Mode & Beauty alle pijlers

Haarproduct met geur suikerspin

24-04-2025 16:55 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja nou, zoals de titel zegt, dat zoek ik.
Ik rook het laatst bij een ander en ik vond het dus echt lekker, maar ze wist niet meer hoe het heette en waar het vandaan kwam. Stiekem verdenk ik gatekeeping, haha.

Ik had al als tip Supermilk van Lush maar dat is het denk ik niet, de geur was echt veel duidelijker en sterker.

Iemand toevallig de magische tip?
Ik ken wel de douchegel van het merk "Dop" uit Frankrijk. Die hebben ze ook in Suikerspinnen geur. En ruikt ook echt naar een suikerspin.
Aussie? Die producten zijn ook mierzoet .
is het niet de tompouce-shampoo van de hema?
En gaat het om iets als shampoo of conditioner of om haarlak/droogshampoo/heatprotecor?
Ik heb echt geen idee wat het is maar ik denk zelf iets van lak of versteviging ofzo.

Het ruikt echt letterlijk naar suikerspin, dus de tompouce is het helaas echt niet.
Aussie hydrate miracle shampoo.

Die ruikt ontiegelijk mierzoet. De een vindt het ruiken naar de ouderwetse hubba bubba kauwgom, ik vind het ruiken alsof ik achter de suikerspinkraam op een kermis sta.
De droogshampoo van Batiste heeft een paar van die zoete luchtjes, heerlijk 😁
loulou39 wijzigde dit bericht op 24-04-2025 17:55
5.26% gewijzigd
Producten van Tigi ruiken ook altijd naar suikerspin of ander snoepgoed.
Ik kocht de droogshampoo van Andrelon in de aanbieding en dacht direct aan suikerspinnen toen ik dat voor de eerste keer gebruikte.
Had ze krullen?

Ik denk aan Yari.
TAFKAPML
Je hebt haarparfum bij de douglas en Etos enzo. Misschien zoiets. Er is er een die heet sugar delight zag ik.
En misschien wil ze niet gatekeepen, maar heeft ze iets bij shein gekocht ofzo en schaamt zich, daar hebben ze ook haarparfum.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Purrmaid schreef:
24-04-2025 18:54
Had ze krullen?

Ik denk aan Yari.
Nee dat ruikt echt niet naar suiker ofzo. Ik ben grootverbruiker van Jari en dat ruikt bij mij nergens naar.
Al die shampoos enzo die hier worden genoemd is ook niet wat to bedoelt (en vind ik echt niet zo zoet eerlijk gezegd)
Er is nu een soort trend gaande waarbij meiden luchtjes als pistache, popcorn enzo opspuiten en layeren en daar hoort ook haarparfum bij.
Ik dacht ook meteen aan Super Milk. Die geur evalueert echt tijdens het dragen en is behoorlijk sterk in je haar. Krijg regelmatig complimenten over mijn parfum, terwijl diegene dan mijn haar ruikt :)
Ja! Die had ik ooit, maar ging toen uit het assortiment.
Het potje was paars, maar daar heb je weinig aan denk ik :hihi:
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Purrmaid schreef:
24-04-2025 18:54
Had ze krullen?

Ik denk aan Yari.
O brr, dat vind ik zo stinken.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Bestaat Fudge nog? Dat kocht ik vroeger bij Kinki Kappers en was ook zo mierzoet.
Valtifest schreef:
24-04-2025 18:58
Nee dat ruikt echt niet naar suiker ofzo. Ik ben grootverbruiker van Jari en dat ruikt bij mij nergens naar.
Al die shampoos enzo die hier worden genoemd is ook niet wat to bedoelt (en vind ik echt niet zo zoet eerlijk gezegd)
Er is nu een soort trend gaande waarbij meiden luchtjes als pistache, popcorn enzo opspuiten en layeren en daar hoort ook haarparfum bij.

Ik gebruik ook Yari.
De groene lijn en de snotgel en foam van de andere lijn.

Maar jij weet het vast beter.
TAFKAPML
Valtifest schreef:
24-04-2025 18:55
.
En misschien wil ze niet gatekeepen, maar heeft ze iets bij shein gekocht ofzo en schaamt zich, daar hebben ze ook haarparfum.

:@@:
TAFKAPML
Ik had ooit een Aussie droogshampoo die zo mierzoet rook. 1x gebruikt en ik was de hele dag kotsmisselijk door die walgelijk zoete geur die uit mijn haar kwam. Ik hou helemaal niet van zoete geurtjes dus heb hem daarna direct weggegooid :facepalm:

Zou daar dus eens aan gaan ruiken bij de drogist :hihi:
Purrmaid schreef:
24-04-2025 19:17
Ik gebruik ook Yari.
De groene lijn en de snotgel en foam van de andere lijn.

Maar jij weet het vast beter.
Nee, maar roepen mensen jou op straat na 'oh wat ruikt je haar zoet, suikerspin, wat gebruik je' wat to beschrijft? Eerlijk zeggen.
Purrmaid schreef:
24-04-2025 19:18
:@@:
Mensen vinden toegeven dat ze iets bij shein kopen gênant. Kan toch.
Is het misschien Kitsch warm sugar haarparfum? Dat kwam bij mij op social media voorbij en heb ik opgeslagen omdat het mij ook lekker leek.
Dit is de tekst op de site van Kitsch. Ik hoop dat ik dat hier mag plaatsen?

Ervaar pure suikerspin-nostalgie met de Warm Sugar Haarparfum van Kitsch. Een onweerstaanbare gourmand geur met warme vanille, gesponnen suiker en roze grapefruit—alsof je door een zoete wolk op de kermis loopt. Dankzij de gepatenteerde geur-eliminerende technologie worden geurtjes bij de bron geneutraliseerd, niet gemaskeerd. Bovendien blijft haarparfum langer hangen dan gewone parfum, doordat het zich beter hecht aan het haar. Perfect voor snelle opfrismomenten of als geurige touch-up voor je haar of huid. Licht, dromerig en altijd klaar voor onderweg.
Dat laatste klinkt goed! En ook dat die Supermilk sterker gaat ruiken.. was in de Lush even gaan snuffelen en rook niks aan dat potje, haha.

Ik dank jullie voor alle tips! Ga dus ook even aan Aussi snuffelen.

Het luchtje is inderdaad mierzoet maar het kan echt aan niets anders doen denken dan aan suikerspin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven