VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Kinderloos weekendje, nee nog geen idee wat we gaan doen. Juist niets plannen lijkt me al heerlijk. En het lijkt me leuk om ergens te gaan ontbijten aan het strand ofzo maar als het niet uitkomt dan niet...

100% antwerpen is leuk en betaalbaar boekje Wind. Geen tips want heb vorige keer zwaar geshopt met moeder, dat wil zeggen mijn moeder heeft zwaar geshopt en ik liep erbij

Wat een schrik van de kat Mille. Gelukkig is hij nu weer boven Jan maar het blijft gissen naar de oorzaak.

Ik wil ook zo'n dagje als jij Lilalore. Wij hebben de kinderen van kamers gewisseld en nu is onze administratie echt een bende. Ik heb al heel ijverig witte mappen bij IKEA gekocht en labels gemaakt dus het begin is er

Misschien maar eens een educatief middagje met Apie ervan maken Die houdt wel van helpen.

En ik wil ook zo'n dagje als jij Morrie! Klinkt echt super! Zo'n dag vliegt ook echt om he?

Inderdaad had ik me niet kunnen voorstellen dat ik nu al samen met Apie naar het dorpscentrum kon rijden. Het fietsen gaat al wel aardig. Maar als er iets onverwacht gebeurt, bijvoorbeeld haar zonnebril zakt opeens scheef dan stopt ze meteen ongeacht of dat het juiste moment is. Lekkere zweetrug kan je daar van krijgen he?

Leuke bikini Drop! Zal je mooi staan! Jouw kids zijn ook al zo lekker groot. Leuk om ze eens in het echt te zien.

Aap vertelt me nu net dat hij vanmiddag bijna met auto en al in de sloot lag. Hij is 'gered' door iemand met een tractor. Hij ging opzij op een smal weggetje voor een vrachtwagen en toen ging zijn auto helemaal schuin door de drassige berm. Jeetje!
Vandaag van 7.00 -16.30 gewerkt en dat hakt er toch als je weer een jaartje ouder geworden bent.

Hier fietst meisje zoals het moet.Naast mij,recht en luistert als ik haar roep.Ze kent echter wel wat kunstjes,zoals met een hand zwaaien en inderdaad staan en het liefst als we richting een kruising rijden,maar voor de rest prima.En erg lekker dat ik nu nog maar 1 op mijn fiets hoef mee te nemen.

Is de Efteling leuk voor 3-4 jarige,Morrie? Is erg lang geleden dat ik zelf ben geweest,kan me dat niet meer heugen.

Morgen nog een dag werken en dan vakantie.Mille,woon niet in het noorden,daar hebben ze volgens mij al twee weken vakantie.Wat namen betreft zat je wel goed.
Leuk dat het zo'n succes was Morrie, klinkt heerlijk je dag. Ik wil binnenkort ook eens gaan, hopen dat het nog in de vakantie lukt, anders moeten we in het weekend. Oudste gaat vanaf september naar school, zal wel wennen worden dat we dan niks meer doordeweek kunnen plannen..

Wat een heerlijke dag was het gisteren, huis dus helemaal opgeruimd en daardoor mijn hoofd ook weer, en 's avonds lekker uit eten geweest met een vriendin. Tot 23 uur buiten gezeten, echt genieten. Alleen wel beetje jammer dat de poets heeft afgebeld.

Fietsen doet de oudste hier nog niet. Hij heeft zo'n loopfiets waar hij heel handig mee is, en wel een fiets zonder zijwieltjes gekregen voor zijn verjaardag maar hebben er nog niet mee geoefend. Dit weekend maar eens doen.

Mille hoe gaat het nu met de kat? Zielig hoor, en onhandig ook zo vlak voor de vakantie. Waar zou ie naartoe gaan tijdens jullie vakantie?
Schorrie heeft heel vaak 'kriebel' aan zijn neus als hij fietst. Dan roept hij ineens heel hard: 'STOPPEN!!! Ik heb kriebel aan mijn neus!' En ondertussen remt hij keihard. Dan frummelt hij wat aan zijn neus, en kunnen we weer verder.....

Ik heb het zitje voorop er nu op zitten en ga binnenkort proberen te fietsen met Schorrie en Knorrie samen. Maar ik vind het nog net iets te eng om dat echt op de weg te doen dus ik kies een route met alleen fietspad. En misschien moet ik eerst nog even wennen met Knorrie alleen erop, ik verbaasde me erover dat de ruimte tussen zadel en zitje zo krap is, kan me niet herinneren dat dat met Schorrie ook zo was.

Irsa, de Efteling is geweldig door 3 of 4 jarigen! Mijn zoon is bijna 5 en we zijn voor het eerst met hem gegaan toen hij bijna 3 was. Toen was het al heel erg leuk. Gisteren waren we met mijn neefje en het dochtertje van een vriendin, die nu allebei bijna 3 zijn en die kinderen hebben zich kostelijk vermaakt. Het sprookjesbos is heel leuk voor ze, en verder heb je oude auto's om in te rijden, kookpotten die ronddraaien, Carnival (met dat muziekje...), carrousels....

Irsa, was je jarig gisteren?

Ik wil ook weer een werkster. We beginnen het nu te missen. Het is hier een rommel, er ligt een berg strijk, en echt schoon is het ook niet. Maar Harrie en ik hebben allebei geen zin om er iets aan te doen. Ik ga denk ik een advertentie op Marktplaats zetten net als Wind gedaan heeft.
Ik zeg "DOEN", Morrie! Ook al is GW nu werkloos de werkster hebben we nog niet op kunnen zeggen. Ze komt nu wel 1 keer in de twee weken, maar ben het nog meer gaan waarderen.

Toen ik de advertentie plaatste op Markplaats werd ik echt bedolven onder de reacties. Misschien handiger om na de vakantie en plaatsen ivm de vakanties? Misschien mis je net de superpoets.

Efteling klinkt echt leuk. Ik wil nu ook met ons gezin

Ik denk dat we na de vakantie gaan. Misschien wil Schorrie wel mee?

KW fietste sinds hij twee weken voor zijn verjaardag een grotere fiets heeft gekregen een stuk stabieler. Scheelt echt een boel trappen voor die knul. Hij gaat ook ineens een stuk harder

Hier alleen problemen als er een inhaler komt en ik dat dan zeg tegen hem "KW uitkijken en aan de kant, er is een meneer die je in gaat halen" en prompt gooit hij zijn stuur naar links en kijkt hij over zijn schouder waardoor de fietser bijna op zijn plaat gaat. Maar voor de rest gaat het prima

Vanmiddag paspoorten laten vernieuwen. Kregen gisteren een brief dat ze over twee weken verlopen en dat vernieuwen een week duurt. En laten we nou over een week weg gaan! Ik was meteen pissig op de gemeente dat ze lekker op tijd zo'n brief sturen, maar bedacht me later dat het wel netjes is dat ze een brief sturen ter herinnering.

Ik ga volgende week donderdag ook vrij nemen en dan ben ik dus al dinsdag (voorlopig) voor het laatst! Nog maar 3 dagen werken.

Nu even naar Prenatal voor een zwangerschapslegging.

Sexyyyyy....
Enorm sexy .

Hier uitdaging met twee koters fietsen en ook nog 1 in zitje. Dochter gaat op zich prima, maar trapt niet echt door en Kiloknaller kwekt er lustig op los en scheurt er het liefst vandoor. Kan nooit alletwee naast me hebben natuurlijk, dus zet Kiloknaller vaak toch nog op 1-aanhang-wiel.

En werkster, oeoeoe, zodra de financien dat weer gaan toelaten ga ik weer op zoek. Kan eigenlijk niet wachten, maar nog even niet verstandig. Ga liever met vakantie. Speaking of: ik ga tassen pakken. Dagdagdagdag!
Veel plezier weer Lien!

Ik heb vanmiddag een advertentie op MP gezet. Al 1 reactie die erg buitenlands aandoet. Harrie vindt dat geen probleem. Ik zou wel graag eens een Nederlandse werkster willen. Nou ja, we zien wel, ik zag ook nog een briefje bij de supermarkt hangen.

Ik kan niet wachten, het is echt niet meer te bolwerken hier, vooral omdat we geen zin meer hebben om het zelf te doen. Het ging wel even goed, maar nu ineens zijn we het zat.

Knorrie is vandaag weer gemeten en gewogen en is inmiddels boven de 10 kilo. Nog een maandje, dan is hij alweer een jaar, mijn kleine kereltje.

Hier krijg je al een half jaar van tevoren een brief als je paspoort verloopt.
Hmmpff. Vandaag na de Linnaeushof (leukleukleuk, kinderen hebben genoten!) de kat opgehaald. Ruim 177 euro lichter (kloinkkk..) en niemand weet wat er nou was.

En wat doet dat mormel als dank voor het redden van de dood? Eerst de assistente die 'm ging halen zo bang maken dat ze mij kwam halen om 'm in z'n mand te mikken. En daarna thuis uit dankbaarheid als een razende een boom in stieren, een jonge tortelduif te grazen nemen en die in de tuin van de buren uit elkaar gaan zitten plukken. Zodat ik dus kon gaan aanbellen om te vragen of ik even een tortelduif van mijn kat af mocht pakken zodat niet hun hele tuin onder de veren.. Nou, je kunt je er vast wel wat bij voorstellen. Als ik van te voren had geweten dat het of een kat, of 177 euro en een tortelduif was geweest..

Lien, heel veel plezier! Ik ga duimen voor mooi weer voor jullie!

Mini fietst nog steeds niet los. Maxi was er ook heel laat mee. Allebei mijn motoriek en oog-handcoordinatie

Lilalore, je oudste wordt 4, dus 3 kinderen in minder dan 4 jaar? Dapper!

Irsa, goed qua soort namen of helemaal goed? Ik had je qua schrijfstijl niet ingeschat op Sayenna en Irone ofzo
Klinkt alsof die kat van jou nog genoeg levenslust heeft Mille .
Wie had er überhaupt een paar jaar geleden gedacht dat we weer aan de legging zouden gaan?

De Efteling klinkt inderdaad super.Misschien toch een optie voor in de vakantie.Maar goed,we hebben ook nog een jaarabonnement op Ouwehands en kregen daar gratis kaartjes bij voor julianatoren,dus we komen de vakantie wel door.

Klink ik erg verwend als ik zeg dat mijn moeder hier strijkt als ze hier om de week dinsdags oppast?

Ik heb er zo'n pesthekel aan.Niet dat de rest van het huishouden mijn hobby is.Ik heb af en toe net zo'n dag als Lilalore,maar niet zo vaak.

Mille,de kat is in ieder geval weer beter,zo kan je het ook bekijken.Je zat helemaal goed qua namen.
Ik had een positielegging van Esprit vorig jaar, die waren fijn, en hij leverde op Marktplaats ook nog een leuk bedrag op na afloop!

Irsa, Winds moeder doet dat ook, jullie zijn allebei enorm verwend!

Ik heb net een zak perssinaasappelen en een stuk chocola met noten en rozijnen gehaald. De sinaasappelen waren ter compensatie van het stuk chocola .
Die gaat niet dood. Hij is herboren

Maar wat een geld... 177 euro!

Lien, heel veel plezier. Ga je morgen weg?

Ik heb nu ook een autochtone hulp. Is toch wel fijner communiceren dan de vorige (Afghaanse). Ik schreef een keer of ze de ramen wilde doen als ze tijd had. Kom ik thuis staat haar man mijn ramen te zemen. Ze ging het niet redden dus had ze haar man gebeld. Wel geëmancipeerd die vent

Mijn eten is niet goed gevallen en heb onwijze buikpijn.

Vandaag en gisteren heerlijke dagen gehad. Ik geniet momenteel echt van mijn gezin. Echt echt, bedoel ik dan. Gisteren waren de jongens heel de dag zoet met elkaar, water en wat speelgoed. En vandaag (na de paspoorten) idem. Ze aten als afsluiter ook allebei erg goed (bami) dus helemaal blij. Ik kijk echt uit naar de vakantie. Ze spelen zo lief samen dat ik denk dat we een relaxte vakantie krijgen.
Haha, nou dapper is niet helemaal het woord dat ik zou kiezen . We hebben er drie in drie jaar en zeven maanden gekregen. Tussen een en twee (dim en sum) zat anderhalf jaar, en tussen twee en drie (poppetje) twee jaar. Poppetje was (nog) niet gepland, die hadden we zo ongeveer nu willen krijgen . Maar zo is het ook wel prima, het is druk maar dat zal wel steeds minder worden als ze groter worden (toch?!).

Moest echt vreselijk lachen om je eigenwijze kat mille, wij hadden vroeger zo'n hond. Deed heel erg raar, alsof ze half verlamd was, dierenarts stuurde haar door naar het dierenziekenhuis in Utrecht. 800 gulden en één nacht later mochten we haar weer ophalen en kwam ze ons vrolijk kwispelend tegemoet. Niks aan de hand en niemand die wist wat het nou geweest was.

Pff ik heb geen zin in morgen. Moet paspoorten ophalen en parkeervergunning omzetten en wilde om 9 uur bij gemeentehuis op de stoep staan. Maar het gaat stortregenen volgens weeronline. Dan kan ik niet met de fiets en moet ik met drie kinderen met de auto, heel eind verderop parkeren, kinderwagen mee, iedereen in en uitpakken, blegh. En als ik later ga sta ik natuurlijk uren te wachten met drie jengelende kinderen. Nou ja, ik heb nog even, misschien maar maandag.

Irsa, om 7 uur 's ochtends beginnen :-O! Respect hoor, zou mij niet lukken.
Oh, welk woord zou jij als ervaringsdeskundige dan kiezen LLL?

Ik vind het nog steeds dapper, ik vond twee kleintjes al heftig genoeg. 't Is dat Maxi al 9 was toen Mini geboren werd, anders was het misschien wel bij twee gebleven.

Irsa, grappig dat ik het goed had, het was het eerste wat in me opkwam

Wind, dat mag ik hopen, dat hij voor dat geld herboren is. Misschien moeten we 'm maar omdopen in 177euro

Aan de ene kant was ik wel blij dat de dierenarts ook niks kon ontdekken en er dus niet iets ergs was of dat ik heel stom over het hoofd had gezien dat hij ziek was. Maar aan de andere kant: straks zijn we 4 weken in Spanje en krijgen ze alleen elke dag even water en eten. Als er dan wat is duurt het misschien wel te lang voor iemand het door heeft. Nou ja, misschien was het wel een eenmalig iets (en zo niet, dan kom ik wel bij je schoonmaken Morrie, want dan mag ik er wel een baan bijnemen).
Ik dacht "Irma" en vond "Sam" en "Irma" al niet zo'n goede combinatie. Echt niet op Iris gekomen.

Ga even boeken bestellen op Bol. Ik ben er uit!

Vrolijk, ken jij de schrijfster Karen Rose al?
Ja maar Mille jij bent half buitenlands en ik wil een Nederlandse hulp
Tsssk. Ik ga je aangeven bij het Meldpunt Discriminatie

En trauwes, mun nederlans is best goet hor.

Ik ken sellufs pluumoo schrijfe.
Ik heb niet eens een 'pluumoo', dus
Nou, dan ken je het zo ie zo op je buik schrijfe, want eg nie da'k ga schoonmaake bij iemant zonder pluumoo!

En als me kat dan doodgaat is het jou schult
Ik wilde net al schrijven dat Morrie geen allochtonen wil, maar vond hem op het randje. Schrijft Morrie het zelf. Durfal

Zo, boeken besteld!

4 boeken voor 67 euro. Had nog voor 60 euro bonnen (vergoeding voor online TNS NIPO onderzoeken) dus voor 7 euro ga ik lekker in mijn vakantie lezen! Extra genieten
quote:Mille schreef op 16 juli 2009 @ 21:31:

Nou, dan ken je het zo ie zo op je buik schrijfe, want eg nie da'k ga schoonmaake bij iemant zonder pluumoo!

En als me kat dan doodgaat is het jou schult

Ik vond hem ook op het randje Wind, maar schatte in dat Mille hem wel kon hebben. Die maakt zelf geregeld dezelfde soort grappen .

O ja, ik was bezig op de site van de bieb te kijken of ze de boeken van mijn lijstje hebben...
Oh ja, daar heb ik ook nog 40 euro van! En nog 40 euro boekenbonnen van m;n verjaardag, dus ik kan ook nog even los voor de vakantie. Leuk!
Moest ook lachen om de "me kat" van Mille

Welke boeken staan op jouw lijstje?
Welke boeken heb je besteld Wind?

Ik heb ook een nederlandse poets, hoewel ze wel zo praat als mille schrijft . En als mijn moeder in Nederland is (woont in buitenland) strijkt ze ook, vindt ze gezellig. Maar goed, dat is dus niet zo vaak.
Mijn kinderen slapen nog steeds niet. Alle drie niet. Grrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven