Beste draagbare bluetooth speaker?

25-05-2025 23:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi, wie heeft tips vanuit eigen ervaring?

Ik zoek een bluetooth speaker die ik kan meenemen naar een ruimte in een buurthuis waar ik gymles geef. De speaker is voor het afspelen van muziek voor en na de les. Hoeft niet op disco-stand, maar wel genoeg volume om te horen als iedereen binnenkomt/geroezemoes. Tijdens de les zet ik ‘m uit zodat ik zelf goed te horen ben met de instructies.

Online vind ik Sonos Roam en verschillende JBL’s. Welke gebruik jij en/of raad je me aan?

Eisen:
- niet té zwaar
- goed geluid voor een ruimte van ong. 8x8 meter (gok ik)
- bluetooth
Ik heb de JBL xtreme. Heel tevreden mee, ook in vergelijkbare ruimtes/groepen gebruik ik hem (en ook gewoon thuis)
.
Ik heb een JBL Charge 5 en die doet het prima. Goed volume en goede kwaliteit geluid.
Hier ook tevreden over JBL, misschien is voor jou handig om er een te hebben die met wieltjes verplaatsbaar is (zoals een rolkoffertje) aangezien hij dus mee gaat naar het buurthuis.
DeeDee76 schreef:
26-05-2025 00:06
Hier ook tevreden over JBL, misschien is voor jou handig om er een te hebben die met wieltjes verplaatsbaar is (zoals een rolkoffertje) aangezien hij dus mee gaat naar het buurthuis.
Op zich zijn wieltjes handig, maar ik stop de speaker liever in mijn tas qua meenemen.
Wij hebben ook JBL speakers. Soms 2 gelinkt voor een goed stereo geluid.
Ik heb een JBL Go 2, heel klein maar goed geluid. Je hebt inmiddels nieuwere versies
Een handzame speaker die prima geluid geeft is de jbl charge.
De jbl go is wel érg klein. Andere speakers worden al snel te groot. En de jbl charge ga je meer dan prima horen in die ruimte.
Gryla schreef:
26-05-2025 07:40
Op zich zijn wieltjes handig, maar ik stop de speaker liever in mijn tas qua meenemen.
Wij hebben een iets grotere JBL met een draagband. Maar ook uit het kleintje die we hebben (maatje frisdrankblikje) komt prima geluid.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 26-05-2025 11:38
2.63% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
yep, wij ook JBL, helemaal tevreden mee
Graze schreef:
26-05-2025 08:32
Ik heb een JBL Go 2, heel klein maar goed geluid. Je hebt inmiddels nieuwere versies
Die is wel te klein voor dit doel denk ik, zou minimaal voor de charge gaan
Purplepeanut schreef:
26-05-2025 13:35
Die is wel te klein voor dit doel denk ik, zou minimaal voor de charge gaan
Daar komt echt meer geluid uit dan je zou verwachten.

Wij hebben sinds kort een Luna van Harmann Kardon en die is echt geweldig qua geluid. Beter dan de JBL's die wij hadden/hebben.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven