We zijn het zat en kiezen het Hazespad
zaterdag 3 mei 2025 om 09:28
Volgens mij sliep André een paar dagen in de week bij Monique.SweetFirefly schreef: ↑02-05-2025 21:51Ik had gedacht dat hij wel groter zou wonen. Waar moet zijn zoontje slapen als die een keer een nachtje blijft? Of gaat het co-ouderschap niet zo ver?
Wat raar dat hij net nu zijn huis te koop zet. Zou hij naar Amerika vertrekken?
zaterdag 3 mei 2025 om 09:45
zaterdag 3 mei 2025 om 09:48
Oh, dat had ii even gemist.Yildizlar2 schreef: ↑03-05-2025 09:45Het is niet het huis waar hij daadwerkelijk woont zoals eerder vermeld hier. Gewoon onroerend goed in zijn bezit .
Ophef om niks dan eigenlijk.
maandag 19 mei 2025 om 18:56
Iemand ooit gehoord van Denny Braaf?
Tot gisteren waarschijnlijk nauwelijks een mens.
Maar kennelijk zou André met zijn dochter op zwier zijn.
https://www.hln.be/bv/andre-hazes-aan-h ... ~aa142873/
Tot gisteren waarschijnlijk nauwelijks een mens.
Maar kennelijk zou André met zijn dochter op zwier zijn.
https://www.hln.be/bv/andre-hazes-aan-h ... ~aa142873/
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 19 mei 2025 om 19:05
Nou nu zal Dré wel weer dik bevriend met haar vader raken , totdat het over is .
Waar zo’n vrouw ook zin in heeft . Volgens mij riep hij nog niet heel lang geleden dat het echt Monique voor altijd was .
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... westenberg
Januari 2025 is het nog Monique voor altijd en heeft hij het over trouwen
Waar zo’n vrouw ook zin in heeft . Volgens mij riep hij nog niet heel lang geleden dat het echt Monique voor altijd was .
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... westenberg
Januari 2025 is het nog Monique voor altijd en heeft hij het over trouwen
maandag 19 mei 2025 om 19:25
Yildizlar2 schreef: ↑19-05-2025 19:24Zal eens tijd worden , ik gok een lange hete zomer en voor de kerst weer voorbij .
Dat is de tendens wel een beetje .

maandag 19 mei 2025 om 19:25
Oh ja die was ik alweer vergeten.
maandag 19 mei 2025 om 19:28
Bwah, laat ze eerst maar eens de 3 maanden samen halen

Ik gok dat zelfs Dré intussen beseft dat iedereen hem loeihard uitlacht als hij nu iemand ten huwelijk vraagt.
Is dit nu later?
dinsdag 20 mei 2025 om 11:14
Ik geloof niet meer dat hij en Monique weer samenkomen.
Ik denk dat zij echt wel vrede heeft met hoe het nu is. Ze gaat ook richting de 50 en dan ga je echt wel een andere levensfase in.
Vind dat ze het zo goed heeft gedaan zonder teveel gezichtsverlies en zonder het verliezen van haar volgers en een goede band met de vader van haar kinderen.
Ik denk dat zij hier alleen maar goed uitkomt.
En Andre die zal veel gaan daten maar nu ook met vrouwen die qua leeftijd beter bij hem aansluiten totdat hij uit de kast komt.
Ik denk dat zij echt wel vrede heeft met hoe het nu is. Ze gaat ook richting de 50 en dan ga je echt wel een andere levensfase in.
Vind dat ze het zo goed heeft gedaan zonder teveel gezichtsverlies en zonder het verliezen van haar volgers en een goede band met de vader van haar kinderen.
En Andre die zal veel gaan daten maar nu ook met vrouwen die qua leeftijd beter bij hem aansluiten totdat hij uit de kast komt.
dinsdag 20 mei 2025 om 11:41
Hoera we zijn zwanger!Sjaantje37 schreef: ↑20-05-2025 11:14Ik geloof niet meer dat hij en Monique weer samenkomen.
Die vverwacht ik nog eens te horen.
dinsdag 20 mei 2025 om 16:22
woensdag 21 mei 2025 om 11:17
Zoals het elke keer gaat.Yildizlar2 schreef: ↑21-05-2025 10:49De quotes die Monique nu allemaal plaatst lijken te wijzen ( ik zeg lijken dus geen feiten ) dat het voor haar toch ook allemaal wat onverwacht is .
En dan klapt de boel qua verstandhouding en krijgen we weer drama .

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in