Alkmaar en nabij omgeving

14-06-2009 18:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een spontane open meid van 29 uit Alkmaar en die van 2009 een top zomer willen maken!

ik hou van dagjes strand (Bloemendaal aan zee),lekker eten,festivals en terras hangen.

Op z'n tijd tot de vroege uurtjes de kroeg in of naar leuke clubs/discotheken.

Ben single, geen kinderen en heb mezelf nog een jaartje uitstel gegeven om "volwassen" te worden en daaraan te beginnen. ;)

Vind gekkigheid uithalen en spontane acties nog te leuk.

Zou leuk zijn als er meiden uit Alkmaar of nabije omgeving reageren maar als je verder woont is het ook goed.

Groetjes,

Apple lover.
Hoi Apple lover

Heel even dacht ik 'die vind mij vast te jong' maar niet geschoten altijd mis! ik ben 24 maar voor mijn leeftijd eigenlijk al veel dingen vastgelegd. nu dat tot me doordringt heb ik besloten ook maar weer eens iets minder volwassen te doen! En Alkmaar is dan zo'n leuke stad waar zoveel te doen is! en dan hebben we natuurlijk nog onze vriend het strand om de hoek...!!

ik heet trouwens Laura, woon samen met mijn vriend. hij is vaak van huis dus heb regelmatig het huis alleen!

Ik houd van films, muziek, theater en concerten en ontspannen wijntjes drinken. natuurlijk beperkt het zich daar niet bij maar daar moeten we het dan maar over hebben, lekker in het zonnetje op een terras

Groetjes Laura
hoi,

Ja klinkt allemaal erg herkenbaar, ik ben 27 en ben lekker aan het leven, ook vrijgezel en neem het er lekker van.

Misschien kunnen we inderdaad samen leuke dingen doen...

je kunt altijd mailen

gootje22@hotmail.com

Groetjes

Margo
Miawallis:

Ik vind je niet te jong hoor

Heb je net als vriend neergezet in mijn profiel in de hoop je zo een privebericht te kunnen sturen maar zag het zo gauw nergens staan.

Ik ga dat later even uitzoeken.

@Margo,

Ik heb je net gemaild.

Zijn er nog meer meiden die wat willen afspreken?
Hoi,

Ik zie net dat het berichtje van juni is, maar misschien toch achter de schermen heel erg actief! (Who knows)

Ben zelf ook 24 en houd ontzettend van gezellige dingen doen, terrasje pakken, naar het strand gaan, theater bezoeken etc.

Lijkt mij leuk om een keer wat leuks te gaan doen!

Groetjes Jeanine.
Hey apple lover

Ik heb zo'n 2 weken hier ook een oproepje geplaatst om nieuwe meiden te leren kennen. Misschien is m'n reactie een beetje laat maar lijkt mij hartstikke leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Kom zelf ook uit alkmaar en je oproep sprak me zeker aan. Ik hoop wat van je te horen als je meer van me wilt weten!

Groetjes,

oeefo
Hallo,

Het is nog actief

heb dit onderwerp niet in de gaten gehouden vandaar dat het even duurde.

Ik heb jullie beide een vrienden-uitnodiging verstuurd zodat we verder kunnen mailen

Groetjes
Hoi meiden,

Kan ik me ook nog toevoegen???!!!

Klinkt allemaal erg leuk en gezellig,ik ben 32 jaar en single.

Hoor graag van jullie,

Groetjes....
Haai,

ik ben 29, woon al een tijdje in Alkmaar en ben toe aan het leren kennen van nieuwe leuke & gezellige mensen.

En hier klinkt het best gezellig, toch ... ??

Groetjes, Maartje
Is dit nog actief????Of is het nog steeds een beetje vakantietijd????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven