Dm

20-04-2025 17:00 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allemaal,

Gaan jullie wel eens naar de dm? Of bestellen jullie? We zijn nu in Duitsland, en ik zat te kijken of het loont om naar de dm te gaan.

Zo te zien wel, voor scheermesjes, wasmiddel, vaatwastabletten, shampoo, deo en douchegel.

En nu moet ik niet zo veel kopen dat het niet meer past in de auto.

Hebben jullie nog tips?
Ik kom er heel vaak. Dochter is fan van de serum en gezichtscrème van het eigen merk. En douchegel enz neem ik altijd wel mee. Heb ook het maandverband ontdekt daar, scheelt ook een stuk qua prijs.
Ik koop altijd balea dagcrème en balea shampoo zonder parfum.
Verder biologische wasmiddel en wasverzachter, deo en pillen.
Zonnebrandcrème is daar ook veel goedkoper.

Als de auto niet vol is, dan even langs de Rewe of Edeka voor Coca Cola en bier. Even kijken waar de aanbieding het best is.
DM ? Nooit van gehoord. Komt misschien doordat ik aan de kust woon.
Niet geschoten is altijd mis
vitamines, als je die gebruikt, ook goedkoper. En de keukenrollen met halve velletjes, vind ik veel fijner dan de grote lappen in Nederland.

Katten eten, ook goedkoper. Hier lusten ze graag de katten melk, €0,49 cent of zo.

En de tandpasta, die zonder doosjes.
Ik woon er helaas ver vanaf, maar plan minimaal eens per jaar een vakantie naar duitsland vanwege de dm. Ik heb echt een obsessie.
Ongezond bijna. Kijk ook heel vaak op de dm app.
Favoriete spullen: dagcrème, nachtcrème, vaste zeep, vitamines, thee, hoesttabletten, reinigingsdoekjes voor gezicht, micellair water, anti pigment crème, bepaalde schoonmaakmiddelen.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Was er al fan van, maar nu er een baby op komst is gaan we zeker vaker naar de DM/Duitsland. Scheelt veel te veel met de Nederlandse prijzen. We wonen er ongeveer een half uur vandaan.
Toiletpapier 4 laags en 200 vel per rol, 10 rollen voor € 5.15

Haarverf ongeveer een kwart van de Nederlandse prijs.

Schoonmaak artikelen en wasmiddelen zijn ook de moeite waard.

Op hun site kan je alle prijzen vinden.
https://www.dm.de/
Loont zeker, helemaal als je de app even download en wat vouchers kiest.
Ja ik ga er regelmatig naartoe, maar wij wonen er 3 km vandaan ongeveer..
Voor iedereen een groene tuin
Ik ben vooral fan van Balea.
De nachtcrème met urea gebruik ik als dagcrème en badschuim honing/ehh dinges vind ik heel fijn.
En de keukenrol met halve velletjes, en de thee-afdeling loop ik ook nooit voorbij.
Verder vaatwaspoeder, regenereerzout en glansspoelmiddel zijn een stuk goedkoper (en beter voor je vaatwasser om los te doseren).
Ik sla altijd shampoo en cremespoeling in (eigen merk) , douchegel van Balea en de deo van Balea. Ruikt lekker, doet z'n werk en is lekker goedkoop./
Keukenrol met halve velletjes? Dan heb je het formaat van 2 vellen wcpapier of denk ik verkeerd?
Ik ga binnenkort ook dagje naar Duitsland dus kleine verkapte tvp
Rodepeper schreef:
20-04-2025 19:07
Keukenrol met halve velletjes? Dan heb je het formaat van 2 vellen wcpapier of denk ik verkeerd?
Ja klopt. Vaak echt wel genoeg, bv onder in het GFT bakje. En als je te weinig hebt pak je nog een velletje. Maar het voorkomt verspilling van vellen is mijn idee.
Ook fan!
Ik koop van alles; zonnebrand, luiers, skincare.

Die halve keukenrol ga ik in de gaten houden, superhandig!
Fan hier! We wonen op ongeveer 30 minuten van een DM. Aanrader is ook de Payback app; hiermee spaar je punten bij bijv DM, Aral (tanken), Rewe (supermarkt). Die kun je makkelijk weer inwisselen bij bijv DM voor geld.
Kidneybean schreef:
20-04-2025 17:31
Was er al fan van, maar nu er een baby op komst is gaan we zeker vaker naar de DM/Duitsland. Scheelt veel te veel met de Nederlandse prijzen. We wonen er ongeveer een half uur vandaan.
Wat koop je er dan voor je baby? Hier ook een baby in aantocht dus ben heel benieuwd.
Oh ik ben groot fan van DM! De douchegel, shampoo, maskertjes, dupes van dure luchtjes, handzeep, scrub, droogshampoo en nog veeeel meer. Eens per zoveel maanden rijd ik erheen met 1 of beide pubers die het er allebei ook geweldig vinden.
EmilyinParijs2 schreef:
20-04-2025 22:17
Wat koop je er dan voor je baby? Hier ook een baby in aantocht dus ben heel benieuwd.
In ieder geval alles wat een baby nodig zal hebben: luiers, verzorgingsproducten, misschien ook voeding (vooral als ik zelf geen borstvoeding kan geven). Ik ga kijken of babykleding en andere benodigheden daar ook goedkoper is.
Bitje93 schreef:
20-04-2025 17:18
DM ? Nooit van gehoord. Komt misschien doordat ik aan de kust woon.

Goede bijdrage.
TAFKAPML
Ik ben dol op de zonnebrandcrème van Balea.
Kost geen drol, smeert lekker uit, ruikt prima en zonder allerlei kwalijke huid-irriterende zooi en is daardoor ook rifvriendelijk.
TAFKAPML
Rodepeper schreef:
20-04-2025 19:07
Keukenrol met halve velletjes hebben ze bij de jumbo ook. Daar ben ik per ongeluk achter gekomen, ik vond het niks haha.

Toen ik een citytrip deed naar Berlijn heb ik ook echt heel veel gekocht bij DM. De drogisterij spullen zijn echt super goedkoop. Wat ook leuk is, rond oktober/november van die advent kalenders voor bijna niks, super leuke kadootjes.
Ik heb de DM om de hoek, lucky me :) , en ik koop er alles. Balea is een supergoedkoop en heel fijn merk, mijn badkamer staat er vol mee. Vooral de kokosshampoo bar vind ik heerlijk. Anderhalve euro goedkoper dan het huismerk van de Kruidvat.

En vitamines! Echt belachelijk goedkoop. Ze hebben hier niet alle grote make-up merken (Rimmel bv niet), maar in Duitsland misschien wel. Het loont de moeite om dat even te checken.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
13th_Star schreef:
21-04-2025 00:10
Ik heb de DM om de hoek, lucky me :) , en ik koop er alles. Balea is een supergoedkoop en heel fijn merk, mijn badkamer staat er vol mee. Vooral de kokosshampoo bar vind ik heerlijk. Anderhalve euro goedkoper dan het huismerk van de Kruidvat.

En vitamines! Echt belachelijk goedkoop. Ze hebben hier niet alle grote make-up merken (Rimmel bv niet), maar in Duitsland misschien wel. Het loont de moeite om dat even te checken.
Zitten er ook Dms in Nederland dan?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
21-04-2025 08:01
Zitten er ook Dms in Nederland dan?
Omg waarschijnlijk woont ze in grensgebied of in Duitsland zelf

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven