Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 620 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 07:46
Heel lekker, dit zou ik nooit hardop willen zeggen, maar hier mag het.

Jammer dat je het niet tot dit topic beperkt houdt. Je kraamt er op alle topics rare lompe dingen uit.
TAFKAPML
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 13:02
Ik hang niet de Karen uit.

Nee je BENT de Karen.
TAFKAPML
Fanta1996 schreef:
25-05-2025 20:17
Dat kan je wel! Je kan alleen niet op een drukke dag op de eerste rij zitten omdat je te lui was om te plannen.
Wat een botte uitspraak zeg! En dan de conclusie trekken dat ze lui is! Wat knap van je! :whip:
Je pense donc je suis
Milestone schreef:
25-05-2025 22:11
Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...
Je hoeft je hier niet voor te verantwoorden hoor. :redrose: Wat pepexx ook al zegt.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 26-05-2025 14:27
2.96% gewijzigd
Je pense donc je suis
Blijkbaar valt mijn mening niet de smaak. Maar ik snap het restaurant. Sommige mensen kunnen uren lang koffie drinken dus dan ben je die gereserveerde tafels kwijt. Koffiedrinkers geven relatief weinig uit en bezetten dan wel de beste tafels.
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 13:02
Ik hang niet de Karen uit. Ik geef gewoon logisch tegengeluid.
Waarmee je het nog eens extra duidelijk laat zien!
Je pense donc je suis
Fanta1996 schreef:
26-05-2025 14:13
Blijkbaar valt mijn mening niet de smaak. Maar ik snap het restaurant. Sommige mensen kunnen uren lang koffie drinken dus dan ben je die gereserveerde tafels kwijt. Koffiedrinkers geven relatief weinig uit en bezetten dan wel de beste tafels.

Open er een topic over! Dit topic is niet de plek, hier mag je mopperen zonder tegengeluid.
Fanta1996 schreef:
Het is niet je mening maar de manier waarop je deze uit. Iemand zomaar lui te noemen vind ik nogal bot.
Je pense donc je suis
Fanta1996 schreef:
niemand vroeg om jouw mening
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Fanta1996 schreef:
de ober kan ook zeggen:
"we hebben geen plek, maar de tafel daar is vanaf 14.00 bezet, dus als u voor die tijd klaar bent met de koffie, ga dan gerust zitten"
Altijd als ik moe ben en naar huis wil, is er OV gezeik GVD nog aan toe …… :thunder:

Nou kan ik weer een 15 min wachten omdat alle voorgaande trams weigerde de stoppen en de laatste propvol zat :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lila-Linda schreef:
26-05-2025 14:42
de ober kan ook zeggen:
"we hebben geen plek, maar de tafel daar is vanaf 14.00 bezet, dus als u voor die tijd klaar bent met de koffie, ga dan gerust zitten"

Precies. En het stomme was dus dat dat wel mocht om even snel iets te eten. Maar niet voor koffie. Koffie mocht alleen in een rommelig hoekje met onze rug naar het restaurant. En daar viel ik over.
huismuis
Dus als de grenzen niet dicht gaan, ga jij weg? En bedoel je dan ook echt weg? Als in: niet meer in Nederland? Als dat toch zou kunnen. Verlost te zijn van jouw haatzaaierij zodat de zon gaat schijnen voor iedereen. Het is een mooie droom, maar ik ben bang dat het de zoveelste loze belofte is.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
26-05-2025 18:46
Dus als de grenzen niet dicht gaan, ga jij weg? En bedoel je dan ook echt weg? Als in: niet meer in Nederland? Als dat toch zou kunnen. Verlost te zijn van jouw haatzaaierij zodat de zon gaat schijnen voor iedereen. Het is een mooie droom, maar ik ben bang dat het de zoveelste loze belofte is.
Denk ik ook.
Maar mensen gaan voorbij
Ik word echt gestoord van al die pubers die al typend op hun telefoon op de fiets zitten. Vandaag scheelde het weinig of er was er één frontaal op mij ingereden met een rotgang. DOE DAT DING WEG EN KIJK VOOR JE!!!!
huismuis
Milestone schreef:
28-05-2025 15:04
Ik word echt gestoord van al die pubers die al typend op hun telefoon op de fiets zitten. Vandaag scheelde het weinig of er was er één frontaal op mij ingereden met een rotgang. DOE DAT DING WEG EN KIJK VOOR JE!!!!
Niet alleen pubers. Ik zie ook regelmatig ouders met hun kleine kinderen op hun fietsjes er naast.
Maar mensen gaan voorbij
Er is een insluiper/inbreker op heterdaad betrapt en afgevoerd bij de overburen zo’n uur geleden en nu hoor ik steeds ‘geluiden’.

Het helpt niet dat de hond nu ook steeds naar mij kijkt alsof ze wil zeggen: ‘Hoorde jij dat ook?’.
Milestone schreef:
28-05-2025 15:04
Dat vind ik ook. Of die automobilisten die slingerend zitten te appen. Zo irritant!
Je pense donc je suis
Zo en nu heerlijk naar het Biesbosch.
Je pense donc je suis
Dat appen op die fiets, dat zijn echt niet altijd pubers. Dat die dat doen, niet slim natuurlijk, maar daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar als volwassene?! Daar wil ik juist tegen zeggen: je bent toch geen puber?
Ouders met kleine kinderen erbij zie ik dat dan weer nooit doen. Wel door rood fietsen of kind op de bagagedrager hebben staan :'(
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven