Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 18 mei 2025 om 21:37
zondag 18 mei 2025 om 21:39
Tja, hoe Deedry doet vind ik er ook niet heel gezellig uitzien.
zondag 18 mei 2025 om 21:40
Dan praat je daar overSpeculaastaart schreef: ↑18-05-2025 21:39Tja, hoe Deedry doet vind ik er ook niet heel gezellig uitzien.
En bespreek je dat je niet samen verder gaat
Maar je gaat toch niet flirten met anderen?
zondag 18 mei 2025 om 21:41
Lila-Linda schreef: ↑18-05-2025 21:40Dan praat je daar over
En bespreek je dat je niet samen verder gaat
Maar je gaat toch niet flirten met anderen?
Er was oogcontact verder nauwelijks interactie hoor.
zondag 18 mei 2025 om 21:46
ik vond juist dat Roy heel eerlijk antwoord gaf op haar vragen. Dat hij best romantisch is maar ook, als ieder mens, bevestiging en waardering nodig heeft. Hopelijk helpt dat en komt Deedry wat los en met minder gegiebel.
Ik vind John iets onoprechts houden, maar misschien uit zelfbescherming. Je weet dat je ex-partners dit ook kijken en wellicht mensen die je kinderen kennen, dat is toch anders.
Martijn en Ciska zijn leuk samen! Marleen is ook leuk, maar iets jonger, wellicht nog wat zoekender en mogelijk geen kinderwens afgesloten, we zien niet alles gelukkig. De klik is er duidelijk.
Ik vind John iets onoprechts houden, maar misschien uit zelfbescherming. Je weet dat je ex-partners dit ook kijken en wellicht mensen die je kinderen kennen, dat is toch anders.
Martijn en Ciska zijn leuk samen! Marleen is ook leuk, maar iets jonger, wellicht nog wat zoekender en mogelijk geen kinderwens afgesloten, we zien niet alles gelukkig. De klik is er duidelijk.
zondag 18 mei 2025 om 21:52
Ik dacht dat hij ging zeggen:" En 20 jaar later, zit je er net zo bij als wij nu".
zondag 18 mei 2025 om 21:57
Ik ook!
zondag 18 mei 2025 om 22:02
Ze zijn allebei erg afwachtend. Heb wel met beide te doen.
zondag 18 mei 2025 om 22:02
Dat wordt echt helemaal niks met Julius. De teleurstelling staat bij haar op het gezicht geschreven.
Ik vind trouwens dat Friese boeren eigenlijk een Fryske faam zouden moeten zoeken.
Die boeren praten toch al niet zo makkelijk, en dan scheelt het zoveel, als je tenminste dezelfde taal spreekt.
Ik vind trouwens dat Friese boeren eigenlijk een Fryske faam zouden moeten zoeken.
Die boeren praten toch al niet zo makkelijk, en dan scheelt het zoveel, als je tenminste dezelfde taal spreekt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 18 mei 2025 om 22:19
Jammer bij Kylie en Julius, misschien trekt het nog bij.. maar voor nu lijkt het het toch niet worden.
John en Eileen zie ik wel gebeuren, ze houden nog wat ruimte uit zelfbescherming zoiets.
Martijn en Ciska zit zeker goed, al echt verliefd koppel.
Roel en Simone is nog zeker niet over en uit, ben benieuwd of er toch nog iets groeit.
John en Eileen zie ik wel gebeuren, ze houden nog wat ruimte uit zelfbescherming zoiets.
Martijn en Ciska zit zeker goed, al echt verliefd koppel.
Roel en Simone is nog zeker niet over en uit, ben benieuwd of er toch nog iets groeit.
zondag 18 mei 2025 om 22:27
Ja ik zat net zo

Maar ze hebben wel echt een leuke citytrip, zijn al helemaal verliefd.
Ik had bij Roel verwacht dat Simone ook naar huis zou gaan, maar niet dus. Ze zijn wel eerlijk naar elkaar, lijken het verder ook wel goed met elkaar te kunnen vinden, maar ik denk dat het toch niets gaat worden. Ik vond Simone in deze aflevering wel leuker overkomen dan tijdens de logeerweek.
Bij Julius en Kylie gaat het niet werken. Allebei te afwachtend en volgens mij zijn ze verder ook niet echt een match.
Zelfde geldt eigenlijk voor Deedry en Roy. Zij kunnen alleen maar wat geinen met elkaar. Misschien gebeurt er nog een wonder als ze elkaar in een andere setting zonder camera's ontmoeten..
John en Eileen lijkt wel goed te gaan. Tot nu toe.

Sowieso wel leuke bestemmingen voor de citytrips dit jaar.
Ik ben nu wel benieuwd naar Jan volgende week...
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in