Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

10-03-2025 10:19 3117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
OlleGrieze schreef:
22-03-2025 22:05
Je hebt helemaal gelijk. Ik was me gewoon niet bewust van 'spoiler' omdat het hoofdonderwerp van deze serie echt niet 'schuldig of niet' is. Met mijn achtergrond en manier van kijken heb ik dat verkeerd ingeschat.
En daarvoor bied ik echt mijn excuses aan.
Dankje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
OlleGrieze schreef:
22-03-2025 22:05
Je hebt helemaal gelijk. Ik was me gewoon niet bewust van 'spoiler' omdat het hoofdonderwerp van deze serie echt niet 'schuldig of niet' is. Met mijn achtergrond en manier van kijken heb ik dat verkeerd ingeschat.
En daarvoor bied ik echt mijn excuses aan.

Thanks.
Macarinata wil op anoniem. Groot verlies voor het forum vind ze zelf.
Bijzonder hoe weinig zelfreflectie iemand kan hebben wanneer geen enkel topic waaraan je deelneemt loopt zoals je dat zou willen. Overal ruzie krijgen, maar het ligt aan iedereen behalve aan jou
:facepalm:
Lemon schreef:
23-03-2025 09:34
Bijzonder hoe weinig zelfreflectie iemand kan hebben wanneer geen enkel topic waaraan je deelneemt loopt zoals je dat zou willen. Overal ruzie krijgen, maar het ligt aan iedereen behalve aan jou

Haha, die vraag geeft toch weer een andere dimensie aan haar topic over haar werk. Je zou die als collega hebben zeg. :hihi:
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Lemon schreef:
Ik heb (geloof ik )nog nooit die naam gezien op dit forum :$ dus dat missen zal wel meevallen ;-D
Voor iedereen een groene tuin
MrsM schreef:
23-03-2025 09:44
Haha, die vraag geeft toch weer een andere dimensie aan haar topic over haar werk. Je zou die als collega hebben zeg. :hihi:
Ja, niet heel verbazend dat ze daar ook problemen heeft :proud:
Lemon schreef:
Ja he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
GroenTuintje schreef:
23-03-2025 09:45
Ik heb (geloof ik )nog nooit die naam gezien op dit forum :$ dus dat missen zal wel meevallen ;-D
Ik ben een paar keer tegen haar opgelopen en dan had ik meteen de grootste ruzie :lol:
Maar dat lag natuurlijk ook aan mij, ik had er ook voor kunnen kiezen me niet uit de tent te laten lokken.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Ah, ik heb hulp nodig volgens grenada. Nog steeds het demonstratietopic.
Ik bel morgen mijn psych dan maar weer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Er zijn meer van die nicks met een a erin en geen avatar. Ik weet nooit het verschil dan. Kunnen er 5 zijn, kan er 1 zijn.
MrsM schreef:
23-03-2025 09:44

Ze is gewoon te flamboyant voor dit forum. Denk dat ze dezelfde conclusie moet trekken tav haar werk als ze nu doet tav het forum (lekker weggaan van die zure kuttenbende) :loveit: .
Purrmaid schreef:
23-03-2025 10:35
Er zijn meer van die nicks met een a erin en geen avatar. Ik weet nooit het verschil dan. Kunnen er 5 zijn, kan er 1 zijn.

Dat helpt om mij wat anoniemer te laten zijn :proud: al vergis ik me tegenwoordig wel eens nu er ook een marianne12 aan het posten is. Ik heb me al een paar keer afgevraagd of ik dat gepost had.

Ik heb helaas de opmerking van macarinata gemist (door omstandigheden :P ) maar ze noemde het dus een gemis van het forum dat ze nu vertrekt? Bijzonder. Al begrijp ik wel dat de reacties in haar werktopic nogal rauw op haar dak vielen.
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 09:52
Ik ben een paar keer tegen haar opgelopen en dan had ik meteen de grootste ruzie :lol:
Maar dat lag natuurlijk ook aan mij, ik had er ook voor kunnen kiezen me niet uit de tent te laten lokken.
:-D ik vermoed dat ik nooit in die topics van haar beland :lol:
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
23-03-2025 10:54
:-D ik vermoed dat ik nooit in die topics van haar beland :lol:
Nu zeker niet meer. :idee:

David Dunning
S-Groot schreef:
23-03-2025 10:37
Ze is gewoon te flamboyant voor dit forum. Denk dat ze dezelfde conclusie moet trekken tav haar werk als ze nu doet tav het forum (lekker weggaan van die zure kuttenbende) :loveit: .

Ja dat zou voor haar collega's iig ook beter zijn denk ik zo maar...
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Marianneke schreef:
23-03-2025 10:44
Dat helpt om mij wat anoniemer te laten zijn :proud: al vergis ik me tegenwoordig wel eens nu er ook een marianne12 aan het posten is. Ik heb me al een paar keer afgevraagd of ik dat gepost had.

Ik heb helaas de opmerking van macarinata gemist (door omstandigheden :P ) maar ze noemde het dus een gemis van het forum dat ze nu vertrekt? Bijzonder. Al begrijp ik wel dat de reacties in haar werktopic nogal rauw op haar dak vielen.

Ik vond vooral de opmerking over het verwijderen van haar topic, omdat ze dit forum niet haar teksten gunde, uhm erg bijzonder.

Ik heb al veel gelezen hier, maar dat was voor mij weer een eerste.
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
MrsM schreef:
23-03-2025 11:41
Ja dat zou voor haar collega's iig ook beter zijn denk ik zo maar...
Ja arme collega's je zal haar maar als collega hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MrsM schreef:
23-03-2025 11:42
Ik vond vooral de opmerking over het verwijderen van haar topic, omdat ze dit forum niet haar teksten gunde, uhm erg bijzonder.

Ik heb al veel gelezen hier, maar dat was voor mij weer een eerste.

Ah was dat het, wat een zin! :applause:
Even Apeldoorn bellen :lol:
https://nos.nl/artikel/2560810-duitse-s ... estuinders
Wollstonecraft schreef:
23-03-2025 12:05
Zo lastig ook, zo'n spoor naast je boom.

David Dunning
Wollstonecraft schreef:
23-03-2025 12:05
Dat was ook mij gedachte :)
Marianneke bedankt dat je mijn post teruggezet hebt, balen dat je daar een ban voor gekregen hebt.
Purrmaid ,Lady Voldemort en Solomio ontzettend bedankt voor jullie aanhouden protest tegen mijn ban, dat gaf een fijn gevoel.
Het heeft ook geholpen, al denk ik wel dat ik nu een extra kruis achter mijn naam heb.
En ja ik geef gelijk toe dat ik soms vervelend kan zijn ; ) maar ik ben blij dat iedereen hier iig begreep dat het niet mijn bedoeling was om hiermee te provoceren.
.
Ik heb vanmorgen op een terras gezeten, was nog wel een beetje koud ; )
.
Gatverdamme, wat een ziekelijke posts van mevrouw Poesjemauw :pukey: . Effe lekker een kind van 11 in elkaar willen slaan en hem nog een ernstige ziekte wensen ook. Geen woorden voor (nou, heb nog wel wat: te dom om te poepen vind ik het ook, geweld propageren omdat je zo tegen geweld bent :bonk: ). (topic over kind dat geschopt is).
Ik vermoed dat dat een oude reservenick van Goudglitter is. Met de Poesjemauw-nick was tot vandaag al ruim een jaar niet meer gepost, en GG kreeg gisteren een perma dus.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven