Mijn kat heeft zichzelf overtroffen.....

15-07-2009 10:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat vangt alles en wat hij vangt sleept hij mee naar huis als ware het zijn prooi. De verzameling varieert van hele dweilen (compleet met stok!!), tot halve bomen en gejatte was van waslijnen van de buren, je kunt het zo gek niet verzinnen.

Maar wat hij gisteravond meegenomen heeft spant toch echt de kroon!

Mijn vriend en ik zaten nietsvermoedend onze vakantie uit te stippelen toen meneer met veel kabaal, bombarie en 200km per uur naar binnen kwam gevlogen. Hij speerde naar de gang met in zijn bekje een soort van lange zwarte stok met rode veren eraan.

"Heyy wat een grappig ding, het lijkt wel een mini-ragebol, wat schattig!" lachete ik.

Mijn vriend rolde over de grond van het lachen, terwijl ik gegeneerd die vrolijke verenstok van mijn kat afhandig maakte en over de schutting aan de buren vroeg of ze iets kwijt waren, waarbij ik het ding over de schutting heen liet zien.

Het was niet van hun maar ze hadden wel mijn kat met een noodgang uit een slaapkamerraam verderop zien komen en over de daken zien rennen met dat ding in zn bek.

Ondertussen stikte mijn vriend zowat van het lachen en ik vroeg aan hem wat er toch zo grappig was.

"lieverd zie je niet wat dat is??" hikte hij tussen het lachen door.

Ik pakte de verenstok nog eens goed vast, keek ernaar, aaide de veren en zei dat ik werkelijk geen idee had.

Hij zette de computer aan en googelde: "sexspeeltjes met veren......."

En jawel: exact dezelfde verenstokken verschenen op mijn beeldscherm!

Mijn kat heeft dus gewoon uit een slaapkamer van 1 van mijn buren hun sexspeeltje gejat!!

Het ding ligt dus ook gewoon nog bij mij thuis, zal ik in de straat gaan vragen wie er iets kwijt is??
Geweldig!

Ook die van dat kattenluik om zijn buik

De kat van mijn moeder heeft wel eens poppenkleertjes van de pop van het buurmeisje naar huis gesleept. Wel raar als je kat aankomt met zo'n miniatuurjasje in haar bek.

De mijne slepen alleen insecten en vogels naar binnen, muizen heb ik tot nu toe nog buiten de deur kunnen houden, dus die liggen op het terras.

Als er bij ons een auto met een openstaand raam op de oprit staat, dan kun je er wel donder op zeggen dat er een kat in springt. Onze poezen lopen ook bij de buren naar binnen als de deur open staat, vinden ze godzijdank niet erg.
Too funny!
Known to cause insanity in laboratory mice
Whahahahahhahah!

Is het zoiets?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Wat een toffe kat!
quote:tangerine schreef op 15 juli 2009 @ 11:21:

Whahahahahhahah!

Is het zoiets?

[afbeelding]geeft weer een heel nieuwe betekenis als een veer in je reet steken
Ik zou met een stalen gezicht aanbellen en vragen of zij een plumeau missen? Laat nog even weten hoe ze keken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Vl43inder schreef op 15 juli 2009 @ 11:19:

De mijne slepen alleen insecten en vogels naar binnen, muizen heb ik tot nu toe nog buiten de deur kunnen houden, dus die liggen op het terras.

Kijk, dat is tenminste kattengedrag! Die van mij vangt alleen maar voorwerpen. Muizen en vogels zijn hem vreemd (stadskat..)

Hij probeert weleens een vogel te vangen maar doet dat zo overdreven idioot dat je die vogel hoort zuchten: "Joh doe es rustig"
Tangerine: ja zoiets! Alleen de stok was iets dunner en langer en de veren waren felrood met wat glitter-achtige sliertjes ertussen!
AAAH! Wat vet!!!!! Jouw kat is echt super tof! :'D

Hahahahahahahahaha!!!

quote:Fame schreef op 15 juli 2009 @ 11:26:

Ik zou met een stalen gezicht aanbellen en vragen of zij een plumeau missen? Laat nog even weten hoe ze keken?JA! Dat moet je doen!!
Koffie tegen het scherm....

quote:Yamuna schreef op 15 juli 2009 @ 11:25:

[...]

geeft weer een heel nieuwe betekenis als een veer in je reet steken Oh wat erg, ik zie nu pas wat voor plaatje er op de verpakking staat .
quote:Fame schreef op 15 juli 2009 @ 11:26:

Ik zou met een stalen gezicht aanbellen en vragen of zij een plumeau missen? Laat nog even weten hoe ze keken?Whahaha! ja dat is een goeie, pffffroest!
Hahaha te grappig!

Ben benieuwd wat ze zeggen als je vanavond bij ze aan de deur staat!
Ik vind met een stalen gezicht aanbellen en het ding een 'miniplumeau' blijven noemen een heel goed plan!! Ben heeeel benieuwd naar de reactie .
Het was er zoeen als op het plaatje van Mylenevalerie!!! oef gelukkig niet zo'n buttplug-verending, ieuw!
Ik zeg: posters ophangen door de hele buurt met daar op een foto van het ding en de tekst: gevonden en waar ze hem weer kunnen ophalen
ooh wat een super-kat!
quote:Miss Moneypenny schreef op 15 juli 2009 @ 11:32:

Ik zeg: posters ophangen door de hele buurt met daar op een foto van het ding en de tekst: gevonden en waar ze hem weer kunnen ophalen

Bedankt voor de slappe lach!

Ge-wel-dig wat een kat!

Die met dat kattenluik is ook prachtig trouwens.
haha wat een kat haha lig helemaal in een deuk hahah
haha ja nu ik er zo over nadenk is het inderdaad wel een heel bijzonder beest ja!;-)

Hij apporteert ook lollystokjes, rietjes en takjes die hij overal vandaan vist en voor mijn voeten gooit. Ik moet ze dan weggooien, hij erachteraan en gooit dat ding weer voor mijn voeten, en weer, en weer....

Ben er weleens uren mee bezig geweest.:-)
Ik vind het helemaal niet grappig.
Ow en wat hij ook doet: bovenin de dakgoot aan de straatkant gaan zitten en keihard miauwen naar voorbijgangers.

Er heeft weleens een goepje mensen voor mijn huis gestaan, helemaal bezorgd omdat ze bang waren dat dat "zielige schattige poesje" niet meer naar beneden durfde....

Hebben jullie katten ook van die idiote dingen??
@Hanzie, ben jij soms je speeltje kwijt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven