Te lang uitslapen
maandag 13 juli 2009 om 17:01
Ik heb nu 2 weken vakantie om thuis een beetje te klussen en inkopen te doen enzo. Alleen heb ik de grootste moeite om s'morgens mijn bed uit te komen Mijn bedje ligt dan nog lekker warm en ontspannen waarna ik halverwege de middag pas daglicht zie terwijl ik zoveel plannen heb. Vroeger naar bed gaan werkt niet want mijn biologische klok is van slag. Hebben jullie dit soms ook of is dit herkenbaar? Tips wat ik er aan kan doen?
maandag 13 juli 2009 om 19:49
quote:Jive schreef op 13 juli 2009 @ 18:03:
... Zullen we morgenochtend afspreken om 10 uur hier te melden om de plannen voor de dag door te spreken? Of had je morgen al eerder een afsrpaak?
Dat ga ik met gemak halen dacht ik zo: tussen 8:00 en 12:30 uur heb ik een monteur voor mijn deur, en dan wil ik niet nog in mijn badjas staan
... Zullen we morgenochtend afspreken om 10 uur hier te melden om de plannen voor de dag door te spreken? Of had je morgen al eerder een afsrpaak?
Dat ga ik met gemak halen dacht ik zo: tussen 8:00 en 12:30 uur heb ik een monteur voor mijn deur, en dan wil ik niet nog in mijn badjas staan
maandag 13 juli 2009 om 23:24
dinsdag 14 juli 2009 om 08:06
.quote:Hunk schreef op 14 juli 2009 @ 07:59:
Goedemorgen, ik ben wakker en aangekleed
Kijk! En dat voor de klok van 8 uur
En wat ga je nu doen?
Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?
Goedemorgen, ik ben wakker en aangekleed
En wat ga je nu doen?
Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?
dinsdag 14 juli 2009 om 08:08
Mijn biologische klok is ook f@&^ed up, maar een gat in de dag slapen staat momenteel alleen nog maar op m'n wensenlijstje (al jaren.... ). Ik word al heel blij als ik 1 minuut over 10 wakke word, want dan heb ik al 'tot laat' geslapen (ook al ben ik er om 5 uur in gegaan ). Ik ben nogal actief - zodra ik daglicht zie, dan moet ik eruit - bewegen, dingen doen, al is het As The World Turns kijken
Vandaag heb ik vanmorgen om half 7 een wasje uitgehaald, droger gevul,nieuw wasje gevuld, matrassen naar buiten, ander wasje opvouwen, opruimen enne... nou dat was 't wel eigenlijk (tot nu toe). Straks maar 's strijken ofzo Zoals je leest: ook hier dus vakantie
Vandaag heb ik vanmorgen om half 7 een wasje uitgehaald, droger gevul,nieuw wasje gevuld, matrassen naar buiten, ander wasje opvouwen, opruimen enne... nou dat was 't wel eigenlijk (tot nu toe). Straks maar 's strijken ofzo Zoals je leest: ook hier dus vakantie
dinsdag 14 juli 2009 om 08:15
quote:Lizzl schreef op 14 juli 2009 @ 08:06:
.
[...]
En wat ga je nu doen?
Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?Wachten op een monteur die mijn wasmachine komt maken
.
[...]
En wat ga je nu doen?
Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?Wachten op een monteur die mijn wasmachine komt maken