Koningsdag 2025
zaterdag 26 april 2025 om 13:32
Oh correctie, zie nu dit staan in AD: “Ze heeft wel martelwerktuigen aan haar voeten, met die stiletto’s. Ik heb nu al medelijden met haar, die moet vanavond knock-out liggen.”
Gelukkig, credit where credit’s due.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 26 april 2025 om 13:33
zaterdag 26 april 2025 om 13:44
Ah jawel, lekker kneuterig toch.Lila-Linda schreef: ↑26-04-2025 13:38Het is natuurlijk nooit heel bijzonder, maar is dit jaar niet uitzonderlijk saai?????
Deze quiz, dat kan toch niet?
...
zaterdag 26 april 2025 om 13:58
De koek was op.Lila-Linda schreef: ↑26-04-2025 13:50Kneuterig is het ieder jaar
Maar dit is opvallend saai, die quiz duurde veel te lang. Dat sport-item ook.
En weer Normaal.
En beelden van mensen die selfies maken
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 26 april 2025 om 14:46
Vooral Freek stond te klooien, volgens mij? En het leek niet lekker te mengen met het orkest.OlleGrieze schreef: ↑26-04-2025 14:23Suzan en Freek: dat gaat niet helemaal goed. Hemel wat begon dat slecht!
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 26 april 2025 om 14:48

Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 26 april 2025 om 15:52
De enige keren dat ik op tv heb gekeken was toen het hier een keer werd georganiseerd, het rotweer was en ik geen zin had om ergens langs de route te gaan staan. Had er zoveel over gehoord, repetities, ruim een week omfietsen. En kijken of je een bekende ziet staan langs de route.
Oja en de eerste keer koningsdag in Amsterdam geloof ik.
Ben nu net terug van een braderie met vooral veel Alixpress zooi en af en toe een kleedje mer kind die oud speelgoed verkoopt. Niks gekocht op de braderie zelf.
Oja en de eerste keer koningsdag in Amsterdam geloof ik.
Ben nu net terug van een braderie met vooral veel Alixpress zooi en af en toe een kleedje mer kind die oud speelgoed verkoopt. Niks gekocht op de braderie zelf.
zaterdag 26 april 2025 om 16:58
Echt niets was in sync en alles op het randje van vals.canis-felis schreef: ↑26-04-2025 14:46Vooral Freek stond te klooien, volgens mij? En het leek niet lekker te mengen met het orkest.
zaterdag 26 april 2025 om 17:34
Prettig klinken vond ik het niet, nee, maar dat vind ik meestal niet van dit soort duo's. Ik heb ze nooit "zien" zingen en ik vond haar wel stralen en enthousiast. Op de radio erger ik me vaak kapot aan van die m/v-zangkoppeltjes omdat ik het in het algemeen enorm zijig vind klinken en daardoor niet zuiver genoeg.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 26 april 2025 om 17:54
Misssunshine schreef: ↑26-04-2025 16:59Ik ben nu pas aan het terugkijken maar jeetje wat zien Maxima en Amalia er mooi uitwat een knappe stijlvolle vrouwen en Alexia ook trouwens.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in