Vraag het de mods, deel 8!
zondag 17 maart 2024 om 19:10
Welkom in deel 8!
En daar zijn we dan in het volgende deel!
En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden
.
In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag
.
Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.
Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem
.
Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 7:
https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... 5275555
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
En daar zijn we dan in het volgende deel!

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.
Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem

Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 7:
https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... 5275555
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2024 15:40
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
38.80% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 13 maart 2025 om 22:15
Mss is de mod wel BAM.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
donderdag 13 maart 2025 om 23:29
Gefeliciteerd mod!
En die kleine Minimod heeft echt een Hele Goede datum gekozen om geboren te worden.
123!
Dat is toch prachtig?!?
Dat komt misschien wel doordat iedereen hup riep. Daar hoort 123 achter.
Dus het is een zeer welkom en bijzonder slim kind.
Goed gedaan mod!
En die kleine Minimod heeft echt een Hele Goede datum gekozen om geboren te worden.
123!
Dat is toch prachtig?!?
Dat komt misschien wel doordat iedereen hup riep. Daar hoort 123 achter.
Dus het is een zeer welkom en bijzonder slim kind.
Goed gedaan mod!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 14 maart 2025 om 08:09
vrijdag 14 maart 2025 om 15:35
Alsof er 24/7 mods aanwezig zijn. Je wacht net 2 uurtjes, geduld is een schone zaak
En mod, gefeliciteerd met je baby-girl

Live Life to the fullest
vrijdag 14 maart 2025 om 16:00
Dan had je je mailadres aan moeten passen.Ceylon2 schreef: ↑14-03-2025 08:09Van harte gefeliciteerd.
Mag ik intussen vragen om dit bericht goed te keuren. Na jaren en jaren moest ik afscheid nemen van mijn vertrouwde nick, omdat er zo nodig een nieuw wachtwoord aangemaakt moest worden en dit samengaat met een mailadres dat al eeuwen niet meer bestaat.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:01
Zakjes geduld waren uitverkocht.GeweldigWeer schreef: ↑14-03-2025 15:35Alsof er 24/7 mods aanwezig zijn. Je wacht net 2 uurtjes, geduld is een schone zaak
Maar als dinosauriër weet ik dat er eigenlijk altijd wel iemand is ja. Het bericht hier was geen probleem, dat elders op het forum wel, dat bleef nog hangen. Dus vandaar mijn vraag: hoeveel berichtjes moet je plaatsen eer dat gewoon goed gaat.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:02
Dan weet je toch ook dat dat al jaren niet meer zo is.Ceylon2 schreef: ↑14-03-2025 16:01Zakjes geduld waren uitverkocht.
Maar als dinosauriër weet ik dat er eigenlijk altijd wel iemand is ja. Het bericht hier was geen probleem, dat elders op het forum wel, dat bleef nog hangen. Dus vandaar mijn vraag: hoeveel berichtjes moet je plaatsen eer dat gewoon goed gaat.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:29
Je bedoelt je bericht op de kinderpijler? Dat kan ik gewoon lezen hoor.Ceylon2 schreef: ↑14-03-2025 16:01Zakjes geduld waren uitverkocht.
En verder is er allang niet meer altijd een mod online. En nu ligt er nog eentje in het kraambed ook, dus tja.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
vrijdag 14 maart 2025 om 17:21
Oh Mod,wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd!ModeratorViva schreef: ↑13-03-2025 02:58Gisterenavond rond 22 uur is onze lieve kleine mini mod via een (spoed) keizersnede geboren. Een lief klein meisje komt ons team versterken.
Ze is zo klein, lief en heeft een hele gave huid met mini krulletjes in haar bijna zwarte haren.. We maken het beiden goed en gaan lekker genieten en knuffelen.

Je pense donc je suis
vrijdag 14 maart 2025 om 17:22
Je loopt anders een jaar of tien achter.Ceylon2 schreef: ↑14-03-2025 16:01Zakjes geduld waren uitverkocht.
Apart trouwens dat je je emailadres nodig had voor een wachtwoordswijziging.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in