Vakantie met pubers in Noord Frankrijk
zondag 4 mei 2025 om 12:34
Wie o wie kan mij de tip geven waar mijn 4 pubers zich kunnen vermaken in een zwembad met gave glijbanen en waar nette huisjes (bungalow/chalet/stacaravan) zijn? Binnen- en buitenzwembad zou ideaal zijn.
Het liefst vlakbij strand (Normandie/Bretagne) of anders in het binnenland aan een meer.
Alles boven Nantes en Dijon gelegen is goed! Ik hoor het heeeeeel erg graag!
Merci!
Het liefst vlakbij strand (Normandie/Bretagne) of anders in het binnenland aan een meer.
Alles boven Nantes en Dijon gelegen is goed! Ik hoor het heeeeeel erg graag!
Merci!
Op vrijdagen ben ik net nog een beetje leuker
zondag 4 mei 2025 om 14:29
zondag 4 mei 2025 om 16:03
zondag 4 mei 2025 om 16:04
Niet echt noord Frankrijk…Frietmetmayo schreef: ↑04-05-2025 15:52Camping pey roche! Is geen zwembad maar aan de Ardèche waar je super gaaf van de rotsen kan springen.
‘s avonds gingen tijdens onze vakantie alle jongeren bij elkaar bij het kampvuur hangen.
zondag 4 mei 2025 om 16:10
Deze wilde ik ook noemen!Irregular_Choice schreef: ↑04-05-2025 16:03Domaine des ormes, ligt vlak bij St Malo. Camping is heel uitgebreid, echt gigantisch met hele toffe zwembaden (binnen en buiten) met glijbanen, golfslagbad enz. Ook veel te doen op de camping en in de omgeving. Leuk aquarium in st Malo en je kan naar de mont saint Michel.
Echt superleuke camping met enorm veel activiteiten, bijv. klimwand, paardrijden, tokkelen en waterskiën.
Meerdere zwembaden, zelfs het binnenbad heeft glijbanen. Gamehal binnen.
Meerdere sport-/(voetbalvelden waar de jeugd ‘s avonds samenkomt.
Wij hebben we een hele leuke vakantie gehad.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in