VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Hahaha, grappig dit. Wat een leuke nick, Irsa. Bij ons op school zit een meisje dat Irsa heet en toen ik dat hoorde dacht ik: Zo had ik mijn kind ook wel willen noemen. Om me daarna te realiseren dat ik alleen maar zoons heb .

Maar de eerste vraag is altijd:

Vertel eens iets over jezelf. Je bent vast in mei 2006 moeder geworden, dat kan ik wel raden. Maar verder?

Wind, ik denk dat het te maken heeft met het 3e kind. Maar wat nou als er een 4e komt? En hoe ga je KW en GW nou noemen als jij geen Wind meer bent? Nee hoor, houd het maar lekker bij Wind .
Ja, inderdaad... één (KW), twee (BRS) en drie (?).

Een vierde. Tja, daar begon GW (die zou ik gewoon "man" noemen) van het weekend over. Dat 4 ook wel erg leuk zou zijn Laat ik eerst deze maar even gaan baren, vind je niet?

Ik moet eigenlijk werken... heb het al zo druk.

Assistent is overgekomen vanuit het hoofdkantoor om vandaag de bevestigingsbrieven te maken. Ondertussen doet zij de brieven, heb ik commentaar, zet ik rode strepen en forum ik tussendoor
Goed,wat info;

Ik ben Irsa.Ik word morgen 34 jaar.Ben getrouwd.Heb twee kinderen,een meisje van bijna 5 en een jongen van 3.Irsa is een samenvoeging van de eerste twee letters van mijn kinderen.

Werk in de zorg,begin in okt met een opleiding voor EVV-er(eerste verantwoordelijke verzorgende).

Vrijdag is de laatste schooldag en begint voor ons de vakantie!

Ik heb nog geen flauw benul wat VRLK betekent.Hoever moet ik teruglezen?
Hej nieuwe aanwinst weet waar je aan begonnen bent, wij zijn erg nieuwsgierig en vragen het hemd van je lijf als je niet oppast.

En ik stem ook voor Wind. Ik denk dat het te laat is om nog te wisselen, Wind. In het echte leven kun je ook niet opeens wisselen van naam hoewel dat soms wel leuk zo zijn.

Ik zie jullie wel 4 kinderen krijgen hoor! Maar eerst inderdaad lekker dit baby'tje

Ennuh, 15% is toch ook leuk?

Ik ben vandaag dus wel vrij en nu al lekker dagje gehad met Apie. Geen bios want supermooiweer, maar wel dierentuin en haar geluncht bij Kitsch en Kunst in R'dam. Leuk dat ze nu op een leeftijd is dat zij dat ook echt leuk vindt.
Morgen jarig dus!

Teruglezen is niet te doen, want volgens mij gaat dit topic al jaren terug. hint betreffende VRLK: voeg wat klinkers toe.

Lees je al wat langer mee?
Goh Irsa, we zijn bijna even oud (en er zijn er hier nog meer met dit goede bouwjaar) en onze oudsten zijn ook bijna even oud denk ik, de mijne wordt ook bijna 5. Leuk.

Als je terugleest vindt je de betekenis van onze naam niet, wij bestaan al heeeel lang, ik denk al 4,5 jaar? Al is VRLK als topic naam denk ik een jaar oud? Ik houd de spanning er nog even in .

Goh Nathje, wat klinkt jouw dagje met dochter leuk!

Is Aap nou vandaag begonnen aan nieuwe baan, of is dat iets wat ik helemaal verkeerd begrepen heb\wat verkeerd komt opborrelen bij mij? 13e van de maand is wel een beetje een rare datum.

Ik ben aan het werk, heel hard........
Ik ook... zie je me ploeteren?
Ik ben geen trouwe meelezer,wordt een probleem natuurlijk,als jullie al 4,5 jaar met elkaar schrijven.Is er behoefte aan een nieuweling?

Wel grappig dat de leeftijden overeenkomen.

En nieuwsgierig is een goede deugd,toch?Uit nieuwsgierigheid schreef ik ook vanmiddag.Dus.

Het werk is zo te lezen al klaar.Tot hoe laat moeten jullie?
Hee, grappig, een mogelijke nieuwe (eerst kijken of je leuk bent hoor )!

Irsa, aan de vakantie van je kinderen te lezen woon je in de regio Noord?

Wind, je bent en blijft Wind hoor. Ik moet al zo opletten dat ik geen echte namen en nicks verwissel, zeker als ik jullie pas gezien heb. En dan nog een andere nick.. Too much voor mij

Nu eerst eten..
Als je leuk bent maakt het niets uit dat we al 4,5 jaar schrijven

Vraag me alleen af of het voor jou te overzien is. Joh, probeer het gewoon en we zien wel waar het schip strandt. Het is net daten, alleen date je nu met 10 vrouwen

Kinderen zitten in bad met GW en ik wacht op een meneer die via Marktplaats onze oude lens (van de EOS 400) komt kopen.

Gisteren al gevraagd, maar iemand nog goede boekentips?

Vrolijk, wij hebben wel dezelfde smaak (op fantasy na dan). Kom eens even uit je keuken en geef Tante Wind eens een goede tip!

Als we toch tips gaan geven. Wij gaan aanstaand weekend naar Antwerpen. Nog geen idee wat we daar gaan doen. Ik wil niet naar die vogeltjesmarkt. Iemand culturele tips?
Gewoon lekker door het centrum wandelen, shoppen en op een terrasje hangen? Maar da's niet echt een culturele tip he

Lekker trouwens dat je zoveel verkocht had, ben je tenminste niet voor niets vroeg opgestaan!

Irsa, wat ik me afvroeg: waarom wil je eigenlijk meeschrijven? Ik open ook wel eens topics uit nieuwsgierigheid, maar dan meteen mee willen schrijven is wel wat anders, zeker als je zegt geen meelezer te zijn. Ik bedoel; dan weet je dus eigenlijk niet goed of je uberhaupt denkt dat dit topic iets voor jou is, daar moet je toch wel iets voor gelezen hebben lijkt me.

Niet vervelend bedoeld hoor, een leuke nieuwe is wat mij betreft altijd welkom, maar ik was gewoon benieuwd waar je je 'open sollicitatie' dan op baseerde

Nathje, leuk, zo'n uitje met je oudste!
Zo, allemaal lekker vrolijk , het is ook weer echt lekker weer.

Hier bijna vakantie. Nog 1.5 dag op kantoor, 1 dagje vrij en 1 dagje strategie dag. Lekker overzichtelijk. Heerlijk.

Moet nu koffie zetten, Linoleum heeft de hele dag de kinderen gehad, dus vrees dat ik geen excuus heb .
Ga je dit weekend weg, Lien? En waarheen?

Mille, shoppen is leuk, maar dan moet je wel wat uit te geven hebben. Anders vind ik er echt geen ruk aan. Dus tja...
Volgens mij was de open sollicitatie een reactie op mijn posting dat ik dacht dat we gezellig een nieuw iemand erbij hadden, terwijl het Wind was met een nieuwe nick. Zo begreep ik het in ieder geval.

Ik ben met de 5 minuten laten huilen techniek bezig. Knorrie krijst al een uur nu, en ik heb de kookwekker inmiddels al 4 keer gezet. Ik weet niet of het gaat werken..... Zeker niet met een Schorrie die express geluid gaat zitten maken.

Boekentips? Ik had een boek mee op vakantie over het opvoeden van jongens. Ik had hem uit de bieb. Ik heb hem niet uitgelezen maar dat lag meer aan tijdgebrek dan aan dat het niet interessant was.

Waarom jongens geen meisjes zijn, of zoiets

Verder heb ik van Vrolijk Renate Dorrestein geleend, Is er hoop. Goed boek! Vrolijk, heb je nog andere gegadigden voor het boek? Het ligt hier maar...

O, Knorrie slaapt. Het heeft dus een uur geduurd, de 5 minutentruc heb ik denk ik 25 minuten toegepast. Misschien werkt het wel. Misschien was hij wel uitgeput, hij krijste nogal....

Kennen jullie het spel Bob de Bouwer? Heb ik net met Schorrie bij de fysio gedaan. Is leuk geloof ik, zit te denken om het voor zijn verjaardag te vragen.

Brengt mij op de volgende vraag: Wanneer doen jullie een spelletje met de kinderen? Ik koop altijd vol goede moed een spel, maar als de fysio mij dan vraagt wanneer ik voor het laatst memory met hem heb gedaan moet ik bekennen dat dat echt maaaaanden geleden is.
Misschien is er een park in Antwerpen? Dan kun je daar picknicken! Het wordt namelijk mooi weer volgens mij.
Ja, dan is shoppen inderdaad minder Wind. Maar Antwerpen is ook gewoon leuk om te zien hoor

Net twee keer Cluedo gedaan met Maxi en Millenium en twee keer gewonnen, tot grote irritatie van Maxi. En we deden het nog wel voor haar

Lien, lekker hoor, bijna vrij!
Morrie, dat begreep ik wel, dat het een reactie op jouw bericht was, maar als ik bij pak 'm beet een 'wie gaat er ook voor een wondertje in 2011'-topic lees dat ze best nieuwe mensen erbij willen ga ik toch echt niet reageren

Dus los van jouw vraag, was ik benieuwd naar waar Irsa op baseerde dat het leuk zou zijn om met ons mee te schrijven
Dat lijkt me logisch, wij zijn gewoon heel erg leuk, dat is voor mij 'nicht im frage' .

Goh, ik heb zowaar nog geld op mijn rekening, ben helemaal verbaasd. Kan ik tenminste nog patat ofzo kopen in de Efteling. Wind, ga je nou ook nog?
Ja, maar ik wil wel even horen waarom we ook alweer zo leuk zijn

Oh, ging je morgen naar de Efteling? Leuk! Wij gaan morgen naar die bij jou in de buurt met dat konijn. Mini kon er bijna niet van slapen!
Nee, overmorgen Mille . Ik bedacht me ineens dat ik niet op mijn rekening keek voor de Efteling maar omdat ik nodig naar de kapper moet en dat morgen misschien maar even doe uit het werk.

Maar leuk Mille, dat je daar heengaat. Moet ik eigenlijk ook nog heen. En wil ook nog naar Naturalis. We krijgen het nog druk en de kinderen worden wel erg verwend. Wij gingen vroeger 1 keer per 3 jaar naar een pretparkachtig iets.

Wij zitten met een dilemma in de familie. Zal er niet teveel over uitwei\ijden maar mijn broertje belde net ook weer. Gaat over een zus van mijn moeder die alleen is, best veel drinkt, best veel rookt en een slechte gezondheid heeft. Zou je daar nou iets van moeten/kunnen zeggen? Ik denk serieus dat ze binnen een paar jaar dood is.

Wij als in neefjes en nichtjes hebben een hekel aan haar, maar ik zie dat mijn moeder er erg veel verdriet van heeft en dat is toch wel pijnlijk.

Misschien kunnen we beter proberen mijn moeder te helpen cq te laten inzien dat het tantes eigen keuzes zijn in plaats van die tante zit ik me te bedenken nu ik dit opschrijf.

En eigenlijk is dit meer LP materiaal ook.
Oh, maar Naturalis is geen pretpark, da's cultureel verantwoord (Maar wel heel leuk!).

Morrie, lastig en naar om te zien dat je moeder er verdrietig van wordt, ook al heb je zelf niet veel met die tante. Idd. denk ik dat je weinig meer kunt doen dan er voor je moeder zijn..
Ja, museum mag altijd en vaak ....

Je hebt gelijk Mille. Maar mag je zomaar iemand zichzelf in de vernieling laten helpen en daarbij toekijken? Dat voelt niet goed, ook al geef je niet (meer) om diegene omdat ze al jaren mega-irritant is en misbruik maakt van je eigen moeder.

Mijn broertje vindt dus van niet, die vindt dat we bij elkaar moeten komen en een plan moeten trekken.

Maar Mille, jij had dus Cluedo gedaan. Hoe vaak doe je dat dan?

En met Mini, hoe vaak doe je met haar spelletjes, en op welke momenten?
Nou, ik bedoelde dat het rottige is dat je eigenlijk niets kúnt doen. Je kan iemand alleen maar helpen met dit soort dingen als diegene ook geholpen wíl worden en zelf het probleem inziet

Cluedo nu toevallig vanavond even, spelletjes met Maxi denk ik 1-2 keer per maand, met Mini ook zoiets? Dingen als memory, plu van de pettefletspel,ganzenbord e.d. En wanneer, als ze er zin in hebben of ik er zelf aan denk. En ik denk er zelf eerder aan als het prutweer is, in de herfst of winter, dan nu.
Ja, dat is waar. Je moet wel geholpen willen worden en inzien dat er een probleem is. En ik denk niet dat dat het geval is. Die indruk krijg ik niet in ieder geval.

Ja, dat het zomer is werkt niet mee inderdaad. Misschien is dat het dan. Ik heb een paar maanden terug ganzenbord gekocht. Toen aantal keer gespeeld maar nu staat het weer werkloos in de kast. Ik vind spelletjes ook leuk, maar het komt er gewoon vaak niet van.
Wij doen spelletjes met de jongens (memory, mini loco, kwartet) als ze er om vragen of als het regent en we thuis zijn. Zoals gisteren.

Erg gezellig en zo 1985

De broer van mijn moeder is alleen, is werkloos en heeft een alcoholprobleem. Ze vindt het verschrikkelijk en helpt hem waar nodig, maar wil zich er ook niet teveel tegen aan bemoeien. Dus eet hij 3 keer per week bij mijn ouders, koopt ze degelijke kleding voor hem (als er weer een sigarettengaatje op zit) etc. Ik vond het ook erg om aan te zien en heb mijn moeder toen geadviseerd om oom eens een afspraak te laten maken met zijn huisarts. Dus advies gegeven, maar wel via mijn moeder. Ik zou nooit zelf mijn oom benaderen, ook al zou de relatie dat wel toelaten.

Vervelende situatie. Misschien heb je hier wat aan.

Ik wil graag (literaire) thrillers lezen of literatuur.

En ik las een mooi boek op bol.com. Over een frans joods meisje in WOII die haar broertje in een kast verstopt voordat ze gedeporteerd wordt. Maar dat lijkt me dan weer zo'n jankboek voor een vakantie. Helemaal nu... al die emosiessss.

Nee, we gaan woensdag niet naar de Efteling.

GW moet gewoon 'werken'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven