Vriendinnen maken?

14-07-2009 12:10 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste Viva forum bezoekers,

De laatste tijd zit ik met best wel wat dingen in mijn maag, en wil graag jullie hulp vragen.

Ben een jonge vrouw van 22 en loop de laatste tijd heel erg tegen het feit aan dat ik weinig vriendinnen heb.

Vroeger op de middelbare school kon ik mijn draai niet vinden, en zodoende was ik er weinig te vinden, en verloor ik ook de vriendinnen die ik toen had. Ben in een soort van isolement terecht gekomen, en was een einzelganger..

Nu ben ik ouder, sta postitief en vrolijk in het leven en mis dus fijne vriendinnen om me heen. Meiden waar ik mee kan lachen, praten, huilen, winkelen, sporten, noem maar op.

Nu loop ik alleen tegen het volgende probleem aan: 'Hoe maak je nog vriendinnen als je 22 bent'? Veel vrouwen hebben al een clubje om zich heen, en 'vriendinnetjes maken' zoals op de lagere en middelbare school zit er niet echt meer in op deze leeftijd.

Heb me al ingeschreven bij een sportschool, en probeer veel groepslessen mee te doen, maar merk dat er veel vrouwen met een vriendin komen, en de vrouwen die alleen zijn, hebben neit echt zin in een praatje.

Ik loop dus redelijk vast, en zou erg graag tips van jullie willen horen..

Alvast ontzettend bedankt,

Groetjes
Wallace, super avatar trouwens, ben al eeuwen fan!
Haha Dana ikke ook!! Vond dat vroeger echt helemaal geweldig en nu stiekem ook nog steeds..
Cat23: erg vervelend trouwens voor je die hernia.
Ha, ik heb er zo'n 125 thuis, en ken ze allemaal nog bij naam..Stiekem moet ik altijd even bij de Intertoys kijken ook
Wat ideeën haha

www.vivachicas.hyves.nl

www.vivameiden.hyves.nl

www.vivameetinggirls.hyves.nl

www.neewijzijngeenSATCclubje.hyves.nl

@Cassieviva; haha die laatste is leuk!
neewijzijngeensatc-clubje.hyves.nl
hahah jaaaaa, we doen een ehhhh DeHeuvels (ipc The Hills Hyves ...)

Offeh Viva VS SATC.hyves.nl
quote:yukari007 schreef op 14 juli 2009 @ 13:50:

@cassie, ik neem aan dat het doel ook niet is om een vaste vriendinnenclub te vormen van zo'n meeting. Wel dat het leuk is om een keer nieuwe mensen te ontmoeten en van gedachten te wisselen.

Newstylista is bij deze de forummeeting coach van viva? Die ziet overal een mogelijke forummeeting in..

het is niet mijn bedoeling om jullie ergens toe te dwingen, dus als ik mij er te veel mee bemoei, gewoon zeggen.

het viel mij gewoon op dat jullie eigenlijk allemaal hetzelfde willen, dus vandaar het voorstel. idd niet om gelijk een vriendinnengroep te vormen, maar om gewoon een leuke middag te hebben.

* ik meld mij overigens niet aan *
quote:Kletsmajoor schreef op 14 juli 2009 @ 14:00:

Cat23: erg vervelend trouwens voor je die hernia. Tja, gewoon dikke vette pech..
Iedereen stemmen dan maar? haha

Dan ga ik hem vanmiddag aanmaken, en hier een berichtje droppen
link
Ik kies voor

neewijzijngeensatc-clubje.hyves.nl
Ik maak wel ff een hyves aan speciaal hiervoor aangezien ik mijn eigen hyves nog een beetje te privé vind :-). Mijn hele leven staat op hyves haha. Ok valt ook wel mee maar vind dat nog een beetje eng.

Welke hyves naam voor de meeting gaat t worden? :-)
quote:newstylista schreef op 14 juli 2009 @ 13:46:

[...]

ligt daar dan niet het probleem nostradame, dat je die diepgang moeilijk vind? Sex & the City is echt een illusie, ik geloof wel dat het kan, maar daar gaan jaren over heen. Niets is wat het lijkt, zo'n groepje lijkt aan de buitenkant misschien wel heel leuk, maar wie zegt dat ze ook diepgaande gesprekken hebben.

Ik herken het wel hoor, van iedereen trouwens, ik heb ook altijd zo'n groepje willen hebben, al die leuke tv series die ik op tv zag. en ik heb zo'n groepje gehad, maar het werkte jammer genoeg niet. ik hield mij te veel vast aan dat beeld van SATC.

ergens streef ik er niet meer naar, want ik zou al blij zijn met 1 goede vriendin waar ik diepgang mee kan hebben.

maar aan de andere kant lijkt mij zo'n groepje nog steeds wel leuk, en dan verschillende nationaliteiten. elkaars cultuur leren kennen etc, of het er ooit van gaat komen, geen idee.Je hebt gelijk, maar Sex and the City is maar bij wijze van spreken hoor. Echter, wel een goed voorbeeld van een jarenlange hechte vriendschap. Dat heb je inderdaad niet zomaar, daar gaat een lange tijd overheen. Het is ook niet per se iets wat ik nastreef en zeker niet iets waar ik me enorm aan vasthoud. Ik vind het leuk dat ik met een paar mensen in mijn buurt regelmatig iets leuks kan doen. Daarnaast heb ik nog zo'n groepje van mensen verspreid door het land. En ten slotte de vriendenclub van mijn vriend. Maar daarnaast zou ik net zoals jij zegt heel blij zijn met 1 iemand om een wat diepgaander contact te hebben. Of iemand met wie je way back gaat.
Hmm liever geen titel gelinkt aan viva als het even kan. Hou mijn schrijfambities op het forum toch liever voor mezelf ipv dat ik het kenbaar maak voor mijn hyves vriendjes en vriendinnetjes
quote:Cat23 schreef op 14 juli 2009 @ 14:03:

Ik kies voor

neewijzijngeensatc-clubje.hyves.nlik ook
Ja een hyves zou top zijn! Hyves is ook net wat gebruiksvriendelijker dan viva.nl met een hoop reacties
O, sorry, Dana... Nou, merk je meteen wat voor rotmens ik ben, want ik heb een Hyve aangemaakt.

Ik vond die van wezijngeensatcclubje erg leuk, maar dat was te veel tekens.
Maar je zou deze hele hyves zelfs onzichtbaar kunnen houden in je lijstje volgens mij...
ik heb de hyve zo gemaakt dat hij niet zichtbaar is voor anderen en ook niet te vinden met een zoekmachine
Haha leuk dat jullie mijn neewijzijngeensatclubje leuk vinden! :-D
Hoe heet de hyves wallace? Miss ook handig als je de beheerder moet vragen om lid te worden. Kan ook niet zomaar iedereen lid worden..
Ja Cassie, dat heb ik eigenlijk ook wel ja.....
maar dan is het toch veel logischer om die hele link niet hier te plaatsen? of is dat erg paranoide?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven