Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
U sneaky girl! wanneer was jouw date dan?

Ik vind t niet erg om t druk te hebben hoor, dan ben ik op mn best zeg maar. Maar nu is mijn baassie weg en werk ik voornamelijk voor anderen en dat levert frustraties op. Gewoon half uur zoeken naar een dossier bijv die gewoon in de kast hoort te hangen, niets geagendeerd etc. gewoon niet mijn manier van werken. Niet dat ik perfect ben hoor, maar ik heb de drukste praktijk te runnen en heb het gewoon op orde.
Dan ben je blij dat jij geen schoonmoeder hebt Miran :-)

Snap t wel hoor Pop, je wilt toch iemand die het beste in jezelf naar boven haalt...alhoewel dat na 1 date moeilijk te zeggen is. Maar de klik was er dus niet, iig niet wederzijds. Blijf dus maar lekker sloeren :-0
quote:Xenia66 schreef op 14 juli 2009 @ 21:30:

maar ik heb de drukste praktijk te runnen en heb het gewoon op orde.en daarom run jij de drukste praktijk en zij niet
@Pop: Jammer van je date..maar als het niet goed voelt..

Leuk dat je een weekje naar Frankrijk gaat! Vertrek je al snel??

Ik wilde The Young Victoria gaan kijken (film), maar kan mijn hoofd er niet helemaal bijhouden..ander keertje maar!
halloooo!

Hoe gaat met iedereen? Ik denk heel de tijd dat maandag is vandaag....komt omdat ik gister vrij was.. Echt zo vervelend

Lieve WM...gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte!

Ik heb nog niet echt bijgelezen. Mijn date is vrijdag! Wie heeft er nog meer een date? Het is echt zomer he....de dates vliegen je om de oren hier
Hier geen date hoor....
Oh vrijdag....geen terrasjesweer dan geloof ik. Wat was t plan ook al weer (staat mij iets bij van een zuipgelag)
Nee het weer wordt slechter Terwijl ik zaterdag naar Amersfoort ga voor een fotowandeling..
Hier ook geen date hoor, zit nog keurig in de sekte (als enige geloof ik)
Hey dames, jullie gaan veeeel te snel! Ben net een beetje soort van klaar met werken, het is nog steeds veel, nog tot na het weekend, maar goed, het levert ook weer veel op.

Xen, miss thangetje gaat nu niet meer op deze reis. Wij gaan in de herfst samen naar Jordanie. Ik laat Indi daar eerst het voorwerk doen

Pop, jammer van je date, maar soms is een beetje sloeren ook wel lekker, toch?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Fotowandeling? Klinkt leuk, Indi.

Ik heb trouwens zaterdag dat single feestje van MP in Bloemendaal, dus het moet wel een beetje mooi weer worden, hoor, wil daar natuurlijk in mijn mooiste strandoutfitje een goeie single aan de haak slaan!
quote:Xenia66 schreef op 14 juli 2009 @ 22:15:

Hier ook geen date hoor, zit nog keurig in de sekte (als enige geloof ik) En R.dan??? De enige die echt nog in de sekte zit...ben ik
We gaan uiteten en dan de kroeg in.

Ja balen dat weer slechter wordt....had graag op een terras willen chillen.
Oh ja MissT...jij gaat naar dat feestje! Ik ben erg benieuwd
@Miss T.: http://worldwidephotowalk.com/amersfoort-ut-nl/

het is in meerdere steden over de hele wereld

Pff...ik heb het zooooo warm

@Erykah: Ik vind het zo spannend..die date van je!
Kroeg klinkt ook goed, E!
Ik heb net even gekeken naar vacatures..gaat weer kriebelen geloof ik (vooral nu). als ik dit jaar geen opslag krijg (met name omdat mijn werkzaamheden van uitgebreid gaan worden, moet ook opleiding daarvoor volgen) ga ik eind van dit jaar op zoek naar iets anders. Dat is mijn belofte aan mijzelf!
Ik heb net even gekeken naar vacatures..gaat weer kriebelen geloof ik (vooral nu). als ik dit jaar geen opslag krijg (met name omdat mijn werkzaamheden van uitgebreid gaan worden, moet ook opleiding daarvoor volgen) ga ik eind van dit jaar op zoek naar iets anders. Dat is mijn belofte aan mijzelf!
Leuk, Indi, die fotowandeling!

Ik heb ook in Amersfoort gewoond, maar vond het er niet bijzonder aangenaam (om maar eens een understatement te gebruiken)
en is nu ook contractueel vastgelegd hiero..dus remind me please!
Xen, goed voornemen. En idd, nu moet je wel! (2x zelfs )
@Miss T.:Hahaha..ik ben er nooit geweest..volgens mij kun je er wel mooie plaatjes schieten..

@Xen: Goed dat je die belofte maakt!
check

genotuleerd !
Indi ...wat leuk die photowalk!! En jaaa ik vind mijn date ook spannend hahaha. Ik ga er wel relaxed in hoor (althans probeer i).....lijkt me gewoon sowieso erg gezellig met hem.

MissT...ga je gezellig met een vriendin erheen?

Xen...ja je date toch een soort van met R?
Xen zit in ontkenningsfase.......duurt wel lang die fase.........

Haaai Erykah !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven