Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
maandag 13 juli 2009 om 06:56
Genetisch is deze zomer vooralsnog niet in staat zich te ontpoppen tot een grote. Hoge druk via Spitsbergen (we zien het al een jaar lang) expandeert zich te veel in zuidelijke directie en manoeuvreert de lagedrukpendanten veelal richting de verkeerde posities. Bovendien komt de hoogterug volgende week veel te westelijk te liggen op de Atlantische Oceaan. De (zuid) westcirculatie, die de afgelopen weken eigenlijk nooit weg is geweest, gaat dus onverdroten voort.
Een heel normaal patroon in een willekeurige zomer in Nederland.
Tot half julo grosso modo behouden we -na het momentane zomerse intermezzo- een overwegend (licht) wisselvallige teneur.
Juist gedurende de Hondsdagen lijkt een flinke warmteoprisping mogelijk en beleven we wellicht de climax van deze zomer. Maxima van 32-35 graden zijn niet uit te sluiten dan in die periode en augustus zou wel eens traditioneel zeer warm kunnen starten met enkele tropennachten.
Bron: www.weerprimeur.nl
Hele leuke site!
Een heel normaal patroon in een willekeurige zomer in Nederland.
Tot half julo grosso modo behouden we -na het momentane zomerse intermezzo- een overwegend (licht) wisselvallige teneur.
Juist gedurende de Hondsdagen lijkt een flinke warmteoprisping mogelijk en beleven we wellicht de climax van deze zomer. Maxima van 32-35 graden zijn niet uit te sluiten dan in die periode en augustus zou wel eens traditioneel zeer warm kunnen starten met enkele tropennachten.
Bron: www.weerprimeur.nl
Hele leuke site!
maandag 13 juli 2009 om 08:55
maandag 13 juli 2009 om 16:35
quote:hans66 schreef op 09 juli 2009 @ 10:53:
De weersverwachting m.b.t. de warmte zal volgende week zijn:
Dinsdag 14 juli: max. temperatuur 23 graden.
Woensdag 15 juli: max. temperatuur 22/25 graden.
Donderdag 16 juli: max. temperatuur 22/25 graden.
Vrijdag 17 juli: max. temperatuur 21/27 graden.
Zaterdag 18 juli: max. temperatuur 18/21 graden.
Dus dinsdag zul je me hier weer vinden.Een paar dagen warm weer en dan wordt het koeler...
De weersverwachting m.b.t. de warmte zal volgende week zijn:
Dinsdag 14 juli: max. temperatuur 23 graden.
Woensdag 15 juli: max. temperatuur 22/25 graden.
Donderdag 16 juli: max. temperatuur 22/25 graden.
Vrijdag 17 juli: max. temperatuur 21/27 graden.
Zaterdag 18 juli: max. temperatuur 18/21 graden.
Dus dinsdag zul je me hier weer vinden.Een paar dagen warm weer en dan wordt het koeler...
World of Warcraft: Legion
maandag 13 juli 2009 om 18:48
quote:Goldielocks wrote on 13 July 2009 @ 17:30:
[...]
Dat zeg ik.
Dus laat ons zomermensen ook eens genieten. (Dan klagen wij de rest van het jaar wel over dat kutweer )Dat is dus de pest met warm-weer-lovers. Die zeuren en zeiken en jengelen tot ze er bijna, bijna bij neervallen als het 'koud' of nat is. Niet te harden...
[...]
Dat zeg ik.
Dus laat ons zomermensen ook eens genieten. (Dan klagen wij de rest van het jaar wel over dat kutweer )Dat is dus de pest met warm-weer-lovers. Die zeuren en zeiken en jengelen tot ze er bijna, bijna bij neervallen als het 'koud' of nat is. Niet te harden...
maandag 13 juli 2009 om 19:51
quote:Ligeia schreef op 13 juli 2009 @ 18:48:
[...]
Dat is dus de pest met warm-weer-lovers. Die zeuren en zeiken en jengelen tot ze er bijna, bijna bij neervallen als het 'koud' of nat is. Niet te harden...
Maar wij klagen dan ook terecht over dat kutweer.
Het is gewoon niet normaal hoe jullie, mooi-weerhaters zitten te miepen over die paar prachige zinderende zomerdagen die we hier per jaar hebben.
[...]
Dat is dus de pest met warm-weer-lovers. Die zeuren en zeiken en jengelen tot ze er bijna, bijna bij neervallen als het 'koud' of nat is. Niet te harden...
Maar wij klagen dan ook terecht over dat kutweer.
Het is gewoon niet normaal hoe jullie, mooi-weerhaters zitten te miepen over die paar prachige zinderende zomerdagen die we hier per jaar hebben.