Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
@MP: Goh..dat is dan natuurlijk wel een beetje een teleurstelling voor 'm..ik denk dat je je op deze manier goed opstelt richting hem...

En je hebt bijna VAKANTIE!!!!!

@Erykah: Weet niet of je hier nog komt, maar heeeel veeeeeel plezier vanavond!!

Enne..ik heb de groentetuin op het balkon weer uitgebreid.. Ze hadden ook nog peperplanten
Stelt voor om binnenkort met zn allen bij Indi te gaan eten , zal ik mijn aardbeitjes mee nemen
Jullie komen maar Gezellig!
Hey Mozza, welkom terug. Hoe was je vakantie? Update zit er niet in volgens mij, haha.

Indi, peperplanten ook nog? Hier alleen komkommer.

MP, goed zo, laat je maar niet manipuleren, hoor, door maandagman!

Erykah, veel plezier vanavond, ik hoop dat ie z'n zwarte blouse aanheeft! Morgen wel verslag, he???
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@MissT.: Wat een slechte AH! Hier hadden ze tomaten, peper, komkommer, paprika en druiven!

Ik zei tegen het meisje achter de kassa dat ik mijn verzameling bijna compleet heb
Hi,

Mozza welkom terug.....lekkere vakantie gehad?

Ok een samenvatting:

Indi : heeft nog geen goeiemoggel tegen Stationsman gezegd. Ze heeft gisteravond wel geoefend op een 24jarige waarvan ze een lief handkusje kreeg. 5 Augustus gaat ze lekker op vakantie en wie weet wat voor leuke single-guys daar tussen zitten?

MissT: heeft paar keer gedate en er is wederzijdse klik. Ik weet niet of haar ene SV daarvoor aan de kant wordt gezet, daar had ze laatst wel hele leuke avond mee. Maar misschien slaat ze morgen leuke aan de haak want ze gaat naar Singlesparty in Bloemendaal....dankzij MP want die had kaartjes daarvoor gewonnen maar kon zelf niet.

MP....heeft een "oude" vlam beetje terug in haar leven maar ze doen het rustig aan. Toen ze beiden nog getrouwd waren vonden ze elkaar wel heel erg leuk, hij is inmiddels ook gescheiden. Vindt MP heeel erg leuk maar loopt beetje te hard van stapel voor haar....heb ik dat goed MPje?

Xen: gaat het lekker mee....volgens mij gaat ze dit weekend met R. weg? Maar dat weet ik niet zeker. Kan nu heerlijk lang douchen want is van haar oude geiser af. R. klust verdacht veel bij en met Xen...maar ze ontkent nog steeds dat ze een "relaasie"' hebben.

Miran: zij en GL hebben even geen contact. Hij heeft nog teveel shit aan zijn hoofd, maw (h)ex-gedoe ! Miran had aangegeven dat ze graag meer initiatief zag van zijn kant en dat vond hij even moeilijk. Ik denk dat het wel goedkomt tussen die twee.....heeft even tijd nodig. In de tussentijd probee ik aan haar aan mijn ontzettende leuke (vers-vrijgezelle) broer te koppelen.

Zespri: is onze eigen Vleertje! Ze heeft andere naam en avatar maar blijft gewoon onze Vleer. Heeft pas een date gehad met een mr. Aap en dat klikte wel leuk. Ik weet niet of ze al een vervolgdate hebben afgesproken.

WM: heeft een moeilijke tijd vanwege overlijden van haar omaatje. Morgen gaat ze een mooie reis maken met een vriendin. Het is goed dat je gaat WM....lekker genieten en alles op een rij zetten.

Appel: is nog steeds ons clowntje en in een pestbui (maar dan letterlijk) dus berg je maar voor dr.

Pop: heeft deze week een date gehad maar klikte niet. Met TM heeft ze gezoend, ze had hem leuk smsje gestuurd maar niets op gehoord. Had jij nou nog een date staan Poppie?

Ingel: is nog steeds in love met Mr. Pianoman. Ze is nu lekker op vakantie met een vriendinnetje maar wel met mr. Piano in haar hoofd en hartje.

Olive...ligt nu lekker te bakken in Turkije in haar flitsende nieuwe bikini.

En zelf heb ik vanavond een afspraakje. Iemand die ik ken via het werk en ik heel erg toevallig tegenkwam op een festival waar ik was met Appel, WM en Olive.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
Erykah!!!
Hulde aan Erykah
You go, E! (en natuurlijk ook met je date vanavond!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Erykah..ben je al weg??

Veel plezieeeeeeeeeeer!!
Nee ik ben nog niet weg Indi...ga zo lekker douchen en me mooi maken :-)
Erykah zenks!!!!

Lukken de koppelpogingen al?

Enne... jij dus een date vanavond? Of meer 'gewoon gezellig'?

Als ik lees over zwarte blousen die aan moeten krijg ik wel vermoeden dat het een leuke meneer is?

@MP goh, dat maandagman nu ineens al zo hard van stapel wil zeg... goed dat je het op jouw tempo doet. Toch hoop ik stiekem dat het wel wat wordt hoor

@Indi, 24 jarige kushandjes zijn lief :-) En ik ben jaloers op je plantjes. Mijn tuin ligt nog steeds overhoop, is een grote zandbak (ook best leuk hoor, privéstrandje), stenen moeten nog komen, en alle plantjes staan op elkaar gestapeld te verpieteren... heb echt zin om alles straks weer echt in te richten.

Mijn vakantie was heerlijk. Van alles gezien, stadjes, bos, keienstranden, rotsen, veel lekker eten, zowel gekampeerd als hotelletjes gedaan en erg gezellig gehad met PD. Geen ruzie gehad behalve even klein dipje dat kwam doordat PD echt niet zo van het kamperen is als ik. Ondanks dat verschil hadden we wel mooie middenweg met afwisseling tussen zijn en mijn voorkeuren en dingen die we allebei leuk vonden. Dus was erg fijn. Wel te kort...

Vandaag meteen bedolven onder het werk... bah...
@Erykah: Badder ze en maak je maar heeel mooi!

@Mozz: Je vakantie klinkt goed!! Jammer dat het weer voorbij is he..en dan moet je altijd zo wennen als je weer thuis bent!

Enne ga je binnenkort aan de slag met je tuin? Ik heb alleen een balkon, maar de plantjes doen het daar ook goed! Te koop bij AH overigens..en ik heb geen aandelen
Binnenkort inderdaad aan de slag met tuin. Moet de stenen bestellen en dan helpen mijn pa&ma met leggen.

En daarna alle plantjes weer leuk doen. Wellicht dus ook even naar de AH De AH bieslook doet het trouwens wel uitstekend, ondanks dat ik de boel dus een beetje verwaarloosd heb sinds alles opgebroken is groeit dat erg weelderig in de plantenbak
Volgens mij is bieslook onverwoestbaar...

Ik hoop zooooo dat het morgen droog is..moet al heel vroeg met de trein en dan maar foto's maken
Op mijn hyves staat mijn speech.....

Ik ben nu net thuis, ga nog een beschrijving van de dag geven hoor, maar moet nu eerst dingen doen voor mijn vakantie!

Bedankt weer voor de knuffels en medeleven!

Jullie zijn toppers!
Oja, veel plezier morgen Indi!

Voor mij lukte het helaas niet om mee te gaan... volgend jaar in de herkansing! Wel je plaatjes showen he!

WM wat een mooi verhaal, moest even een traantje wegpinken.

Heeel veel plezier op je vakantie. Je hebt het verdiend.
WM .. ook ik moest een traantje wegpinken , mooi afscheid !

MrAap is onderweg naar mij jummie...

En heb heel veel kleren gekocht in de opruiming heul fijn !

Zelfs een ge(i)le broek
@WM: Mooie speech hoor! Hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen..

@Mozz: Jammer dat je niet mee kan..foto's zet ik morgen weer op mijn site

Ik ben naar de film Tararoad aan het kijken..men..heb al wat traantjes gelaten..
Veul plezier met je Apie Zesp. Gaat nog steeds goed dus?

Zielige film dus Indi? Ik ken 'm niet...

Ben zelf al de hele avond aan het bedenken wat ik deze avond zal gaan doen. Heel stom. Dan denk ik: oja, ik ga dit doen, of zal ik toch eerst dat, of nee, ik loop eerst even naar boven om iets anders te pakken, of zal ik toch eerst nog even dat opzoeken etc... en uiteindelijk doe ik al de hele avond eigenlijk niks. Had ik beter gewoon meteen met een boek op de bank kunnen gaan zitten. Misschien dat ik dat nu dan ook maar eens ga doen.
Hihi.Mozz...je bent een beetje rusteloos!

De film was niet echt heel zielig, maar een beetje herkenbaar..vrouwen die door hun man worden verlaten enzo...
Shit, ja, rusteloos inderdaad. En dat alweer zo kort na mijn vakantie.

Hm, maar goed dat ik die film niet keek, ik zou ook meteen in tranen zitten...

*Gaat nu dan toch echt boek pakken en relax-thee zetten*
Neem gewoon een lekker roseetje, Mozz!

Blegh.. ik heb weer een emo-avondje..moet steeds janken..hoe het nou komt???
Ik ga lekker slapen..morgen moet ik vroeg in de trein zitten... Fijne avond allemaal!

@WM: Als ik je niet meer spreek...geniet van je reis! Als je terug bent ben ik weg, maar we spreken elkaar weer bij de meeting!
WM fijne reis!!!!!! (ga zo je speech lezen)

Indi moet jij de trein niet op ma, di, woe of donderdag nemen

Wel leuk die kushandmeneer

Moz leuke reis gehad zonder kibbelen is belangrijk!!

Nog beetje snotteren en hoesten maar voor de rest terug ok Gister terasje gedaan met vriendinnetjes vanavond dvdtje gekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven