MAFS Zonder Spoilers
dinsdag 6 mei 2025 om 22:03
dinsdag 6 mei 2025 om 22:06
dinsdag 6 mei 2025 om 22:35
Ja, dat snap ik. Maar je kunt er mensen ook mee beschadigen op deze manier. Omdat je ze volledig over hun eigen grenzen heen jaagt. En dat lijkt er nu te gebeuren. Door een fucking therapeut.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 7 mei 2025 om 08:54
Ja echt he, ik zit daar ook altijd naar te kijken, dat plekje bij zn lip. Maar het is natuurlijk in korte tijd opgenomen dus 'hopelijk' is het geen blijvend plekje.
Ik snap ook echt niet dat je hier aan mee wil doen. Je moet toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben en met hoeveel mensen heb je dat nu eigenlijk? Ik zou dat bij geen enkele man van MAFS hebben. Zijn allemaal aardig en prima mannen, maar qua aantrekkingskracht, nee. Dus dan gaat 't hem niet worden toch?
woensdag 7 mei 2025 om 09:26
Ff aan het terugkijken van gisteren, maar dat vind ik dan weer gezeur van Marcella, dat ze geen thee op bed krijgt. Ik geef hem gelijk, gewoon uit bed gaan, aankleden/douchen en daarna lekker beneden ontbijten. Niks mis mee. Goed, misschien is zij dat anders gewend, maar niks vreemds aan wat mij betreft zoals hij dat doet.
woensdag 7 mei 2025 om 11:57
Ze zeurt om veel meer dingen. Ze vindt het niet fijn om dichtbij hem te zijn, maar als hij haar geen knuffel geeft is het ook niet goed. En hij heeft een bord voor zijn kop.Tulpje22 schreef: ↑07-05-2025 09:26Ff aan het terugkijken van gisteren, maar dat vind ik dan weer gezeur van Marcella, dat ze geen thee op bed krijgt. Ik geef hem gelijk, gewoon uit bed gaan, aankleden/douchen en daarna lekker beneden ontbijten. Niks mis mee. Goed, misschien is zij dat anders gewend, maar niks vreemds aan wat mij betreft zoals hij dat doet.
Olof en Femke kunnen beter de stekker er helemaal uittrekken. Dat wordt nooit wat.
In a field of roses, she is a wildflower
woensdag 7 mei 2025 om 16:07
Olof en Femke vind ik gewoon echt naar om naar. te kijken. Daar zit zoveel vergif in die relatie, en dat al binnen 2 weken. Hoe kan iemand nog denken dat dit het proberen waard is, als je al zó snel om elke scheet slaande ruzies krijgt?
Jammer ook dat die experts maar blijven duwen en trekken aan stellen waarvan je gewoon ziet dat het er niet in zit. Bram en Eva ook.....Eva voelt het gewoon niet en krijgt zelfs paniek van het hele gebeuren. Maar die experts blijven maar praten en vragen waarom dan....en als je nou zus eens probeert??? En als je niet eens meteen dit doet, maar wel dat???
alsof je aantrekkingskracht kunt afdwingen.....
Jammer ook dat die experts maar blijven duwen en trekken aan stellen waarvan je gewoon ziet dat het er niet in zit. Bram en Eva ook.....Eva voelt het gewoon niet en krijgt zelfs paniek van het hele gebeuren. Maar die experts blijven maar praten en vragen waarom dan....en als je nou zus eens probeert??? En als je niet eens meteen dit doet, maar wel dat???
alsof je aantrekkingskracht kunt afdwingen.....
woensdag 7 mei 2025 om 20:54
Ken je het nummer?
Gaat erover dat Meghan een relatie heeft gehad met een man die een sulletje was, maar waar zij een man van de wereld van heeft gemaakt. En dat ze hem tegenkomt met zijn nieuwe relatie. En dat zij de credits wil krijgen dat het nu een catch is.
Dat gevoel kreeg ik bij binnenkomst ook: werkt aan zichzelf, nieuwe kleding, leert omgangsvormen. Maar ze blijven echt niet bij elkaar.
Gaat erover dat Meghan een relatie heeft gehad met een man die een sulletje was, maar waar zij een man van de wereld van heeft gemaakt. En dat ze hem tegenkomt met zijn nieuwe relatie. En dat zij de credits wil krijgen dat het nu een catch is.
Dat gevoel kreeg ik bij binnenkomst ook: werkt aan zichzelf, nieuwe kleding, leert omgangsvormen. Maar ze blijven echt niet bij elkaar.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
woensdag 7 mei 2025 om 20:59
Nee ken het nummer niet maar kan zo voor hen gemaakt zijn. Zie ze ook niet bij eljaar blijven inderdaadLucy schreef: ↑07-05-2025 20:54Ken je het nummer?
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 7 mei 2025 om 20:59
Hinke heeft geen echtgenoot maar een project.Lucy schreef: ↑07-05-2025 20:54Ken je het nummer?
Ik vind hier dingen van.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in