Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:shining schreef op 19 juli 2009 @ 19:06:

Is toch hartstikke leuk Duffy! Lan Leo weer even praten met haar eigen soort.

Doe niet zo vaak dat soort acties kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat ze zoiets helemaal niet prettig vind!
quote:duffie_1 schreef op 19 juli 2009 @ 18:59:

[...]

Niet echt een heel fantastisch voorstel hoor

Maar ik woon volgens mij niet heel erg ver uit de buurt ( half uurtje met de auto ) en dacht misschien vindt je het gezellig om langs te komen met je dochter en dan gezellig even kletsen en lekker broodje eten en drankje drinken. Lekker fruitsalade maken met je dochter of weet ik veel. Maarja dacht is misschien een beetje te brutaal want je kent mij natuurlijk niet en ik ben ook niet zo bekent op het forum. Ik kom oorspronkelijk ook uit het westen en woon hier nu een kleine 4 jaar. En kan me goed voorstellen dat je zoiets niet zomaar doet, dus had het maar weer weg gehaald

Wat verschrikkelijk lief van je Duffie!

Ik heb geen rijbewijs (nog) en ik kan dus niet echt weg, dat is ook een deel van het probleem. Maar ik vind het ontzettend lief aangeboden van je!
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 19:04:

Leo ik heb hier drie toegangskaarten voor Blijdorp. Mag je zo hebben. Laat op Hyves maar even weten of je ze wil, en wat en hoe. Is toch weer drie keer 18 euries

Mooi van buiten én van binnen ben je, wat is dat toch een supercombi....

Zó lief ook weer......
quote:shining schreef op 19 juli 2009 @ 19:06:

Is toch hartstikke leuk Duffy! Lan Leo weer even praten met haar eigen soort. Whoehahahahahaa!!!
Misschien bemoei ik me nou wel weer ergens mee wat niet mag, maar als Leo dus eh, zoals die berg en mohammed enzo is, misschien kan Duffie dan jouw kant op komen?
Leo..................geloof het of niet,maar er zijn zelfs mensen die je gewoon willen ophalen ,voor een dagje uit

Of moet je alles zelluf doen
quote:shining schreef op 19 juli 2009 @ 17:51:

De kibbelkoele, Leo, is niet zo heel ver bij jou vandaan. Trek je dochter oude kleren aan, neem een emmertje en schep mee, boekjes, een koelbox met 'picknickvoer', pakjes drinken en eenbal en ze vermaakt zich de hele dag.

Ook al is het niet zulk heel mooi weer, jullie zijn er tenminste uit. Ga af en toe even pootje baden met haar. Hiermee vermaakten wij ons vroeger het allerliefst. En de kibbelkoele is een mooie plas.Ja helemaal eens! Bij de kibbelkoele is het hartstikke leuk, gingen wij vroeger ook altijd naar toe.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Wat hebben jullie toch allemaal fantastische ideeën, creatief zijn jullie, ik hou dit topic er de komende weken even bij, qua activiteiten.

Lin, ja kinderboerderij is voorbij gekomen, die heb ik niet in de buurt maar wel veel buren met dieren, er is veel te aaien hier in de omgeving gelukkig.

Pip, ik ben heel blij dat je dit voor me gedaan hebt. Ik wilde niet eens zeggen dat ik een dip had maar toen ik bíjna begon te snauwen op niks af dacht ik dat het toch maar beter was om even te laten weten dat ik niet lekker in het spreekwoordelijke vel zat.

jij bedankt voor je lieve actie!
Graag gedaan Leo
Wat ik opeens bedenk, jouw kind is natuurlijk een echt stadskind.

Is het een idee om eens aan een paar boeren in de omgeving te vragen of die kleine eens een uurtje mag komen kijken? Kippen voeren, konijnen voeren, verse melk leren drinken, kijken bij de lammetjes, dat idee.

Ik weet dat ik dat prachtig vond

Misschien krijgt ze wel de kans om lammetjes of kalfjes geboren te zien worden.

En een 'moestuintje'? Desnoods in potten en op makkelijke hoogte voor jou? Met minitomaatjes, aardbeitjes, minikomkommers.
Nu je toch lief bezig bent Pip, had jij mijn mail nou eigenlijk ooit gehad?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 19:31:

Wat ik opeens bedenk, jouw kind is natuurlijk een echt stadskind.

Is het een idee om eens aan een paar boeren in de omgeving te vragen of die kleine eens een uurtje mag komen kijken? Kippen voeren, konijnen voeren, verse melk leren drinken, kijken bij de lammetjes, dat idee.

Ik weet dat ik dat prachtig vond

Misschien krijgt ze wel de kans om lammetjes of kalfjes geboren te zien worden.

En een 'moestuintje'? Desnoods in potten en op makkelijke hoogte voor jou? Met minitomaatjes, aardbeitjes, minikomkommers.Eind juli?
Ja duhuh, volgend jaar.
quote:jasmine schreef op 19 juli 2009 @ 19:22:

[...]

Ja helemaal eens! Bij de kibbelkoele is het hartstikke leuk, gingen wij vroeger ook altijd naar toe.Vind ik ook. Wij gingen ook vaak naar de kibbelkoele, is echt heel leuk daar!
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 19:31:

Nu je toch lief bezig bent Pip, had jij mijn mail nou eigenlijk ooit gehad? Ojee, mail? Op hyves? Daar kom ik bijna nooit
Yep Kijken kreng.
Hey eleonora, ik weet niet of je een zandbak bij huis hebt, maar als het mooi weer is vermaakte ik met vroeger prima met een tuinslang en kraan zachtjes aan, riviertjes maken en tunnels, steentjes erbij, dam bouwen enzovoort. Dan kan je er fijn bij zitten in een tuinstoel in de zon en af en toe een waterijsje uitdelen! Ben je zo een middag zoet, maar ik weet niet of dit meisje van modder houdt.

Sterkte met je pijn
Uh, hoe weet ik dat jij het bent? Ik gok op een nick met een L, klopt dat? In januari gepost?
Eleonora,

misschien ken je me niet eens, maar ik wil je toch ook even een hart onder de riem steken in deze dip.

De laatste maanden heb ik ervaren hoe vervelend het is om beperkt te worden door je lijf, vooral in het dingen ondernemen met je kind. Zó frustrerend, ongezellig, gevoel van tekort-schieten, etc.

En dan is mijn lijfelijk ongemak maar tijdelijk en voor een goed doel (nog zo'n leuk kind!), dus niet vergelijkbaar met een chronisch iets zoals jij blijkbaar hebt.

Balen voor je. Af en toe eraan toe geven en in een dip zakken mag best. En de volgende dag weer positief beginnen, als dat lukt. Sterkte!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 19:38:

Uh, hoe weet ik dat jij het bent? Ik gok op een nick met een L, klopt dat? In januari gepost?12 mei. Zoek de blonde krul. Het was een gokje maar weet eigenlijk bijna zeker dat jij t bent.
Zie een leo-in-een-dip-topic voorbij komen.

Heb niet gelezen hoe of wat maar gooi ff snel een en een (f) om de hoek.

Zo te zien komen er al veel goede tips en praktische hulp voorbij dus ik ga me weer bezig houden met waar ik goed in ben!

(Onzin uitkramen dus)
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 19:39:

[...]

12 mei. Zoek de blonde krul. Het was een gokje maar weet eigenlijk bijna zeker dat jij t bent.Mail of krabbel?
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 19:39:

[...]

12 mei. Zoek de blonde krul. Het was een gokje maar weet eigenlijk bijna zeker dat jij t bent.Uh, op 12 mei geen mailtje en geen krabbel
Mail. Jouw Hyves naam heeft toch te maken met je oude nick? Ik stuur er nog wel effe eentje, voor de zekerheid.
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2009 @ 19:21:

Misschien bemoei ik me nou wel weer ergens mee wat niet mag, maar als Leo dus eh, zoals die berg en mohammed enzo is, misschien kan Duffie dan jouw kant op komen?Zou me ook heel erg leuk lijken, maar mijn probleempje is dat ik wel een rijbewijs heb sinds twee jaar, maar niet durf te rijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven