toetje kind 1,5 jaar
donderdag 9 juli 2009 om 22:01
maandag 13 juli 2009 om 14:14
Dreumes 13 maanden krijgt gewoon naturel yoghurt, 3/4 en dan aanvullen met 1/4 water, in een beker met een rietje, vind ze heerlijk.
Andere kinderen ook gewoon yoghurt. Maar ook niet altijd een toetje trouwens.
Als de kinderen slecht gegeten hebben, dan vaak fruit na, en anders yoghurt, soms als het lekker weer is een waterijsje oid
Andere kinderen ook gewoon yoghurt. Maar ook niet altijd een toetje trouwens.
Als de kinderen slecht gegeten hebben, dan vaak fruit na, en anders yoghurt, soms als het lekker weer is een waterijsje oid
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
maandag 13 juli 2009 om 14:23
Hier ook eigenlijk altijd wel een toetje na het eten, maar dan ook gewoon yoghurt; vruchtenyoghurt of een stukje fruit. Geen bijzondere meuk, soms iets bijzonders als pudding of een ijsje (als het heel warm is). Vind al die suiker en kleurstofrijke bende niks. Onze zoon stuiterd zonder die dingen al voldoende haha

maandag 13 juli 2009 om 14:25

maandag 13 juli 2009 om 14:52
Hier van alles. Jongste (9 mnd) krijgt milde kwark met een beetje diksap. Oudste 2 (4 jr en bijna 3 jr) krijgen yoghurt, (slagroom)vla, vruchtenyoghurt of kwark.
Bij 15 mnd kregen ze vaak boerenyoghurt met boerenvla.
Omdat ik vrij kleine kindjes zonder spek heb krijgen ze altijd een toet. Vinden ze ook echt een onmisbaar onderdeel van de maaltijd.
Bij 15 mnd kregen ze vaak boerenyoghurt met boerenvla.
Omdat ik vrij kleine kindjes zonder spek heb krijgen ze altijd een toet. Vinden ze ook echt een onmisbaar onderdeel van de maaltijd.
maandag 13 juli 2009 om 16:04
Met warm weer geef ik oudste van 2 ook heel vaak een waterijsje. Ik heb van die miniwaterijsjes in de vriezer liggen van AH, die zijn per stuk iets van 12kcal dus daar mag ze er soms ook best 2 van per dag.
De waterijsjes van Zonnatura zijn maar 5 kcal, maar die wil ze helaas niet, die smaken ws teveel naar fruit.
De waterijsjes van Zonnatura zijn maar 5 kcal, maar die wil ze helaas niet, die smaken ws teveel naar fruit.

dinsdag 14 juli 2009 om 13:57
Hier vanalles, wat ik maar heb en waar hij trek in heeft (bijna 3). Hier is geen vla, dus alleen keus uit toetjes of yoghurt in alle soorten en maten. De ene keer krijgt hij zo'n bakje vanilleyoghurt met van die smarties/conrnflakes/chocoladeballetjes ernaast in een bakje. Of vruchtenyoghurt, of gewone yoghurt met vers fruit erdoor in stukjes, danoontje of een chocoladetoetje met slagroom of ijs.
Ik maak me niet zo druk om suikers en zoetstoffen en E-nummers. Het zijn geen liters die hij wegwerkt na het eten, gewoon zo'n klein bakje en ik ga er vanuit dat hij daar niets aan overhoudt.
Ik maak me niet zo druk om suikers en zoetstoffen en E-nummers. Het zijn geen liters die hij wegwerkt na het eten, gewoon zo'n klein bakje en ik ga er vanuit dat hij daar niets aan overhoudt.