Valt Jottum ruim?
maandag 20 juli 2009 om 09:08
Hoi ik heb een leuk jurkje gezien via internet in de aanbieding voor komende winter.Ik heb nog nooit iets van het merk gekocht omdat het vrij prijzig is. Ze hebben nog twee maten 80 en 92. mijn dochtertje is 1 jaar en 3 maanden en heeft nu 80/86. Maar ja bij de een valt 80 ruim en bij de ander is 86 krap. Wat zouden jullie doen? Ik wil ook niet dat ze 92 pas volgend jaar zomer aan kan want het is echt een winterjurkje.

maandag 20 juli 2009 om 09:46
Sja, ik weet niet of ik het zou doen..
Heb me daarmee te vaak bekocht, alvast iets leuks voor het volgende seizoen, en dan bleek Snaak gewoon niet te groeien, dus dan paste ze het helemaal niet. Zonde van je geld
(maar goed, als het een leuke deal is, en ze blijkt het wel te passen is er niks zonde aan natuurlijk)
Heb me daarmee te vaak bekocht, alvast iets leuks voor het volgende seizoen, en dan bleek Snaak gewoon niet te groeien, dus dan paste ze het helemaal niet. Zonde van je geld
(maar goed, als het een leuke deal is, en ze blijkt het wel te passen is er niks zonde aan natuurlijk)

maandag 20 juli 2009 om 09:54
Mijn ervaring met Jottum is dat het best ruim valt. Ik heb een jurk in maat 92 gekocht voor mijn dochter, die kon ze vorig jaar al aan (toen was ze anderhalf) maar nu we een jaar verder zijn kan ze hem nog steeds aan en zit hij eigenlijk nog mooier. Ik zou voor jouw dochter voor de winter dus een 86 aanschaffen. Helaas is die er niet maar misschien wel in een andere webwinkel!