Dm
zondag 20 april 2025 om 17:00
Dag allemaal,
Gaan jullie wel eens naar de dm? Of bestellen jullie? We zijn nu in Duitsland, en ik zat te kijken of het loont om naar de dm te gaan.
Zo te zien wel, voor scheermesjes, wasmiddel, vaatwastabletten, shampoo, deo en douchegel.
En nu moet ik niet zo veel kopen dat het niet meer past in de auto.
Hebben jullie nog tips?
Gaan jullie wel eens naar de dm? Of bestellen jullie? We zijn nu in Duitsland, en ik zat te kijken of het loont om naar de dm te gaan.
Zo te zien wel, voor scheermesjes, wasmiddel, vaatwastabletten, shampoo, deo en douchegel.
En nu moet ik niet zo veel kopen dat het niet meer past in de auto.
Hebben jullie nog tips?
zondag 20 april 2025 om 17:18
zondag 20 april 2025 om 17:23
zondag 20 april 2025 om 17:24
Ik woon er helaas ver vanaf, maar plan minimaal eens per jaar een vakantie naar duitsland vanwege de dm. Ik heb echt een obsessie.
Ongezond bijna. Kijk ook heel vaak op de dm app.
Favoriete spullen: dagcrème, nachtcrème, vaste zeep, vitamines, thee, hoesttabletten, reinigingsdoekjes voor gezicht, micellair water, anti pigment crème, bepaalde schoonmaakmiddelen.
Ongezond bijna. Kijk ook heel vaak op de dm app.
Favoriete spullen: dagcrème, nachtcrème, vaste zeep, vitamines, thee, hoesttabletten, reinigingsdoekjes voor gezicht, micellair water, anti pigment crème, bepaalde schoonmaakmiddelen.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
zondag 20 april 2025 om 17:31
Toiletpapier 4 laags en 200 vel per rol, 10 rollen voor € 5.15
Haarverf ongeveer een kwart van de Nederlandse prijs.
Schoonmaak artikelen en wasmiddelen zijn ook de moeite waard.
Op hun site kan je alle prijzen vinden.
https://www.dm.de/
Haarverf ongeveer een kwart van de Nederlandse prijs.
Schoonmaak artikelen en wasmiddelen zijn ook de moeite waard.
Op hun site kan je alle prijzen vinden.
https://www.dm.de/
zondag 20 april 2025 om 18:51
Ik ben vooral fan van Balea.
De nachtcrème met urea gebruik ik als dagcrème en badschuim honing/ehh dinges vind ik heel fijn.
En de keukenrol met halve velletjes, en de thee-afdeling loop ik ook nooit voorbij.
Verder vaatwaspoeder, regenereerzout en glansspoelmiddel zijn een stuk goedkoper (en beter voor je vaatwasser om los te doseren).
De nachtcrème met urea gebruik ik als dagcrème en badschuim honing/ehh dinges vind ik heel fijn.
En de keukenrol met halve velletjes, en de thee-afdeling loop ik ook nooit voorbij.
Verder vaatwaspoeder, regenereerzout en glansspoelmiddel zijn een stuk goedkoper (en beter voor je vaatwasser om los te doseren).
zondag 20 april 2025 om 19:51
Ja klopt. Vaak echt wel genoeg, bv onder in het GFT bakje. En als je te weinig hebt pak je nog een velletje. Maar het voorkomt verspilling van vellen is mijn idee.
zondag 20 april 2025 om 22:17
Wat koop je er dan voor je baby? Hier ook een baby in aantocht dus ben heel benieuwd.Kidneybean schreef: ↑20-04-2025 17:31Was er al fan van, maar nu er een baby op komst is gaan we zeker vaker naar de DM/Duitsland. Scheelt veel te veel met de Nederlandse prijzen. We wonen er ongeveer een half uur vandaan.
zondag 20 april 2025 om 22:21
zondag 20 april 2025 om 22:40
In ieder geval alles wat een baby nodig zal hebben: luiers, verzorgingsproducten, misschien ook voeding (vooral als ik zelf geen borstvoeding kan geven). Ik ga kijken of babykleding en andere benodigheden daar ook goedkoper is.EmilyinParijs2 schreef: ↑20-04-2025 22:17Wat koop je er dan voor je baby? Hier ook een baby in aantocht dus ben heel benieuwd.
zondag 20 april 2025 om 23:24
Keukenrol met halve velletjes hebben ze bij de jumbo ook. Daar ben ik per ongeluk achter gekomen, ik vond het niks haha.
Toen ik een citytrip deed naar Berlijn heb ik ook echt heel veel gekocht bij DM. De drogisterij spullen zijn echt super goedkoop. Wat ook leuk is, rond oktober/november van die advent kalenders voor bijna niks, super leuke kadootjes.
maandag 21 april 2025 om 00:10
Ik heb de DM om de hoek, lucky me
, en ik koop er alles. Balea is een supergoedkoop en heel fijn merk, mijn badkamer staat er vol mee. Vooral de kokosshampoo bar vind ik heerlijk. Anderhalve euro goedkoper dan het huismerk van de Kruidvat.
En vitamines! Echt belachelijk goedkoop. Ze hebben hier niet alle grote make-up merken (Rimmel bv niet), maar in Duitsland misschien wel. Het loont de moeite om dat even te checken.

En vitamines! Echt belachelijk goedkoop. Ze hebben hier niet alle grote make-up merken (Rimmel bv niet), maar in Duitsland misschien wel. Het loont de moeite om dat even te checken.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
You know it, and now I'm here.
maandag 21 april 2025 om 08:01
Zitten er ook Dms in Nederland dan?13th_Star schreef: ↑21-04-2025 00:10Ik heb de DM om de hoek, lucky me, en ik koop er alles. Balea is een supergoedkoop en heel fijn merk, mijn badkamer staat er vol mee. Vooral de kokosshampoo bar vind ik heerlijk. Anderhalve euro goedkoper dan het huismerk van de Kruidvat.
Voor iedereen een groene tuin
maandag 21 april 2025 om 08:48
Omg waarschijnlijk woont ze in grensgebied of in Duitsland zelf

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in