Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
vrijdag 23 mei 2025 om 13:35
Zo frustrerend dat er geen parttime, hybride vacatures in mijn vakgebied zijn in mijn regio. Ik ben liever vandaag dan morgen weg bij jullie. Nu collega X weggaat komen jullie opeens wel met noten op jullie zang. Geef gewoon toe dat jullie te schijterig zijn en waren om tegen hem in te gaan. En wederom mogen wij er onder lijden.
zaterdag 24 mei 2025 om 13:00
zaterdag 24 mei 2025 om 13:33
Er zijn een hoop tafels leeg maar omdat het blijkbaar allemaal gereserveerd is mogen we er niet gaan zitten. Deze is nog 3 kwartier vrij? Dan kunnen we wel even koffie drinken toch? Maar nee, als we alleen voor koffie komen moeten we aan een onhandig tafeltje in de hoek naar de muur gaan zitten kijken. Nou dan houden we ons geld toch lekker in onze zak? Bekijk het lekker met je koffie.
Ik baal er zo van dat je bijna nergens meer horeca vindt waar je spontaan naar binnen kunt lopen.
Ik baal er zo van dat je bijna nergens meer horeca vindt waar je spontaan naar binnen kunt lopen.
huismuis
zaterdag 24 mei 2025 om 17:55
Zeg dat wel! Mijn vriend en ik zaten onlangs in de tram en naast ons zat er iemand in zijn telefoon te schreeuwen. Dat was geen hard praten meer,dan schreeuwen,een vorm van communicatie.
Je pense donc je suis
zaterdag 24 mei 2025 om 18:02
Om nog ff iets aan dit onderwerp toe te voegen: Meerdere buren zijn al een paar keer bij jullie langs geweest i.v.m. geluidsoverlast en Woonplus ook al twee keer. Er zijn meer buren die last van jullie hebben. De onderbuurvrouw van jullie is langs geweest en jullie komen met een argument dat jullie cultuur nou eenmaal luidruchtig is. Dus daarom hoef je geen rekening te houden met andere bewoners? Je dient je net als iedereen aan de huisregels te houden. We houden een logboek bij. De harde knallen door het geplof van de ballon met lachgas,ook de harde muziek en het geschreeuw. Jullie zijn niet alleen op de wereld. Doe ff normaal man!
Je pense donc je suis
zondag 25 mei 2025 om 20:17
zondag 25 mei 2025 om 22:11
Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...
huismuis
maandag 26 mei 2025 om 07:45
Je kan niet verwachten dat je de beste plek krijgt als je spontaan komt aanlopen.LemoosGaatDoor schreef: ↑26-05-2025 00:34Plannen is ook een beetje in strijd met de eerste opmerking die spontaniteit betrof.
maandag 26 mei 2025 om 07:46
Heel lekker, dit zou ik nooit hardop willen zeggen, maar hier mag het.
maandag 26 mei 2025 om 07:55
Maar het is toch vreselijk dat we zo ver zijn gekomen dat we niet meer spontaan ergens kunnen aankloppen?
Dat je vandaag al moet reserveren als je van het weekend ergens wil gaan eten etc.
maandag 26 mei 2025 om 10:16
Ga je het nog uitleggen ook, laat lullen.Milestone schreef: ↑25-05-2025 22:11Het ging erover dat we aan een tafel die over 3 kwartier gereserveerd was, wel mochten zitten als we in die tijd een lunch konden wegwerken. Maar omdat we voor koffie kwamen (wat dus minder lang zou duren) mochten we er niet zitten. Die logica ontgaat mij dan even en dan voel ik me niet welkom.
Ik plan al genoeg, als je een simpele kop koffie ook al moet plannen...
Ik kom wel eens in een museum waar standaard ( lijkt het wel), drie grote tafels altijd gereserveerd zijn,ooit iets van gezegd omdat ik graag iets wil gebruiken,maar nee hoor,zijn gereserveerd.
Nu ga ik na het bezoek standaard ergens anders iets gebruiken.
Dan geef ik mijn geld wel ergens anders uit.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 26 mei 2025 om 13:08
maandag 26 mei 2025 om 13:43

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in