Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Hai Suus! Fijn dat je er ook weer bent hoor! We hebben jou en de freule gemist!

Compu en Bam zieke mannen. bah. daar is niks an... Sterkte voor ze!

Star: nu lekker in de relaxstand. Lekker keukenkastjes soppen en zo, kleertjes wassen en strijken, plinten stofzuigen (en neem dan ook meteen het plafond even mee...) Gewoon alles doen wat je in een verlof hoort te doen!
Nou Suze, ik heb nog wel 2X op je gereageerd? Niet genoeg?

Ieks, zieke mannen! Ik heb er hier ook een die de hele dag al loopt te klagen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt. Hij is net een week thuis geweest vw die neusoperatie. Heerst er iets? H1N1 ofzo? Ik zet m'n mondkapje vast op (of mogen daar geen grappen over gemaakt worden :-) ?)
keukenkastjes soppen is relaxedstand ??

Maar Suze, fijn dat jullie een goede vakantie hebbebn gehad. Hoe is het met de baby?
Oja, Amalia dat wilde ik nog steeds vragen. Of manlief al weer helemaal opgeknapt was!
quote:amalia schreef op 12 juli 2009 @ 19:44:

Nou Suze, ik heb nog wel 2X op je gereageerd? Niet genoeg?

Ieks, zieke mannen! Ik heb er hier ook een die de hele dag al loopt te klagen. Ik hoop niet dat hij ziek wordt. Hij is net een week thuis geweest vw die neusoperatie. Heerst er iets? H1N1 ofzo? Ik zet m'n mondkapje vast op (of mogen daar geen grappen over gemaakt worden :-) ?)Van mij wel Amaal
Moet jij zeggen! Volgens mij heb jij echt van alles gedaan toen je in de relaxstand hoorde te staan!
Keukenkastjes soppen? Spoor jij wel Bridge?

Vorige keer geen nesteldrang gehad, dus ga er voor het gemak maar van uit dat ik daar ook nu niet mee belast ga worden

Kleertjes wassen, was ik laatst over aan het nadenken. Of het nog niet te vroeg zou zijn.
Bam hééft geen relaxstand
Ik hoop voor jou van niet dat je daarmee belast wordt ;)

Het kan maar in je kasten liggen toch? heb je al foto's van de babykamer?

Enne ik heb je op msn toegevoegd, maare boycot je me?
Nee ik spoor absoluut niet, maar dat was toch al algemeen bekend? (heb ook geen drang gehad trouwens. Ja dat verbouwing af moest zijn, maar geen uitzinnige drang. Had ik het maar gehad haha!)
Andere msn? Zag je al telkens niet...
Ik heb MSN al dagen niet aangehad Bam

Babykamer is nog lang niet af, dus nog geen foto's ook.
quote:Star schreef op 12 juli 2009 @ 19:53:

Bam hééft geen relaxstand Als ik al eens zo iets lijk te hebben, dan is het niet de kastjesstand in elk
Nee hoor Bridge, ik ben er ook gewoon niet

Ik denk dat Bam op haar nieuwe computer me heeft toegevoegd.
Bestaat dat wel, nesteldrang? Ik ken niemand die dat heeft... volgens mij ga je uit pure verveling maar eens wat onnozele dingen doen en omdat het aangepraat is (neeee, die kleertjes moet je écht strijken hoor!)
ik heb toch mijn mailadres gemaild, dat is ook nieuwe msn.

Heb alleen degene toegevoegd die ik uit mijn bolle jan ken
Ik heb geen mail gehad ook Bam, vandaar.

Amaal, daarom heb ik ook een lidmaatschap van de bieb tegenwoordig; ga ik alleen maar heel nuttige dingen doen.
Noos had het toch? En Suus? Of vergis ik me?
Haai Suus, welkom terug! Klinkt helemaal goed jullie vacances. Leuk dat Julia zo'n lol in het zwembad heeft gehad, gaaf is dat, als ze zo met die bandjes om door het zwembad krabbelen?!

CD, jemig, wat een schrik zeg, hoe is het nu, weet je al wanneer jullie naar huis kunnen?

Mal, wat lief dat je gebeld hebt. Kan me voorstellen dat zulk nieuws bij jullie extra aankomt.

Bam, zou je wel snoezig staan hoor, zo'n zusteroutfit...

Compu, dat klinkt ook als verschil in inzicht in opvoedkwesties... Helemaal eensch dat verschillende opvoedstijlen op zich gezond is. Ze zijn slim genoeg om te snappen dat dingen bij papa anders werken dan bij mama. Maar het loopt bij ons nu heel moeizaam als we met z'n drietjes zijn. Blijkbaar zijn die verschillen dan toch te verwarrend ofzo. Ha ha, en prinses in de vakantie, klinkt bekend. Maar afbouwen, dat doe je goed (bij mij gaat dat meestal met een hoop ergernis en de botte bijl ).

Star, gedag.. Haha! Grappig dat ze dat hetzelfde doet als jij vroeger. Sommige dingen zijn wel frappant he.

Amalia, ik mail jou straks even iets over de route voor morgen (tomtom stuurt je helemaal het oude dorp door, heel onhandig).
Heb ook bieb abbonement. Ben nu trouwens versplinterd van karin Slaughter aan het lezen ken je die?
Karin Slaughter vind ik meuk.
Oja, bieb... Helpt me eraan te denken dat ik de boeken die ik 3 mnd geleden voor Mare had geleend terug moet brengen. Kan ze onderhand beter houden, denk ik.
ja/ oh ik vind het wel leuk. Leest wel lekker weg. wat vind jij van Jan en Sanne Terlouw? Kreeg ik laatst als tip.
Komt me bekend voor Hel, daarom ook jaren geen pas van de bieb gehad.

Jan Terlouw vond ik vroeger erg leuk, ben wel benieuwd naar dat boek met zijn dochter.
maare al foto's van babykamer star?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven