* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Ja, Mard, het hangt vooral van de ruimte af in je bm of een kind nog gedraaid kan worden. En of het is ingedaald natuurlijk. Maar waarom twijfelde de vk opeens aan de ligging?
Oh gelukkig Mard, wel apart dan dat ze niet kon voelen het het dan wel ligt...maar goed net wat je zegt, of het is nu al een kleine turnster

Draaien bij een volledige stuit doen ze volgens mij op z'n laatst rond de 36 weken inderdaad. Ik heb het van nabij meegemaakt, maar draaien schijnt ook geen pretje te zijn...
Sproet zat ik vannacht dus ook nog over te denken. Ik heb nl. letterlijk gevraagd aan de VK of er nog op iets anders getest werd dan op de mogelijkheid van down en dat was niet zo volgens haar. En later las ik dus van wel en begreep dat dus ook van jou. Misschien eheft Mien meer kennis mbt dit onderwerp. Maar wel op zich erg dat de VK`s het dus niet eens helemaal precies weten.
Ik heb toen wel een uitgebreide folder gehad ter info, maar ik weet het gewoon echt niet meer. Vanuit hier dus bewijs voor zwangerschapsdementie
Nou, ik heb het idee dat ik de VK vorirge week een beetje teveel gezien heb en zij mij En dat ze daardoor is gaan twijfelen of ons kind wel goed in mijn bekken ligt. Daarbij is de zoon van mijn zus 9 pond, plus die weeen van vorige week. Het is denk ik een beetje het zekere voor het onzekere.

Ik zat net te denken... Wij hebben zondagavond ook nog seks gehad (heel zachtjes hoor ) was een beetje spontane actie en zowel hilarisch als fijn, maar daar kan dat kind toch niet opeens anders van zijn gaan liggen????? Ook geen zin om dat te gaan vragen straks
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die over dat soort moeilijke vraagstukken nadenkt Ook hier past de box bij de vloer, en wipstoeltje is ook in dezelfde tint. Jaja, waar je allemaal niet over kunt nadenken he

Mard, ik/wij zitten ook bij de Waard*n, is een vrij grote instelling geloof ik. Met hoeveel weken ben jij benaderd? (weet ik een beetje wat ik kan verwachten)

Zag trouwens dat ze dat boxkleed ook in het roze hebben, denk dat ik die bestel, past weer goed bij de wipstoel Leuk! En die labeltjes vinden baby's erg interessant inderdaad.

Zou elev al onderweg zijn naar het echocentrum? Denk het wel...spannend!!

Sproet, wat fijn dat jullie nieuwe aanpak lijkt te werken! Voor jezelf lekker om wat meer slaap te krijgen (en voor sproetman natuurlijk) maar voor sproetekind zeker ook! Doe je goed!!

Laal, zet je een foto (of meerdere!) van de kamer op de groep?? Ben superbenieuwd, denk dat jullie muur en de meubels onwijs stoer staan bij elkaar!

Onze kamer wordt toch nog best wel meisje, al wilden we het eigenlijk een beetje neutraal houden (lukt niet ) Heb jij ook weleens dat je denkt: "Als het nu opeens tóch een meisje is, hebben we nog best werk om het om te gooien"

Mard, jij ook succes bij je echo straks! Hopelijk ligt ze prima met haar koppie naar beneden, klaar om geboren te worden!
Die roze is dan niet met dat delfts blauw toch? En ik heb ontdekt dat als je snooze)baby via de geboortewinkel besteld je het minste verzendkosten betaald. Ik deed eht altijd via koterk0ado, maar dan is het 6,50 verzendkosten. Beetje duur.

Bij mij belde ze in de eeste week van mijn verlof, dus met 34 weken en kwam ze twee dagen later langs.

Ik wilde voor die maxicosi doek ook die delfst blauwe nemen, maar ik denk dat ik toch de roze doe
Die roze is met ruitjes in het midden, klopt. Maar die staat beter bij het geheel en dat weegt heel zwaar natuurlijk
Update van Elev: Alles is ok!!

Wat een heerlijk nieuws!!

Mard, ken je de site van babyexpres? (met 1 S) Daar hebben ze ook veel van sno*zebaby, ook leuke combi's. En dat boxkleed in het bruin, is ook erg leuk!
Oh, wat fijn! Elev, je hebt gewoon je kleine garnaaltje mogen aanschouwen! Joepie
SOUTH UPDATE!!!

"Hoera!, EMF is geboren op het zuid*****. 3380 gr. Alles is goed gegaan! Liefs South."

Hij doet het!!

Chiek, dank voor het doorgeven. Het was best gek, want het is nog zo klein en stelt nog zo weinig voor als je het op dat scherm ziet. Een vaag vlekje, meer niet eigenlijk. Maar wel een vlekje met een hartje. De echoscopiste was heel aardig, en blij voor me. Ik heb mijn moeder er niet meer bij geroepen om te kijken, want om de termijn goed te bepalen deed ze een inwendige echo en ik had niet zoveel zin om daar in volle glorie te liggen met mijn moeder erbij (die was met elevmeisje in de wachtruimte). Maar ze was wel heel blij dat alles goed was natuurlijk!
Elev, wat fijn!!!

Ik zet de namen van Southbaby zo op de groep! Net een smsje gekregen toen ik bij de VK was. Alles was btw weer goed bij de VK. Ik had nog voldoende vruchtwater en de baby ligt nog steeds hetzelfde en heeft nog genoeg ruimte om te spelen!
Wiiiiehhoooee, south is mama geworden!!!! Oooooh, nu vind ik het zoooo jammer dat we haar niet kunnen smsen!

Is t een meisje of een jongen trouwens?? Ben heel benieuwd naar de namen, maar ik moet nu even tompoucen halen (goed idee, Sproet )..
Oh, hehe, het is een meisje!

Ik heb haar nummer wel...
ja, we hebben haar nummer wel op de groep, maar dat vond ze niet zo fijn, toch? (herinner me de discussie bij 'personalia')
Volgens mij heeft ze daar geen adres of tel.nr geplaatst.

Ik weet wel dat ze laatst mijn nummer in haar telefoon had geplaatst omdat ze het wel snel wilde laten weten hier wanneer ze was bevallen.

South gefeliciteerd!!!!

Zie je wel, het was niet zo raar dat ze er gisteren opeens niet meer was! Wiew dat is vast heel snel gegaan dan. En dat terwijl er absoluut nog geen tekenen waren dat ze zou gaan bevallen.

Dus we hebben nu het eerste LGZW meisje in huis!

Hopelijk snel foto's en verhaal op de groep. Ze wilde inderdaad geen kaartjes/sms-jes, dus misschien dat ze ook een beetje voorzichtig is met het plaatsen van foto's nu.

En nogmaals voor Elev. Ik zou mijn moeder er ook niet graag naast hebben gehad hoor, zo met je benen wijd.
Dubbel hoera!!!!

Wat fijn South en Elev!

3380 gram.... Ik heb net te horen gekregen dat onze meisje (of zeg maar gerust Hollands Glorie) 3850 gram is. Het wordt tijd dat ze eruit komt voordat het niet meer gaat lukken Ik ga nu eens even opzoeken hoeveel babies nog groeien aan het einde van de zwangerschap, dit in het kader dat ze nog zomaar twee weken kan blijven zitten...

He, Elev wat heerlijk! Ik hoopte het zo!
Een nieuwe baby, een kleine baby in wording én 2 baby´s die klaarliggen om geboren te worden....wauw!

South, gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

Dat is dan inderdaad snel gegaan sinds gisteren...

Ga zo gelijk even op de groep naar de namen kijken, leuk!!

Elev, zet jij je echofoto's op de groep? Ben ik ook érg benieuwd naar!!

En die inwendige echo is inderdaad even genant, maar gelukkig kon je moeder elevmeisje opvangen op de gang. Is er nog iets gewijzigd aan de uitgerekende datum? En heeft elevmeisje iets doorgehad denk je?

Ben zó blij voor je!! Heb je man al gesproken of ge sms-t? Kunnen jullie vanavond lekker zwijmelen over wat er in je buik aan het gebeuren is En alvast de namendiscussie maar starten, gezien jullie verschil in smaak

Mard, dat boxkleed past wel heel goed bij een hollandse glorie meid natuurlijk
Ja dat dacht ik ook net Chiek En mijn 9 ponds neef is ook gewoon nog klein en schattig dus dan zal zijn 8 ponds (ze zal nu toch wel snel komen...) nicht dat ook nog wel zijn

Ik dacht ook hetzelfde als Elev over South haar info, het staat wel op de groep iig haar adres met het verhaal over privacy erna. Heb nl. vorige week de adressen allemaal overgeschreven ivm de geb.kaartjes
Alhoewel ik onze bruine dame op een oerhollands kleed ook wel erg komisch vind

We hebben het adres van south wel, maar ze wil liever geen kaartjes inderdaad, dat kan ik me ook nog herinneren. Wel jammer nu...

Hoop snel een foto te zien, zowel van Duftboy als van Southgirl.

En als we dan tóch babyfoto's gaan kijken... doe dan ook maar meteen foto's van mardmeisje en luusboy
Nou Chiek, ik ben ook rete-benieuwd naar een foto van Luusboy!

Het zit maar te schoppen in mijn buik, maar eruit komen ho maar!

Zal zo wel eens even foto's van het kamertje gaan maken, dan zet ik die wel alvast op de groep.
South ook hier nog even...gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld mooie baby!!!

Het is inderdaad vlot gegaan dan...of je hebt stiekem iets achterwege gelaten, dat kan ook natuurlijk

Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat we je snel weer spreken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven