Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 24 maart 2025 om 11:30
Lekker weertje hier. Zonnig. Het is toch wel luxe dat je in maart dagenlang geen verwarming aan hoeft.
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Punctie voor een mogelijke uitzaaiing. Spannend, zowel de ingreep als de uitslag. Hopelijk is het "schoon", dan zijn mijn vooruitzichten een heel stuk beter. Ben best zenuwachtig.
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Punctie voor een mogelijke uitzaaiing. Spannend, zowel de ingreep als de uitslag. Hopelijk is het "schoon", dan zijn mijn vooruitzichten een heel stuk beter. Ben best zenuwachtig.
maandag 24 maart 2025 om 11:32
Wat duurt dat lang Woll.
Wanneer kun je de uitslag van de punctie verwachten?
Sterkte voor de punctie iig.
Hier vanochtend regen. Ik zag op buienradar een klein wit plekje, boven mijn hoofd.
Inmiddels is dat afgezakt richting Moi, dus nu zon hier.
Wanneer kun je de uitslag van de punctie verwachten?
Sterkte voor de punctie iig.
Hier vanochtend regen. Ik zag op buienradar een klein wit plekje, boven mijn hoofd.
Inmiddels is dat afgezakt richting Moi, dus nu zon hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 24 maart 2025 om 11:33
Het beste voor jeWollstonecraft schreef: ↑24-03-2025 11:30Lekker weertje hier. Zonnig. Het is toch wel luxe dat je in maart dagenlang geen verwarming aan hoeft.

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

maandag 24 maart 2025 om 11:37
Het duurde lang omdat ik veel complicaties heb gehad met mijn galdrain.
De uitslag duurt even. Heb maandag een afspraak om te bellen met hoofdbehandelaar, maar hij verwacht dan nog geen uitslag (vandaar ook bellen ipv poliebezoek)

maandag 24 maart 2025 om 12:18

maandag 24 maart 2025 om 12:31
Ik duimWollstonecraft schreef: ↑24-03-2025 11:30Lekker weertje hier. Zonnig. Het is toch wel luxe dat je in maart dagenlang geen verwarming aan hoeft.
Geen bijzonderheden

maandag 24 maart 2025 om 15:49
Hier ook duimen in de knoop!
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 24 maart 2025 om 16:31
"Iedereen weet dat je in je eigen vijver moet vissen, alleen veel mannen hebben dat niet in de gaten"
Wat een rare uitspraak. Vissen in je eigen vijver betekent voor mij zoiets als "zoek het bij je eigen soort". We hoeven toch zeker niet terug naar de 19e eeuw ofwat? (Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd)
(Adolescence met spoiler topic)
Wat een rare uitspraak. Vissen in je eigen vijver betekent voor mij zoiets als "zoek het bij je eigen soort". We hoeven toch zeker niet terug naar de 19e eeuw ofwat? (Maar misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd)
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
maandag 24 maart 2025 om 16:41
Zou ik hier niet neerzetten ivm spoilers?MrsM schreef: ↑24-03-2025 16:31"Iedereen weet dat je in je eigen vijver moet vissen, alleen veel mannen hebben dat niet in de gaten"
Geen bijzonderheden
maandag 24 maart 2025 om 16:47
Nee is geen spoiler, heeft weinig met de serie te maken vind ik. Het was meer een zij-discussie die er loopt.
Dat er NomenNesci0 die opvatting deelde, daar ging mijn opmerking over.
Sur mes cahiers d’écolier
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
maandag 24 maart 2025 om 17:03
Juist niet in eigen vijver (kringen).MrsM schreef: ↑24-03-2025 16:31"Iedereen weet dat je in je eigen vijver moet vissen, alleen veel mannen hebben dat niet in de gaten"
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.