Geld & Recht alle pijlers

Belastingaangifte 2024 (dagtekening)

14-04-2025 20:15 86 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het is weer zover de vragen over "heeft iemand al een brief ontvangen met dagtekening van de BD en wanneer heb jij je aangifte gedaan "
bboy wijzigde dit bericht op 16-04-2025 22:46
10.86% gewijzigd
diedietje schreef:
02-05-2025 11:03
Snap de dagtekening 3 mei niet zo goed aangezien dat op zaterdag is. Waarom doen ze dan niet gewoon 2 mei?
Dit was dus ook mijn gedachte.
ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
diedietje schreef:
30-04-2025 22:02
Ja ik moet nu al terug komen op mijn woorden 😄. Mijn man heeft vanavond de brief ook gehad, dagtekening 3 mei. Ben benieuwd of we het voor het weekend nog ontvangen!
Nee want ik heb vandaag de brief en nog geen geld gekregen en bijschrijvingen komen meestal 's morgens bij mij.
Laatst mogelijke dag aangifte gedaan. Maandag 28 april bericht van mijn overheid en de definitieve aanslag stond al digitaal klaar met dagtekening 3 mei.
Heeft iemand het al ontvangen, dagtekening 3mei?
diedietje schreef:
30-04-2025 22:02
Ja ik moet nu al terug komen op mijn woorden 😄. Mijn man heeft vanavond de brief ook gehad, dagtekening 3 mei. Ben benieuwd of we het voor het weekend nog ontvangen!
In de brief staat dat je het in de week na de dagtekening ontvangt. Tenminste bij ons wel.
Ik gok op dinsdag ivm bevrijdingsdag maandag.
LemoosGaatDoor schreef:
02-05-2025 13:27
Laatst mogelijke dag aangifte gedaan. Maandag 28 april bericht van mijn overheid en de definitieve aanslag stond al digitaal klaar met dagtekening 3 mei.
Laatst mogelijke dag was 30 april.
Ik heb nog helemaal niets gedaan, de laatst mogelijke dag is voor mij de dag voor de genoemde dag op mijn aanmaning/herinnering voordat ik een boete kan krijgen. :lol:

Maar omdat ik geen zin heb in die boete zal het wel van de week worden. Hoop ik.
Yes, hier in mijn belastingdienst bij correspondentie staat de definitieve aanslag ook klaar met de dagtekening 10 mei 😁. Nu hopen dat ze snel uitbetalen 🍀!
Mangogo schreef:
02-05-2025 16:43
In de brief staat dat je het in de week na de dagtekening ontvangt. Tenminste bij ons wel.
Heb de brief nog nooit gelezen maar dit staat er idd bij mij ook. Al krijg ik het eigenlijk altijd op de dag van dagtekening. Dus zal idd dinsdag wel zijn.
MissNuada schreef:
02-05-2025 21:31
Ik heb nog helemaal niets gedaan, de laatst mogelijke dag is voor mij de dag voor de genoemde dag op mijn aanmaning/herinnering voordat ik een boete kan krijgen. :lol:

Maar omdat ik geen zin heb in die boete zal het wel van de week worden. Hoop ik.
Je hebt nog even.

Moet u € 57 of meer betalen? Doe dan zo snel mogelijk aangifte. Doe dit vóór 14 juli, anders kunt u een boete krijgen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven