Beste draagbare bluetooth speaker?
zondag 25 mei 2025 om 23:07
Hi, wie heeft tips vanuit eigen ervaring?
Ik zoek een bluetooth speaker die ik kan meenemen naar een ruimte in een buurthuis waar ik gymles geef. De speaker is voor het afspelen van muziek voor en na de les. Hoeft niet op disco-stand, maar wel genoeg volume om te horen als iedereen binnenkomt/geroezemoes. Tijdens de les zet ik ‘m uit zodat ik zelf goed te horen ben met de instructies.
Online vind ik Sonos Roam en verschillende JBL’s. Welke gebruik jij en/of raad je me aan?
Eisen:
- niet té zwaar
- goed geluid voor een ruimte van ong. 8x8 meter (gok ik)
- bluetooth
Ik zoek een bluetooth speaker die ik kan meenemen naar een ruimte in een buurthuis waar ik gymles geef. De speaker is voor het afspelen van muziek voor en na de les. Hoeft niet op disco-stand, maar wel genoeg volume om te horen als iedereen binnenkomt/geroezemoes. Tijdens de les zet ik ‘m uit zodat ik zelf goed te horen ben met de instructies.
Online vind ik Sonos Roam en verschillende JBL’s. Welke gebruik jij en/of raad je me aan?
Eisen:
- niet té zwaar
- goed geluid voor een ruimte van ong. 8x8 meter (gok ik)
- bluetooth
maandag 26 mei 2025 om 07:40
Op zich zijn wieltjes handig, maar ik stop de speaker liever in mijn tas qua meenemen.
maandag 26 mei 2025 om 10:47
Wij hebben een iets grotere JBL met een draagband. Maar ook uit het kleintje die we hebben (maatje frisdrankblikje) komt prima geluid.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 26-05-2025 11:38
2.63% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 26 mei 2025 om 15:10
Daar komt echt meer geluid uit dan je zou verwachten.Purplepeanut schreef: ↑26-05-2025 13:35Die is wel te klein voor dit doel denk ik, zou minimaal voor de charge gaan
Wij hebben sinds kort een Luna van Harmann Kardon en die is echt geweldig qua geluid. Beter dan de JBL's die wij hadden/hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in