Entertainment alle pijlers

Jochem Myjer

28-04-2025 13:39 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er hier meer mensen die mee loten met theater om kaartjes te kunnen kopen
voor Jochem Myjer?

Vorige week had je 2 dagen de tijd om je in te schrijven, en dan na
loting werd bepaald of je überhaupt kaartjes mag kopen.

Ik heb nu al van 3 theaters een 'helaas, je bent niet ingeloot'.

Zo vreselijk k"t dit! We willen er echt zo graag eens heen!

Is er iemand die het wel gelukt is?
Jajaja schreef:
28-04-2025 15:45
De tekst van dat theater of de tekst van het impresariaat van Myjer?
Dat weet ik niet. Ik zag het staan toen ik op Facebook op de link klikte om te loten. Het stond er onderaan nog voordat ik de schouwburg had gekozen.
Dat was voor mij reden maar voor 1 datum in te schrijven.
Ik had voor 3 verschillende theaters en dus voor 3 verschillende data ingeschreven. Kreeg vandaag van 1 van de 3 bericht dat ik ben ingeloot, zaterdag kreeg ik van een ander theater dat ik was uitgeloot. Derde theater niets meer van gehoord. Ik ben blij met de kaartjes die ik heb 😄
Nina-tje schreef:
28-04-2025 15:41
Letterlijke tekst.
Schrijf je toch in voor meerdere data dan loop je het risico dat al je inschrijvingen worden verwijderd.

Ik interpreteer dat dat je maar echt voor 1 datum mag in schrijven. Ongeacht welk theater.
Misschien dat ze het met steekproeven controleren.
Per theater kun je je maar voor 1 datum inschrijven.
Die tekst krijg je pas na het selecteren van een theater.
In de vorige ronde ben ik zelfs 2 x ingeloot. Ik heb deze keer niet ingeschreven. Ik heb zijn nieuwste show nu 2 x gezien (zo heeft ons gezin hem allemaal kunnen zien ). Wel twee verschillende theaters waarvan 1 op bijna 2 uur rijden :-)

Mijn strategie was gewoon bij alle theaters inschrijven die op Max 2 uur rijden lagen. En zo werden wij 2 x ingeloot.

Ik heb tot nu toe altijd kaarten gehad voor al zijn shows.

Tip : via theaters zelf kan je vaak nog kaarten kopen die kort van tevoren (op de dag zelf ) terug verkocht worden. Djebber of ticketmatic werken zo. En zo zijn wij wel eens aan kaarten gekomen voor Carré.
Je kan wel meerdere theaters inschrijven maar niet meerdere data van een theater. Dus 1 datum kiezen per theater
Pimpelmeesje87 schreef:
28-04-2025 13:54
Zet sowieso ticketswap even aan! Of kan dat niet bij deze constructie?
Nee

Sowieso wordt je plek pas op de dag zelf of de dag ervoor bekend genaamd. En kaarten kan je alleen terug verkopen aan theater. Via Djebber of ticketmatic. Gelukkig maar. Want zo voorkom je woekerprijzen.
Nina-tje schreef:
28-04-2025 14:29
Hopelijk niet met hetzelfde e-mailadres want dan vervallen al je inschrijvingen als ze daar achter komen.
Onjuist. Ik ben afgelopen week geweest en begin maart. Zelfde mail adres. Ik had me voor half Nederland ingeschreven.
Nina-tje schreef:
28-04-2025 15:29
Dan heb je mazzel. In de voorwaarden staat dat je maar mag inschrijven voor 1 speeldatum. Dat als je je in schrijft voor meer data je het risico loopt dat al je inschrijvingen worden verwijderd.
Maar het kan dus zijn dat ze dat niet echt controleren maar het er alleen bij zetten om het te ontmoedigen.
Zelf heb ik mij dus daarom maar voor 1 avond ingeschreven. Anders had ik ook voor meer ingeschreven.
Per theater! Niet per e-mail adres
Ik heb nog niets gehoord
Ik heb Nieuwegein en Gouda geprobeerd maar mooi niks. Met verschillende mensen met verschillende e-mailadressen.

En hij speelt deze show al sinds 2023….
Ik probeer TicketSwap nu.

Veel mensen in mijn omgeving zijn al geweest.
Ik had het ook begrepen als dat je maar bij een theater mocht inschrijven per e-mailadres. Stom. Nu heb ik niks.
SunShine35 schreef:
28-04-2025 20:07
Ik heb Nieuwegein en Gouda geprobeerd maar mooi niks. Met verschillende mensen met verschillende e-mailadressen.

En hij speelt deze show al sinds 2023….
Ik probeer TicketSwap nu.

Veel mensen in mijn omgeving zijn al geweest.

Ticketswap zal je ze niet vinden. Djebber en ticketmatic. Check bij theater via welke aanbieder ze hun kaarten verkopen. Jochem Myer verbiedt doorverkoop buiten theater om. Dus ook niet via ticketswap
poldervrouw schreef:
28-04-2025 21:45
Ticketswap zal je ze niet vinden. Djebber en ticketmatic. Check bij theater via welke aanbieder ze hun kaarten verkopen. Jochem Myer verbiedt doorverkoop buiten theater om. Dus ook niet via ticketswap
Raar dat ze er wel op staan….
SunShine35 schreef:
28-04-2025 22:57
Raar dat ze er wel op staan….
Klik maar eens op zo'n kaartje.
Ik heb niks meer gehoord, dus dat zal niks geworden zijn. Jammer.
In a field of roses, she is a wildflower
poldervrouw schreef:
28-04-2025 19:09
Nee

Sowieso wordt je plek pas op de dag zelf of de dag ervoor bekend genaamd. En kaarten kan je alleen terug verkopen aan theater. Via Djebber of ticketmatic. Gelukkig maar. Want zo voorkom je woekerprijzen.
Nee hoor, ik weet mijn rang, rij en stoelnummer al. Heb de 1e rang kunnen scoren.
Mij ook niet. En wij willen ook nog gebruik maken van een rolstoelplek dus dan wordt de spoeling wel heel dun. Ik ben ook ook bij alles uitgeloot. Zo jammer. Lees onder zn post dat mensen al geweest zijn maar nog een keer heen gaan omdat ze weer ingeloot zijn.
Ik ben ingeloot :cheer2:
Stressed is just desserts spelled backwards
poldervrouw schreef:
28-04-2025 19:08
Je kan wel meerdere theaters inschrijven maar niet meerdere data van een theater. Dus 1 datum kiezen per theater
Bij ons komt hij 2 dagen en je kon opgeven of je een voorkeursdag had of niet. En daar zouden ze een loting in doen.
Ugli schreef:
29-04-2025 11:18
Nee hoor, ik weet mijn rang, rij en stoelnummer al. Heb de 1e rang kunnen scoren.

Dat hangt van theater af. Ik was oa in nieuwe luxor en kreeg daar pas dag ervoor de plekken te zien. Ik wist alleen eerste rang
Maleficent schreef:
29-04-2025 11:48
Bij ons komt hij 2 dagen en je kon opgeven of je een voorkeursdag had of niet. En daar zouden ze een loting in doen.
Dat zeg ik toch ? Per theater kan je 1 datum selecteren
poldervrouw schreef:
29-04-2025 12:42
Bij een enkel theater kon je de optie 'geen voorkeur' aangeven.
Bij de meesten stond die optie er niet en moest je een dag aangeven.
Maleficent schreef:
29-04-2025 11:46
Ik ben ingeloot :cheer2:
gefeliciteerd! :cheer2:

Bij welk theater?
Overrozen15 schreef:
29-04-2025 11:24
Mij ook niet. En wij willen ook nog gebruik maken van een rolstoelplek dus dan wordt de spoeling wel heel dun. Ik ben ook ook bij alles uitgeloot. Zo jammer. Lees onder zn post dat mensen al geweest zijn maar nog een keer heen gaan omdat ze weer ingeloot zijn.
klopt, dat lees ik ook op de social media van Jochem Myjer.
Heel jammer, want de kans voor mensen die nog niet geweest zijn wordt dan weer kleiner.

En idd de plaatsen voor een rolstoelplek zijn nog schaarser. Ik hoop dat het je nog lukt!
poldervrouw schreef:
29-04-2025 12:42
Nee ik kon op 2 dagen loten omdat ik geen voorkeur had voor 1 dag.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven