VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Nu heb ik een . als motto
En nu krijg ik de . niet weg
Nou wat een warm welkom, leuk! Ik weet zo niet op welke topics ik jullie wel eens tegen ben gekomen. Ik krabbel wel eens hier en daar wat, maar heb geen vast topic ofzo waar ik meeschrijf. Volgens mij heb ik dezelfde bakfiets als Mille (cabby), dus misschien daarover?

Geen tips voor een mobiel. Wel een paar boeken gelezen de laatste tijd. Onze oom van Grunberg, maar vond ik echt Grunberg, mooi, maar taai. En Alleen maar nette mensen van Robert Vuijsje. Leest lekker weg maar heb je zo uit, dus niet echt vakantiemateriaal. En ben nu bezig in Harlekino, van Tessa de Loo, weet nog niet wat ik ervan vind.

Morgen heb ik lekker een dagje vrij als de kinderen op het kinderdagverblijf zijn. Wil even naar Ikea en verder lekker relaxen, heerlijk! Middelste (moet eens leuke nicks voor ze bedenken...) wil niet slapen en zit boven op de gang liedjes te zingen. Eens kijken of ik hem in bed krijg, slapen is echt drama hier de laatste tijd .
Ja, raar, maar staat het niet vermeld in een of ander bug topic?

En weet je geen ander leuk motto dan?

Even for the record, Knorrie slaapt al ruim 10 minuten. Ik kon het wekkertje maar 2 keer zetten, ook saai.

Daarentegen denk ik dat Schorrie niet kan slapen door de Efteling. Ik hoor hem nog steeds spoken in ieder geval.
Alleen maar nette mensen wil ik ook nog steeds lezen. Die moet ik even op mijn bieb lijstje schrijven want de laatste tijd liep ik daar maar verdwaasd rond omdat ik het idee had alles al gelezen te hebben....

Aha, vrienden van ons hebben ook de cabby dus ik heb ook op dat topic gereageerd toentertijd. Misschien is dat het dan wel.
Ik schreef gisteren dat ik van litaratuur hou, maar naast dat ik het niet kan schrijven ( ) realiseer ik me nu dat ik helemaal niet van literatuur houd! Grunberg, Glaastra van Loon, de Loo... ik kom er gewoon niet doorheen. Veel teveel mist en woorden. Te vaag. Geef mij maar dus simpele litariaire thrillers of gewone thrillers á la Alex Kava, Tess Gerritsen, Esther Verhoef etc.

Het lijkt net of je het jammer vindt dat je de wekker maar 2 keer hoefde te zetten, Morrie

Hier ook spokende kinderen. BRS is ook nog steeds wakker maar die ligt in een ledikant dus is fijn geïsoleerd en kan geen kant op.
quote:Wind schreef op 14 juli 2009 @ 20:36:

Ik schreef gisteren dat ik van litaratuur hou, maar naast dat ik het niet kan schrijven ( ) realiseer ik me nu dat ik helemaal niet van literatuur houd! Grunberg, Glaastra van Loon, de Loo... ik kom er gewoon niet doorheen. Veel teveel mist en woorden. Te vaag. Geef mij maar dus simpele litariaire thrillers of gewone thrillers á la Alex Kava, Tess Gerritsen, Esther Verhoef etc.

Het lijkt net of je het jammer vindt dat je de wekker maar 2 keer hoefde te zetten, Morrie

Hier ook spokende kinderen. BRS is ook nog steeds wakker maar die ligt in een ledikant dus is fijn geïsoleerd en kan geen kant op.Glaastra van Loon??? Ik zal je krijgen, ik heb je bericht gequote dit keer!

Arnon Grunberg houd ik ook niet van persoonlijk.

Maar Tessa de Loo is toch niet zo zwaar? En De Passievrucht dan, vond je die ook niet goed?

Misschien kun je nog iets van Loes den Hollander lezen? Daar heb ik Vrijdag van gelezen, die vond ik goed, en nog een boek, ik weet nu even de titel niet meer.

Heb je al op het boekentopic gekeken op Entertainment? Daar haal ik nog best vaak goede ideeen vandaan.

Ik vind het ook bijna jammer dat ik het kookwekkertje niet meer hoef te zetten. Ik vond het wel fijn, het gaf een bepaald doel aan de avond. Nu zit ik maar wat suf te forummen .
Suf te forummen. Dit heet soosjelijzzzen met Wind!

Philippe Glaastra van Loon. Ken je die niet?

De Glastra van Loon die jij bedoelde daar heb ik Lisa's adem van gelezen en vond ik zó suf dat ik niet aan de Passievrucht durf te beginnen.

Zal eens op Entertainment kijken.
Nee, die ken ik niet nee, Philippe. Misschien een leuke naam voor een derde zoon?

Lisa's Adem ken ik geloof ik niet.

De Passievrucht is echt niet suf! Ik vond het een heel mooi boek. Maar dat is geen garantie .

Ik weet niet wat ik morgen aan moet. Wil eigenlijk gewoon in t-shirt en korte broek en verder niets. Wil ook niet slepen met spullen namelijk.
De passievrucht is echt heel goed door te komen, is het enige boek dat mijn man (klinkt ook al zo suf, ik moet nu echt eens iets van nicks gaan verzinnen) heeft gelezen in de negen jaar dat we bij elkaar zijn.

Nu slaapt de middelste en is de jongste weer wakker.
Hier slapen ze nu allebei niet meer. De oudste is nog steeds wakker en de jongste hoor ik af en toe een klein huiltje doen.

Mijn vriend, Harrie dus, heeft in de 17 jaar dat ik hem ken alleen de biografie van Lance Armstrong gelezen. Het was echt een genot om hem te zien lezen en ik hoopte dat hij het vaker zou gaan doen, maar nee.....
Hier zit jongste nu naast me op bed tv te kijken dus die slaapt ook nog niet!

Gewoon korte broek, shirt en slippers, Morrie. Het wordt 23 graden.

Ben aan het neuzen op het boekentopic.
Haha, nou gedeelde smart is halve smart. Heb de jongste maar een paracetamolletje gegeven. Er zijn net twee tandjes door maar volgens mij komen er nog meer aan want ze zit de hele tijd zo te grommen.

Lekker morgen naar de Efteling! Ben ik nog nooit met kinderen geweest, binnenkort ook maar eens doen. Heb net weeronline gecheckt en het wordt echt lekker morgen, ik zou ook voor de korte broek gaan. Ik ga morgenavond uit eten met een vriendin, kunnen we lekker buiten zitten.
Wind heb je trouwens Bal masqué al gelezen? Dat vind ik wel echt een aanrader, beetje In de schaduw van de wind stijl. Carlos Ruiz Zafon heeft trouwens ook een nieuwe.
Avond! Wat ben ik vroeg he? Zit op vent te wachten om te kunnen gaan hardlopen, hij had vanavond een etentje met het bedrijf waar hij gedetacheerd zit. Speaking of hardlopen, ik mag vanaf 30 juli bellen voor het maken van een nieuwe afspraak voor Deel A. Kan vanaf een half jaar na de vorige test. Ik wil 'm nog steeds doen, al was het maar voor de eer. Weet niet of het zo verstandig is om een vast contract te verruilen voor een fte opleiding met karig salaris, ook al zou ik het graag willen, maar dat is vers 2, de kans dat ik door die hele selectieprocedure kom is nog steeds niet groot natuurlijk, het is echt een superstrenge selectie.

Wat betreft boeken, ik hou van lezen alleen niet van Nederlandse literatuur. Ben er een beetje allergisch voor geworden na al die verplichte nummertjes op het Gym. Buitenlandse literatuur vind ik op de een of andere manier beter te pruimen, maar dat zal wel tuss'n de oor'n zitt'n. Vent hier leest de Intermediair en vakliteratuur, en ongeveer 1 roman per 2 jaar, en dat is dan naar boven afgerond.

Heb van de week een bikini gekocht via Figleaves.com. Al mijn badkleding is te groot geworden want zelfs mijn cupmaat is gekrompen, en in de reguliere winkels kan ik geen leuke vinden (ik ben niet van de bloemetjes, streepjes en/of sterretjes). Nu heb ik deze besteld, ik hoop dat de link het doet. En dat 'ie past natuurlijk. Heb een mailtje binnengekregen dat 'ie verstuurd is, ik ben benieuwd.
Dropje, doe is een keer een foto op de LP!! Ben zo benieuwd naar je!

Ga snel weer naar beneden, zit Herrie in het Hotel te kijken, over een stel dat op Zanzibar is gaan wonen.
Ik heb nog helemaal geen foto's van mezelf met mijn 'nieuwe maat'! A.s. vrijdag laat ik promotiefoto's maken in een studio, buikdansfoto's (ahum), als ik die op cdrom heb plaats ik wel wat op de LP, oke? En anders vakantiefoto's, we gaan over 2,5 week weg!
En hoe was het in de efteling Morrie? Volgens mij had je precies goed weer, niet te heet en niet te koud?

Leuk Drop, promotiefoto's, ben benieuwd hoe ze worden! Zijn ze om je webshop te promoten of ga je zelf dansen?

Wat betreft de nieuwe aanwas: gewoon lekker schrijven

Vandaag weer een lekker dagje met Apie. Net naar de markt gefietst, Apie op haar eigen fiets. Was gezellig. Veel groenten gekocht. Vanavond makkelijk vega receptje maken: geraspte courgette met geraspte kaas met ei. Lekker op brood.

Morgen 1 dagje werken en dan een heel weekend met Aap alleen! Kinderen gaan logeren Joehoe!
Klinkt lekker Nath, ga ik ook eens doen.

Welkom mee schrijvers, blijf hangen en kijk hoe het bevalt.

Ben sloom, net wakker na middagdutje . Vannacht om 01.00 AM thuis van werk etentje en alweer om 6.00 gewekt door apen die dachten dat het al 7.00 was... Heb mijn vrije dag met morgen geruild, dus klooi nu maar wat aan. Morgen werken en dan vrijdagochtend nog en dan heerlijk naar Limburg. Schijnt mooi weer te worden. Heerlijk.
Ik heb een lekker dagje achter de rug. Administratie weggewerkt, belastingaangifte gedaan , allemaal mandjes en laatjes opgeruimd, gewassen, gevouwen, gestreken. Tis weer netjes. En morgen komt de hulp en dan is het ook weer schoon.

Morrie wat een superlekker weer hadden jullie, ideaal voor de Efteling!

Lien ga je op vakantie naar Limburg? Volgens weeronline wordt het dit weekend namelijk niet zo mooi, wij hebben ons weekendje scheveningen ervoor afgezegd...
lilalore wijzigde dit bericht op 15-07-2009 18:23
Reden: verkeerde smiley
% gewijzigd
Hier een gelukkige maar wel enorm gare Morrie . Zo, wat was het leuk zeg, en supermooi weer, en gezellig, en alle kindjes (uiteindelijk ging Harrie niet mee want moest werken, dus is de vriendin met dochtertje meegeweest die ook met ons mee op vakantie waren) waren zoet tot op het eind. We hebben de hele dag vol gemaakt, terwijl ik had verwacht dat we om 15 uur wel richting huis zouden gaan ivm vervelend wordende kids, maar nee hoor, het ging allemaal gesmeerd.

Schorrie komt bij in bad, ik ga eens even een broodje eten. Kom later nog wel even, moet toch nog even op de pc iets schrijven wat met de sluier van de LP te maken heeft.
Ik vind die bikini wel gaaf van jou Dropje trouwens, hoe kwam je daarbij, bij die site? Ik vind het ook altijd zo lastig, bikini's. Heb er nu een van Puma die erg fijn is maar die heb ik 2 jaar terug al gekocht en aangezien ik heel vaak van waterglijbanen af ga met mijn zoon, houden bikini's het nooit superlang uit bij mij .
Waterglijbanen zijn idd. tamelijk funest

Klinkt heel leuk Morrie, je dagje Efteling. En het weer zat inderdaad mee!

Wij gaan nu morgen maar naar de Linnaeushof. Kat is nog steeds bij de dierenarts overigens, hij knapte flink op van het toegediende vocht, maar ze hebben nog geen idee wat er was. En aangezien hij behoorlijk op sterven na dood was blijkbaar willen ze dat toch wel weten (en wij ook, en graag voor we op vakantie gaan..).

Hier net als Lilalore een hoop in huis gedaan vandaag. Kinderen waren naar kdv en bso en wij hebben vast de halve keuken leeggehaald en verplaatst. De aannemer beging nl. al als wij nog in Spanje zijn, dus alles moet voor we weg gaan leeg zijn. En geen idee wat we dan aantreffen als we terugkomen!

Nathje, gaan jullie nog wat bijzonders doen in je kinderloze weekend?
Wij ook een kindloos weekend, want we gaan naar Antwerpen. Oh, which reminds me... morgen even boekje kopen, want nog steeds geen idee wat we daar gaan doen!

Herkenbaar dat je eerst de boel helemaal op gaat ruimen etc. de dag voordat de hulp komt! Ze moet natuurlijk niet dneken dat het hier een zooitje is

Efteling klinkt goed!

Bikini Drop = mooi!

Nu weer verder CM kijken...

Laterzzzz
Mille, is die kat al oud??

Veel plezier morgen, het wordt morgen zo mogelijk nog mooier weer dan vandaag dus dat komt ook bij jullie wel goed. Zwembroeken mee!

Dropje, wat leuk, promotiefoto's voor buikdansen. Daar ben ik zeer benieuwd naar. Dus die zien we dan tzt wel op de LP .

Jouw dagje met Apie klinkt ook leuk Nathje. Zo leuk ook dat je met Apie naast je op de fiets naar de markt gaat. Dat had je toch een paar jaar geleden ook niet kunnen denken . Fietst ze wel netjes naast je? Schorrie heeft er een handje van dan weer hard en dan weer zacht te gaan. En dan gaat hij weer staan, en dan weer zitten. En soms gaat hij ineens remmen, terwijl er iemand achter ons fietst. Ik houd mijn hart vast meestal met dat kereltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven