NIET groepje
donderdag 9 juli 2009 om 15:31
ja ik moet ook gewoon werken deze week (nouja vandaag oproepdienst dus das niet echt werk)
werkse strax Elo! (heb trouwens hele gave foto's...zal ze effe snel elders zetten...niet kijken als je niet tegen bloed kan...!!!)
werkse strax Elo! (heb trouwens hele gave foto's...zal ze effe snel elders zetten...niet kijken als je niet tegen bloed kan...!!!)
anoniem_32319 wijzigde dit bericht op 09-07-2009 15:37
Reden: waarschuwing erbij ;-)
Reden: waarschuwing erbij ;-)
% gewijzigd
vrijdag 10 juli 2009 om 09:11
Moge ladies,
Ik moet ook zo door het rot weer heen. Morgen komt er onverwachts een vriendin eind van de middag. Toch wel zo aardig om dan wat stokbrood met wat erop in huis te hebben.
Hoop voor je Yam dat het strakjes droog is, ziet er hier niet echt gezellig uit.
Ik moet ook zo door het rot weer heen. Morgen komt er onverwachts een vriendin eind van de middag. Toch wel zo aardig om dan wat stokbrood met wat erop in huis te hebben.
Hoop voor je Yam dat het strakjes droog is, ziet er hier niet echt gezellig uit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 10 juli 2009 om 17:20
Bij het consultatiebureau vonden ze yammini te mager...
maar ik maak me niet druk . ik voed op verzoek. ze krijgt zo vaak ze wil en zo veel als ze wilt. Mini maakt een gezonde alerte indruk. Van mn schoonmoeder weet ik dat haar beide kinderen ook altijd veel te licht bevonden werden. Van mij zal ze t niet hebben want ik was een dikke papzak
maar ik maak me niet druk . ik voed op verzoek. ze krijgt zo vaak ze wil en zo veel als ze wilt. Mini maakt een gezonde alerte indruk. Van mn schoonmoeder weet ik dat haar beide kinderen ook altijd veel te licht bevonden werden. Van mij zal ze t niet hebben want ik was een dikke papzak
vrijdag 10 juli 2009 om 18:22
Yam, ik ben net toevallig online vanuit Ierland en dat komt mooit uit want kan je meteen geruststellen al bn je, en terecht , niet ongerust. Die curve is gebaseerd op FV en BV gevoede kinderen zitten dus vaak beetje onderin de curve. Moeten ze maar een apate BV curve hanteren. Die bestaat. Google er maar eens op. En dan volgende keer meenemen naar het CB
even koppiepeest van ander topic over onze vakantie
Hallo allemaal, vanuit Ierland, waar het, natuurlijk , regent.
Hier alles goed.
Chica is net gruwelijk verwend door haar Ierse oma, zoals dat volgens de oma in kwestie ook hoort , met twee hele mooie jurken met bijpassende bolero-vestjes, jaja. We hebben al veel moois in County Cork gezien de afgelopen dagen en morgen dus richting Galway. Vanavond komt Ier's zus, die in London woont, ook aan, dus dat is gezellig. Chica is erg gek op haar dus die stuitert nu rond in afwachting.
even koppiepeest van ander topic over onze vakantie
Hallo allemaal, vanuit Ierland, waar het, natuurlijk , regent.
Hier alles goed.
Chica is net gruwelijk verwend door haar Ierse oma, zoals dat volgens de oma in kwestie ook hoort , met twee hele mooie jurken met bijpassende bolero-vestjes, jaja. We hebben al veel moois in County Cork gezien de afgelopen dagen en morgen dus richting Galway. Vanavond komt Ier's zus, die in London woont, ook aan, dus dat is gezellig. Chica is erg gek op haar dus die stuitert nu rond in afwachting.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook