Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
maandag 26 mei 2025 om 14:09
maandag 26 mei 2025 om 14:11
Je hoeft je hier niet voor te verantwoorden hoor.Milestone schreef: ↑25-05-2025 22:11Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...

madamebijoux wijzigde dit bericht op 26-05-2025 14:27
2.96% gewijzigd
Je pense donc je suis
maandag 26 mei 2025 om 14:13
maandag 26 mei 2025 om 14:33
Open er een topic over! Dit topic is niet de plek, hier mag je mopperen zonder tegengeluid.
maandag 26 mei 2025 om 14:37
Het is niet je mening maar de manier waarop je deze uit. Iemand zomaar lui te noemen vind ik nogal bot.
Je pense donc je suis
maandag 26 mei 2025 om 14:40
niemand vroeg om jouw mening
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
maandag 26 mei 2025 om 14:42
de ober kan ook zeggen:
"we hebben geen plek, maar de tafel daar is vanaf 14.00 bezet, dus als u voor die tijd klaar bent met de koffie, ga dan gerust zitten"
maandag 26 mei 2025 om 17:32
Lila-Linda schreef: ↑26-05-2025 14:42de ober kan ook zeggen:
"we hebben geen plek, maar de tafel daar is vanaf 14.00 bezet, dus als u voor die tijd klaar bent met de koffie, ga dan gerust zitten"
Precies. En het stomme was dus dat dat wel mocht om even snel iets te eten. Maar niet voor koffie. Koffie mocht alleen in een rommelig hoekje met onze rug naar het restaurant. En daar viel ik over.
huismuis
maandag 26 mei 2025 om 18:46
Dus als de grenzen niet dicht gaan, ga jij weg? En bedoel je dan ook echt weg? Als in: niet meer in Nederland? Als dat toch zou kunnen. Verlost te zijn van jouw haatzaaierij zodat de zon gaat schijnen voor iedereen. Het is een mooie droom, maar ik ben bang dat het de zoveelste loze belofte is.
Ik vind hier dingen van.
maandag 26 mei 2025 om 18:49
Denk ik ook.Sabeltandcavia schreef: ↑26-05-2025 18:46Dus als de grenzen niet dicht gaan, ga jij weg? En bedoel je dan ook echt weg? Als in: niet meer in Nederland? Als dat toch zou kunnen. Verlost te zijn van jouw haatzaaierij zodat de zon gaat schijnen voor iedereen. Het is een mooie droom, maar ik ben bang dat het de zoveelste loze belofte is.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 28 mei 2025 om 16:23
Niet alleen pubers. Ik zie ook regelmatig ouders met hun kleine kinderen op hun fietsjes er naast.
Maar mensen gaan voorbij
donderdag 29 mei 2025 om 10:43
Dat vind ik ook. Of die automobilisten die slingerend zitten te appen. Zo irritant!
Je pense donc je suis
donderdag 29 mei 2025 om 10:46
Dat appen op die fiets, dat zijn echt niet altijd pubers. Dat die dat doen, niet slim natuurlijk, maar daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar als volwassene?! Daar wil ik juist tegen zeggen: je bent toch geen puber?
Ouders met kleine kinderen erbij zie ik dat dan weer nooit doen. Wel door rood fietsen of kind op de bagagedrager hebben staan
Ouders met kleine kinderen erbij zie ik dat dan weer nooit doen. Wel door rood fietsen of kind op de bagagedrager hebben staan

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in