Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

10-03-2025 10:19 3117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 15:02
Ik vermoed dat dat een oude reservenick van Goudglitter is. Met de Poesjemauw-nick was tot vandaag al ruim een jaar niet meer gepost, en GG kreeg gisteren een perma dus.

Ah, dat zou best eens kunnen passen :idee: .
Lady*Voldemort schreef:
Ik vermoed dat dat een oude reservenick van Goudglitter is. Met de Poesjemauw-nick was tot vandaag al ruim een jaar niet meer gepost, en GG kreeg gisteren een perma dus.
Djiezus wat slim van jou.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:

Ah. Nog even lekker om haar heen meppen.
LV, je hebt je zin gekregen, ze hebben 'm nog weer even opgelapt:

https://nos.nl/artikel/2560825-paus-fra ... nds-opname
Lady*Voldemort schreef:
Wat goed van jou ik heb daar gelezen en ik denk het nu ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star⁴ schreef:
23-03-2025 16:24
LV, je hebt je zin gekregen, ze hebben 'm nog weer even opgelapt:

https://nos.nl/artikel/2560825-paus-fra ... nds-opname
Nou hij ziet er niet te best uit. Ik zou toch de open haard maar vast een beetje gaan uitruimen als ik de facilitaire dienst van het Vaticaan was.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 16:47
Nou hij ziet er niet te best uit. Ik zou toch de open haard maar vast een beetje gaan uitruimen als ik de facilitaire dienst van het Vaticaan was.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
:mrgreen:
Maar mensen gaan voorbij
Lady*Voldemort schreef:
:mrgreen:
Pieremachochel
Lady*Voldemort schreef:

Afbeelding

Even de schoorsteenveger bellen...
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 18:50
:lol:
MrsM schreef:
23-03-2025 18:50
Gefliciteerd met je hubbie.

David Dunning
Solomio schreef:
23-03-2025 18:59
Gefliciteerd met je hubbie.

Dankjewel! Dagje te vroeg, maar vanmiddag al beetje gevierd met vrienden op terras!
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 19:00
Dankjewel! Dagje te vroeg, maar vanmiddag al beetje gevierd met vrienden op terras!
Gefeliciteerd alvast! Morgen vergeet ik het anders toch weer :proud:
MrsM schreef:
23-03-2025 19:00
Ow, ik dacht dat je schreef dat ie vandaag jarig was.
Nou ja, beter te vroeg dan te laat. Dat enorme dilemma als iemand op maandag jarig is.

David Dunning
Oh en trouwens, over anderhalve week mag zoon eindelijk praktijkexamen doen. Ik ben zoooo benieuwd! Het zou zo fijn voor hem zijn , want hij loopt nu stage en met OV en fiets is ie elke keer vier uur per dag bezig met reizen. Met de auto zou dat anderhalf uur zijn, nou tel uit je winst.
Lady*Voldemort schreef:
🤣

En kijk naar de film Conclave.
https://www.cineville.nl/films/conclave
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Nou ja iig heel lief LV en Solo! Dankjewel!

Spannend! Praktijkexamen! De 1e keer toch? Ik hoop dat hij het in 1x haalt! Zou idd wel heel fijn zijn, dan is hij nergens meer afhankelijk van. Nou ja, beschikbaarheid van de auto dan toch...
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 19:16
Nou ja iig heel lief LV en Solo! Dankjewel!

Spannend! Praktijkexamen! De 1e keer toch? Ik hoop dat hij het in 1x haalt! Zou idd wel heel fijn zijn, dan is hij nergens meer afhankelijk van. Nou ja, beschikbaarheid van de auto dan toch...
Wij (man en ik) hebben allebei niet eens een rijbewijs, dus laat staan een auto. Zoon zal er dus zelf één moeten kopen maar dat komt wel goed. Eén van zijn vrienden heeft er echt verstand van, dus die gaat met hem mee op zoek. Ze hebben al wat op het oog ook :lol:
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 19:21
Wij (man en ik) hebben allebei niet eens een rijbewijs, dus laat staan een auto. Zoon zal er dus zelf één moeten kopen maar dat komt wel goed. Eén van zijn vrienden heeft er echt verstand van, dus die gaat met hem mee op zoek. Ze hebben al wat op het oog ook :lol:

Aahhh leuk! Spannend voor hem! En de afspraak bij de gemeente ook al gemaakt? Dat kan soms wat langer duren ivm drukte...
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 19:25
Aahhh leuk! Spannend voor hem! En de afspraak bij de gemeente ook al gemaakt? Dat kan soms wat langer duren ivm drukte...
Oh dat is heel goed dat je dat zegt, daar heeft niemand hier nog over nagedacht :proud:

Ik denk wel dat ie kans van in één keer slagen heeft, dank zij die fijne wachtlijst heeft ie inmiddels anderhalf jaar gelest en zijn instructeur zegt dat het wel heel raar moet lopen als ie zakt, Maar ja, een verrassing zit in een klein hoekje he.
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 19:28
Oh dat is heel goed dat je dat zegt, daar heeft niemand hier nog over nagedacht :proud:

Ik denk wel dat ie kans van in één keer slagen heeft, dank zij die fijne wachtlijst heeft ie inmiddels anderhalf jaar gelest en zijn instructeur zegt dat het wel heel raar moet lopen als ie zakt, Maar ja, een verrassing zit in een klein hoekje he.

Ja dat klopt helaas...

Maar die afspraak zou ik gewoon vast maken, afzeggen kan dan altijd nog. ;-)
Maar daar gaan we niet van uit!
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 19:25
Ik stond deze week,in het gemeentehuis, naast een meisje dat haar examen had gehaald en haar rijbewijs dus wilde aanvragen.
Maar de gemeente had niet de juiste gegevens doorgekregen dus moest ze zorgen dat de juiste gegeven doorgegeven werden en een nieuwe afspraak maken.

Ik vond het zo zielig voor haar.
Kan me nog zo goed herinneren dat je niets liever wil dan zo snel mogelijk alleen achter dat stuur kruipen.
De racisten hebben weer wat gevonden hoor. Uiteraard waren er ook gisteren wat uitwassen bij die demonstratie, maar die worden weer enorm uitvegroot op X en GeenStijl.
En ook hier komen de usual suspects weer uit hun holletjes.

David Dunning
Wat is dat voetbal spannend. Pffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven