MAF 2007-2
zondag 13 mei 2007 om 17:37
NaamLeeftijdBevallenBabynaamKindMirjam763016-jan"Hanna"2eLaluna3118-janJip en Bas2e/3ePeppie2920-jan"Wup"1eDummels3624-janDuco4eChimera2829-janJulian2eMmomo3030-jan"zoon"1eTwinkel3131-janPepijn1eSinne305-feb"Famke"1eRebbel30 6-feb "mick"1eNiepie386-feb"Miniepie"1eSue337-febJolijn2eKess328-feb"Vito"2eBrighteyes269-febOlivia2eLe3510-feb?2eSunney2511-feb"Flavio"2eFieke3011-feb"Henkie"1eBlyce2914-feb"Lizzy"1eClaire2918-febIsabel1eDiri2424-feb"Nesta"1eSwinta3528-febMadelief3eElsje255-mrt"dochter"1e
maandag 21 mei 2007 om 22:27
quote:Ik voel me niet aangesproken hoor Elsje, vind het alleen leuker staan zo
. Maar ik moet mee naar bed van Kess-mama dus toedels! 
:o Ik las Kess-man:D. (tja, komt vast door MAF he?)
Blindje, dankjewel. Ik was er bijna maar zat te kl*ten met dat streepje in de browser. Zal het nog een andere keer zo proberen.

:o Ik las Kess-man:D. (tja, komt vast door MAF he?)
Blindje, dankjewel. Ik was er bijna maar zat te kl*ten met dat streepje in de browser. Zal het nog een andere keer zo proberen.
dinsdag 22 mei 2007 om 07:54
dinsdag 22 mei 2007 om 08:12
dinsdag 22 mei 2007 om 08:15
quote:
quote: Mirjam762 reageerde
quote: Elsje_Fiederelsje reageerde
Bah, wat doen die druppels urine hier opeens op de vloer van het topic?
Ik hoop maar dat Swinta vanavond nog even komt dweilen.
Lol;) Je kan je kont niet keren of een en al viezigheid
Getverderrie, het plakt gewoon hier. Had geen zin om meteen al te gaan poetsen hier, maar ja, zal het even snel doen dan.
Zo, alles is weer schoon!
quote: Mirjam762 reageerde
quote: Elsje_Fiederelsje reageerde
Bah, wat doen die druppels urine hier opeens op de vloer van het topic?
Ik hoop maar dat Swinta vanavond nog even komt dweilen.
Lol;) Je kan je kont niet keren of een en al viezigheid

Getverderrie, het plakt gewoon hier. Had geen zin om meteen al te gaan poetsen hier, maar ja, zal het even snel doen dan.
Zo, alles is weer schoon!
dinsdag 22 mei 2007 om 08:17
quote:Ook goeiemorgen! anyone? Er staat toch zo`n lief topic hier: Ode aan papa. Werd er gewoon emotioneel van maar dat zal vast alles met de situatie hier te maken hebben ;(. Volgens mij word Wupje wakker...
Heb je geen thee Pepsel? Die eeuwige koffie ook altijd, blegh.
Ga dan ook maar ode aan papa lezen!
*; voor jou Pep!
Heb je geen thee Pepsel? Die eeuwige koffie ook altijd, blegh.
Ga dan ook maar ode aan papa lezen!
*; voor jou Pep!
dinsdag 22 mei 2007 om 11:34
quote:
quote: Laluna reageerde
Hier ook (errug lang) feestje met !
Nooit gedacht dat ik hem ooit nog vermoeiend zou gaan vinden... Waarom plaatsen jullie steeds foto's van mijn man? En hij was dus gisteravond bij jullie! Had mijn neglicé aan, maar kon manlief niet vinden. Zal hem vanavond op z'n donder geven
Sorry RelSwint maar die man is onvermoeibaar heerlijk, je hoeft niets te doen I LOVE IT (erg handig bij een net mama, hebben toch niet zoveel energie!)
quote: Laluna reageerde
Hier ook (errug lang) feestje met !
Nooit gedacht dat ik hem ooit nog vermoeiend zou gaan vinden... Waarom plaatsen jullie steeds foto's van mijn man? En hij was dus gisteravond bij jullie! Had mijn neglicé aan, maar kon manlief niet vinden. Zal hem vanavond op z'n donder geven

Sorry RelSwint maar die man is onvermoeibaar heerlijk, je hoeft niets te doen I LOVE IT (erg handig bij een net mama, hebben toch niet zoveel energie!)
dinsdag 22 mei 2007 om 12:50
dinsdag 22 mei 2007 om 13:24