Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 23 maart 2025 om 07:14
Dankje!OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 22:05Je hebt helemaal gelijk. Ik was me gewoon niet bewust van 'spoiler' omdat het hoofdonderwerp van deze serie echt niet 'schuldig of niet' is. Met mijn achtergrond en manier van kijken heb ik dat verkeerd ingeschat.
En daarvoor bied ik echt mijn excuses aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 23 maart 2025 om 09:08
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 22:05Je hebt helemaal gelijk. Ik was me gewoon niet bewust van 'spoiler' omdat het hoofdonderwerp van deze serie echt niet 'schuldig of niet' is. Met mijn achtergrond en manier van kijken heb ik dat verkeerd ingeschat.
En daarvoor bied ik echt mijn excuses aan.
Thanks.
•

zondag 23 maart 2025 om 09:44
Haha, die vraag geeft toch weer een andere dimensie aan haar topic over haar werk. Je zou die als collega hebben zeg.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 23 maart 2025 om 09:45
Ik heb (geloof ik )nog nooit die naam gezien op dit forum

Voor iedereen een groene tuin

zondag 23 maart 2025 om 09:48
Ja he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 23 maart 2025 om 09:52
Ik ben een paar keer tegen haar opgelopen en dan had ik meteen de grootste ruzieGroenTuintje schreef: ↑23-03-2025 09:45Ik heb (geloof ik )nog nooit die naam gezien op dit forumdus dat missen zal wel meevallen
![]()

Maar dat lag natuurlijk ook aan mij, ik had er ook voor kunnen kiezen me niet uit de tent te laten lokken.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam

zondag 23 maart 2025 om 10:37
Ze is gewoon te flamboyant voor dit forum. Denk dat ze dezelfde conclusie moet trekken tav haar werk als ze nu doet tav het forum (lekker weggaan van die zure kuttenbende)

zondag 23 maart 2025 om 10:44
Dat helpt om mij wat anoniemer te laten zijn

Ik heb helaas de opmerking van macarinata gemist (door omstandigheden

zondag 23 maart 2025 om 10:54
Lady*Voldemort schreef: ↑23-03-2025 09:52Ik ben een paar keer tegen haar opgelopen en dan had ik meteen de grootste ruzie
Maar dat lag natuurlijk ook aan mij, ik had er ook voor kunnen kiezen me niet uit de tent te laten lokken.

Voor iedereen een groene tuin
zondag 23 maart 2025 om 11:27
Nu zeker niet meer.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 23 maart 2025 om 11:41
Ja dat zou voor haar collega's iig ook beter zijn denk ik zo maar...
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 23 maart 2025 om 11:42
Marianneke schreef: ↑23-03-2025 10:44Dat helpt om mij wat anoniemer te laten zijnal vergis ik me tegenwoordig wel eens nu er ook een marianne12 aan het posten is. Ik heb me al een paar keer afgevraagd of ik dat gepost had.
Ik heb helaas de opmerking van macarinata gemist (door omstandigheden) maar ze noemde het dus een gemis van het forum dat ze nu vertrekt? Bijzonder. Al begrijp ik wel dat de reacties in haar werktopic nogal rauw op haar dak vielen.
Ik vond vooral de opmerking over het verwijderen van haar topic, omdat ze dit forum niet haar teksten gunde, uhm erg bijzonder.
Ik heb al veel gelezen hier, maar dat was voor mij weer een eerste.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 23 maart 2025 om 11:49
Ja arme collega's je zal haar maar als collega hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 23 maart 2025 om 12:05
zondag 23 maart 2025 om 12:28
Zo lastig ook, zo'n spoor naast je boom.Wollstonecraft schreef: ↑23-03-2025 12:05Even Apeldoorn bellen![]()
https://nos.nl/artikel/2560810-duitse-s ... estuinders
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 23 maart 2025 om 12:34
Dat was ook mij gedachteWollstonecraft schreef: ↑23-03-2025 12:05Even Apeldoorn bellen![]()
https://nos.nl/artikel/2560810-duitse-s ... estuinders

zondag 23 maart 2025 om 14:16
Marianneke bedankt dat je mijn post teruggezet hebt, balen dat je daar een ban voor gekregen hebt.
Purrmaid ,Lady Voldemort en Solomio ontzettend bedankt voor jullie aanhouden protest tegen mijn ban, dat gaf een fijn gevoel.
Het heeft ook geholpen, al denk ik wel dat ik nu een extra kruis achter mijn naam heb.
En ja ik geef gelijk toe dat ik soms vervelend kan zijn ; ) maar ik ben blij dat iedereen hier iig begreep dat het niet mijn bedoeling was om hiermee te provoceren.
Purrmaid ,Lady Voldemort en Solomio ontzettend bedankt voor jullie aanhouden protest tegen mijn ban, dat gaf een fijn gevoel.
Het heeft ook geholpen, al denk ik wel dat ik nu een extra kruis achter mijn naam heb.
En ja ik geef gelijk toe dat ik soms vervelend kan zijn ; ) maar ik ben blij dat iedereen hier iig begreep dat het niet mijn bedoeling was om hiermee te provoceren.
.
zondag 23 maart 2025 om 14:39
Gatverdamme, wat een ziekelijke posts van mevrouw Poesjemauw
. Effe lekker een kind van 11 in elkaar willen slaan en hem nog een ernstige ziekte wensen ook. Geen woorden voor (nou, heb nog wel wat: te dom om te poepen vind ik het ook, geweld propageren omdat je zo tegen geweld bent
). (topic over kind dat geschopt is).