteravond heerlijk op de bank, lekkere hapjes en dvd's gekeken.

Vandaag zouden we naar mijn beste vriend, maar die laat niks van zich horen....is denk ik weer eens aan het struisvogelen. Hopen dus dat het weer vanmiddag beter wordt, kunnen we lekker op ons dakterras.
Zonen liggen op de bank dvd te kijken,ik lummel wat rond,heerlijk om zo rustig aan te doen(was het alvast maar vakantie)Als ze niet ziek zijn denderen ze als een kudde wilde stieren door het huis,dus dit heeft ook wel weer wat..

Fuss..hoe was het bij BredaLive?Vriend vond de sfeer niet zo geweldig,is naar vrienden gegaan die thuis een feestje gaven.Nou is Jan Smit en Tiesto ook niet zijn smaak qua muziek dus dat zal zeker meegespeeld hebben.Vriend is weer terug naar boven,geloof dat ie last heeft van een kater
Note:ik vond de Coeberghsprankelend niet zo lekker...misschien als ie wat kouder was geweest maar ik ben na 1 glaasje overgeschakeld op Classic!
Ik ben gisteren nog wel even met oudste zoon naar Bospop geweest. Heb Rowwen Heze wel zien spelen maar ben niet backstage geweest tijdens hun optreden. Later nog wel even met vrienden backstage gezeten en toen kwam eerst de groep Foreingner en later de zanger net aan in een dikke mercedes.

Die heb ik dus wel gezien maar had geen fototoestel bij me.Stom stom. Guus Meeuwis heb ik dus gemist, Maar het was wel super om nog even geweest te zijn. Vandaag weet ik nog niet of ik ga. Vanmorgen wel geweest en heb ik er mijn mensen aan het werk gezet en er was wel een erg leuk sfeertje weer. Nu ben ik dus moe. Laar naar bed en om half zeven weer op. Dat wordt dus zo effe douchen en bankhangen.
Helleu!

Ik ben er ook weer eens.

Moet vandaag veel doen, want gisteren de hele dag weg geweest. We hadden een meeting van de 100+ dames en dat was zo gezellig. (sorry HotPip )

Ik ben van 8.45 tot 18.30 de hoort op geweest.

Vandaag dus,

- Hardlopen.

- Bijlezen hier.

- Keuken opruimen.

- De was.

- Hoor in kamertje maken, samen met Sportman, zou het gaan zonder ruzie?

- Koken.

- Verder alle troepjes in huis opruimen.

Nu ga ik lopen, tot vanmiddag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hier is het onbedoeld ook weer laat geworden. Er kwamen vrienden langs, en die bleven nogal lang plakken.

Gelukkig is het redelijk gelukt om uit te slapen.

Vandaag:

- wassen, drogen, opruimen (zucht)

Voor de rest niets, we stappen dadelijk in de auto richting Amsterdam, even op familiebezoek.
Leuk, die meet, Nikki.

Hoe was het om de mensen irl te zien? Lijken ze dan nog op hun forum-persoonlijkheid?

Zoebie, wat jammer van Bospop, wel fijn dat je toch een klein stukje mee hebt kunnen pakken!
Ik vond iedereen wel bij mijn beeld passen!

En ik vond ze ook allemaal een stuk slanker in het 'echt'.

Ik nu echt lopen, het ziet er droog uit buiten, tot vanmiddag!
Stofzuigen

Croissantjes uit blik bakken

een wasje wegwerken.

Weersverwachting voor komende week al gezien?
Beterschap voor de mannen van Coebergh. Gaat het met man van Zoebie ook weer wat beterder?

Leuk dat de 100+ sers hebben gemeet!

-vraag me eigenlijk af waarom oorspronkelijke TO er niet meer bij is-

Oudste is naar zijn vader toe, de kleintjes zijn indiaantje aan het spelen, ik zit te twijfelen tussen forum, zon buiten, afwas en stapel kleding die nog moet worden uitgezocht.

Het wordt dus lunch. Die is ergens buiten beeld geraakt en de indiaantjes hebben honger.
De oorspronkelijke TO is Josephine toch?

Die was ook gezellig mee!

Het huishouden gaat lekker hier, ben nog niet bijgelezen en we hebben ons nog niet aan de hor gewaagd!
He, gelukkig. Ik was'r kwijt toen ik eens een keer het openingslijstje doorsnuffelde..
Morgen het verlossende woord! Duimen jullie weer?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Spannend, Pips. Nu dan maar even duimen, morgen aan het werk en lukt dat zeker niet.

Afwas gedaan, zon gezien, forum gelezen en stapel kleding staat nog naar me te kijken.
Mamz, ik heb je motto 'gestolen', nog even iets meer aandacht!

Pips, heb je mijn vraag gelezen?

En uiteraard ga ik weer duimen morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven