Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zaterdag 10 mei 2025 om 08:38
Dankjewel! Ja voelde heel fijn om meteen te doen want tegen zo’n appje zit ik vaak op te hikken. Nu wist ik het gewoon zeker en dacht zeg het maar gewoon, werd gelukkig goed opgepakt.
Jullie gaan ergens wat drinken of wandelen? Veel plezier alvast wel echt prachtig weer voor!
zaterdag 10 mei 2025 om 08:38
Dankjewel! Ja voelde heel fijn om meteen te doen want tegen zo’n appje zit ik vaak op te hikken. Nu wist ik het gewoon zeker en dacht zeg het maar gewoon, werd gelukkig goed opgepakt.
Jullie gaan ergens wat drinken of wandelen? Veel plezier alvast wel echt prachtig weer voor!
zaterdag 10 mei 2025 om 08:43
Wandelen in een stad. Vind ik veel leuker om kennis te maken dan rechtover elkaar te gaan zitten in een café. En we kunnen dan nog een terrasje doen ergens. Ben benieuwd!Kat91 schreef: ↑10-05-2025 08:38Dankjewel! Ja voelde heel fijn om meteen te doen want tegen zo’n appje zit ik vaak op te hikken. Nu wist ik het gewoon zeker en dacht zeg het maar gewoon, werd gelukkig goed opgepakt.

zaterdag 10 mei 2025 om 09:02
Leuk Attraverso, een Breeze date! Veel plezier! Een walk and talk date? Idd lekker wandelen en ergens neerploffen op een terras. Het is er prachtig weer voor 
@Kat, goed dat je meteen eerlijk was! Kwestie van aangeven, bedanken voor de date en rechtsomkeert maken haha. Scheelt weer ongemakkelijke appjes sturen en onzekerheid (vanuit hem).

@Kat, goed dat je meteen eerlijk was! Kwestie van aangeven, bedanken voor de date en rechtsomkeert maken haha. Scheelt weer ongemakkelijke appjes sturen en onzekerheid (vanuit hem).
zaterdag 10 mei 2025 om 09:19
Jammer maar dan beter gelijk zeggen idd..Kat91 schreef: ↑10-05-2025 08:38Dankjewel! Ja voelde heel fijn om meteen te doen want tegen zo’n appje zit ik vaak op te hikken. Nu wist ik het gewoon zeker en dacht zeg het maar gewoon, werd gelukkig goed opgepakt.
Ben benieuwd hoe de andere dates aflopen..
Er waren er meer die op date gaan toch dit weekend?

zaterdag 10 mei 2025 om 12:15
Ah jammer, maar inderdaad goed meteen 'afgehandeld'.

zaterdag 10 mei 2025 om 12:19
Attraverso schreef: ↑10-05-2025 08:43Wandelen in een stad. Vind ik veel leuker om kennis te maken dan rechtover elkaar te gaan zitten in een café. En we kunnen dan nog een terrasje doen ergens. Ben benieuwd!
Heel goed idee. Tegenover een vreemde zitten en dan non-stop met elkaar moeten communiceren vraagt echt veel van je sociale skills. Ik ben bang dat daarop veel eerste dates mislopen, bijvoorbeeld door zenuwen of omdat iemand gewoon minder goed hierin is. Ik kan (als introvert) bijvoorbeeld heel slecht tegen small talk en ben er ook slecht in. Maar je begint ook niet meteen over de oorlog in Gaza...
Dus wandelen (of iets anders doen) is inderdaad veel fijner. Je hoeft elkaar niet de hele tijd aan te kijken, het mag best even stil zijn en je hebt het ook wat natuurlijker gewoon over dingen die je onderweg tegenkomt. Leuk dat dit bij Breeze ook een optie is. Ik ben een keer met een date gaan kanoën (wel ieder zijn eigen kano), is ook best een goede manier om iemand te leren kennen.

zaterdag 10 mei 2025 om 12:46
Ja dat had ik gelezen idd, wel iets om naar uit te kijken!
En denk wel dat het scheelt dat je al levend beeld hebt gezien..
Ik dacht dat er een stuk of vier dates gepland stonden dit weekend .
zaterdag 10 mei 2025 om 12:46
Nou heel stom misschien maar vroeger appte ik altijd of andersom of werd ik geghost maar laatst bij love on the spectrum zei de dating coach van je kunt best aangeven na de date of je het wel of niet ziet zitten of dat je er over na wilt denken of dat het gewoon geen match is. En toen dacht ik echt huh waarom heb ik dit nooit zo gedaan? Terwijl als ik echt enthousiast ben dan spreek ik dat wel uit van zou je graag nog eens willen zien en hoe leuk het is etc..
Dus zodoende en het ging juist makkelijker dan appen en je weet beide meteen waar je aantoe bent.
zaterdag 10 mei 2025 om 20:54
Wat leuk om te horen!Attraverso schreef: ↑10-05-2025 20:43De date was leuk, aangenaam, we hebben afgesproken om elkaar nog eens te zien.
En dit was de voordeel van de twijfel man toch qua uiterlijk?
Pakt dan toch goed uit..
zondag 11 mei 2025 om 00:27
Fijn, Attraverso!
Hier was het ook heel leuk. Genoeg gespreksstof, dezelfde humor en onze ideeën over de toekomst matchen ook goed.
Thuis kreeg ik een appje van hem: hij wil er absoluut geen druk op leggen en heeft alle tijd, maar als het voor mij echt uitgesloten is dat er iets kan groeien, dan moeten we het hierbij laten. Hij ziet mij niet als gewone vriendin en is daar ook niet naar op zoek.
Ik laat het even bezinken, zou het wel erg jammer vinden om hem niet meer te zien.
Niet quoten aub, haal het later misschien weg
Hier was het ook heel leuk. Genoeg gespreksstof, dezelfde humor en onze ideeën over de toekomst matchen ook goed.
Thuis kreeg ik een appje van hem: hij wil er absoluut geen druk op leggen en heeft alle tijd, maar als het voor mij echt uitgesloten is dat er iets kan groeien, dan moeten we het hierbij laten. Hij ziet mij niet als gewone vriendin en is daar ook niet naar op zoek.
Ik laat het even bezinken, zou het wel erg jammer vinden om hem niet meer te zien.
Niet quoten aub, haal het later misschien weg